Fostertravel.pl

Opis hotelu Grenada

****
Bułgaria/Słoneczny Brzeg

Opis
Hotel w bezpośrednim sąsiedztwie plaży oraz dyskoteki Bedroom Beach

Hotel GRENADA znajduje się w południowej części największego i najnowocześniejszego kurortu Bułgarii - Słonecznego Brzegu, w wyjątkowej atrakcji przyrodniczej - wydm. Budynek został odnowiony w 2015 roku, i oferuje wypoczynek w miłej, wakacyjnej atmosferze.
Lokalizacja
Hotel położony jest w Słonecznym Brzegu - chętnie odwiedzanym przez turystów, tętniącym życiem kurorcie we wschodniej części Bułgarii, nad Morzem Czarnym.

*        Piaszczysta plaża Sunny Beach - ok. 250 m

*        Odległość do centrum Słonecznego Brzegu  - ok. 2 km

*        Zabytkowe miasto Nesebar będące na liście UNESCO - ok. 2  km

*        Plaża Nesebar South Beach - ok. 2 km

*        Cerkiew św. Zofii Nesebar - ok. 3 km

*        Park rozrywki Sunny Beach Amusement Park - ok. 4 km

*        Camel Park - ok. 4,5 km

*        Park wodny Action Aquapark  - ok. 5 km

*        Centrum miasta Sweti Włas - ok. 8 km

Odległość od lotniska w Burgas to ok. 24,5 km
Plaża
Hotel położony jest nieopodal szerokiej i piaszczystej plaży oznaczonej certyfikatem Błękitnej Flagi". Leżaki oraz parasole dodatkowo płatne. Na plaży dostępne liczne bary.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
*        Basen - Hotel posiada basen zewnętrzny ze słodką wodę i wyznaczoną strefą dla dzieci. Przy basenie znajduje się bar. Przy basenie dostępne leżaki i parasole.

*        Bary - w hotelu dostępny jest bar przy basenie i bar w lobby:

*        Bar dostępne w godzinach od 10:00 do 22:00. Oferuje różnorodne alkohole lokalne, a także napoje bezalkoholowe.

*        Restauracja - w obiekcie dostępna restauracja główna w formie bufetu: Restauracja oferuje bogate dania kuchni międzynarodowej przyrządzane z produktów najwyższej jakości. Do dyspozycji gości szeroki wybór dań na śniadanie, obiad i kolację, a także napoje gorące i zimne, piwo i wino, alkohole bułgarskie, kanapki i przekąski.

*        Internet - na terenie całego obiektu jest dostępne bezpłatne WiFi

*        windy

*        recepcja

*        sejf na recepcji (dodatkowo płatny)

*        klimatyzacja

*        minimarket
Atrakcje hotelowe
*        Fitness - siłownia (dodatkowo płatna), sauna (dodatkowo płatna), usługi masażu (dodatkowo płatne)

*        Animacje i rozrywka -profesjonalny zespół oferuje programy rozrywkowe na żywow ciągu dnia i wieczorem 6 dni w tygodniu.
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel dysponuje 175 stylowo urządzonymi pokojami, odnowionymi w 2014 roku:
Double room Standard - (18-22m2) Standardowy pokój dwuosobowy z możliwością jednej dostawki oraz z balkonem i dużą łazienką z kabiną prysznicową. Do dyspozycji suszarka do włosów, bezpłatne Wi-Fi, telewizja, klimatyzacja, telefon, a także minibar.

Apartament z 1 sypialnią - (60-70m2) maksymalnie 3 osoby dorosłe i jedno dziecko do 12 lat. Pokoje składają się z sypialni oraz salonu z sofą. Na wyposażeniu jest suszarka, TV, klimatyzacja, telefon i mini bar. Pokoje posiadają balkony i łazienkę z prysznicem.

Apartament z 2 sypialniami - (90-110m2) możliwość zakwaterowania nawet 5 osób dorosłych i 2 dzieci do 12 lat. Pokoje składają się z dwóch sypialni oraz salonu z sofą. Na wyposażeniu jest suszarka, TV, klimatyzacja, telefon i mini bar. Pokoje posiadają balkony i łazienkę z prysznicem.
Dla dzieci
*        brodzik dla dzieci

*        plac zabaw

*        menu dziecięce
Wyżywienie
Hotel oferuje pobyt z wyżywieniem w opcji
All Inclusive - W formie bufetu: śniadania (08:00-10:00), lunch (12:00-14:00), kolacja (18:00-20:30). 
Ciepłe i zimne przekąski oraz ciasta serwowane są od 10:00 do 11:00 oraz od 15:00 do 16:30.
Nielimitowane alkohole lokalne i napoje bezalkoholowe podawane od 10:00 do 22:00.
Alkohole importowane - za dodatkową opłatą.
Godziny posiłków mogą ulec zmianie.

 
Informacje dodatkowe
Obiekt akceptuje płatność kartami Visa, oraz MasterCard.
Cena zawiera
LOTY CZARTEROWE
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą 
- Transport do miejsca docelowego 
- Bagaż podręczny 5kg oraz rejestrowany 20 kg
- Opiekę rezydenta podczas pobytu 
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,
- Podatek Vat,
- Ubezpieczenie KL 30 000, NNW 3 000, bagaż 200, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW

REZERWACJE "DO POTWIERDZENIA"- LOTY REJSOWE
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą 
- Transport do miejsca docelowego 
- Bagaż podręczny 40cm x 30cm x 20cm
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,
- Podatek Vat,
- Ubezpieczenie KL 30 000, NNW 3 000, bagaż 200, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW
Cena nie zawiera
- Opłat klimatyczno-meldunkowych
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
Obowiązkowe opłaty
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt 
Rezerwacje "do potwierdzenia"
Oferty, w których pokoje oznaczone są kodem PKT, podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji, zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.

Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (minimum 29% ceny rezerwacji) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.

WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Bagaż - loty rejsowe
Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych (Ryanair, Wizz Air - pokoje ze skrótem PKT) cena zawiera jedynie mały bagaż podręczny (40x30x20 cm)

Bagaż rejestrowany jest dodatkowo płatny: 

- Wizzair do 10 kg (RT) 270 pln/os; do 20kg (RT) 350 pln/os; do 32kg (RT) 490 pln/os
- Ryanair do 10 kg (RT) 270 pln/os; do 20kg (RT) 350 pln/os
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Zasady wjazdu - covid
Od 14.04.2022 podróżni z Polski nie muszą przedstawiać certyfiku szczepień ani negatywnego wyniku testu na Covid-19.

Prosimy o sprawdzenie aktualnych przepisów wjazdowych i procedur bezpieczeństwa związanych z COVID-19 na https://polakzagranica.msz.gov.pl/
Informacje dla podróżujących z dziećmi
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Zalecamy, aby zgoda na podróż była potwierdzona notarialnie. 
Dodatkowe ubezpieczenie na wypadek kwarantanny lub izolacji
Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu
zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko lotniska
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
  • RTV/AGD
  • Sport
  • Sporty wodne
Hotel znany jest również jako
  • Grenada 4**** All
  • Grenada Hotel And Apartments
  • Grenada-Oferta Rodzinna
  • Hotel Grenada
  • Grenada Netclub
  • Grenada Sunny Beach
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Paradise Beach, Baikal, Yalta, South Pearl. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Bańsko - Kempinski Grand Arena, Riwiera Bułgarska - Dreams Sunny Beach Resort & Spa, Bańsko - Premier Luxury Mountain Resort oraz Borovec - Bor (Borovets)
Szczególnie polecany dla
  • osób niewymagających (100%)
  • osób oszczędnych (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Sporty wodne
Dane teleadresowe
Hotel Grenada ****, Słoneczny Brzeg 8240, Bułgaria Tel.: +359 554 2 84 44 Fax : +359 554 2 84 45 E-mail : [email protected]
Dane GPS
N 42º 40' 10.1928"
E 27º 42' 27.7236"

Opinie o hotelu Grenada

Aktualna średnia ocena

podsumowując 25 opinii z różnych źródeł
3.9
Przeciętny
57% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
7 opinii
5.0
0 opinii
4.0
9 opinii
3.0
4 opinii
2.0
2 opinii
1.0
3 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób niewymagających (100%)
  • osób oszczędnych (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób szukających rozrywek (50%)
Ocena klientów
Holiday Check
4.0
Dobry
43% osób poleca
(7 opinii)
Hotel i otoczenie3.8
Pokoje4.3
Położenie i okolica4.6
Gastronomia3.6
infrastruktura3.4
Ogólne wrażenia4.3
Holiday Check

(7 opinii)

7%
2.7 /6

Hotel

2.3

Pokój

3.0

Serwis

1.8

Położenie

4.1

Gastronomia

1.7

Sport i rozrywka

3.3
Opinie użytkowników
Marzenka
lipiec 2018
2.7
Hotel
Wyżywienie było niezbyt smaczne, a bar czynny jedynie do 22. Pokoje były ładne, ale słabo sprzątane, a obsługa grzebała w bagażach.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Magdalena
wrzesień 2016
4.3
Uzasadnienie
Hotel całkiem przyjemny, panuje w nim porządek. I z pozytywnych rzeczy to by było na tyle... Fatalne wyżywienie! Nie uważam się za osobę o jakimś bardzo wyszukanym smaku, ale było naprawdę niesmacznie. Nie dało się nie zauważyć, że na jedzeniu bardzo oszczędzano - zdarzyło się nawet, że do spaghetti dodano parówki... pewnie pozostałości ze śniadania. Na dodatek większość serwowanych dań była zimna, nie do przełknięcia była nawet tak banalna rzecz jak frytki. Nie polecam!
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Ona25
wrzesień 2016
2.7
Hotel
Średniej wielkości obiekt, ze względnie czystymi pokojami. I tyle z dobrego. Łózka zniszczone - pozapadane, strasznie skrzypiały, gdzieniegdzie wystawały sprężyny... Wąż od prysznica ledwo się trzymał, w kabinie był grzyb, woda nie chciała odpływać do rur. Sprzątanie polegało na podrzuceniu czystych ręczników, można było zapomnieć o umyciu toalety czy umywalki. Bardzo słabe posiłki - nie dość, że codziennie prawie to samo to każdy czuł, że kilkukrotnie odgrzewane. Szkoda, że biuro podróży ukryło fakt, że restauracja i bary mają po 2 a nie jak hotel 4 gwiazdki. Jeśli chodzi o bary to na 3 działał tylko 1 w którym były lokalne alkohole. W barze z płatnymi drinkami bawiono się i owszem, ale tylko pracownicy po skończonej zmianie i ich znajomi. Zero animacji, nawet głupiej muzyki nie puszczano przy basenie. Dostęp do internetu w całym hotelu płatny.
Pokoje
Łóżka w opłakanym stanie, podobnie jak prysznic. Lodówka w porządku.
Gastronomia
Posiłki kiepskie, monotonne, kilkukrotnie podgrzewane na nowo. Podawano np. spaghetti bez sosu za to z dodatkiem parówek, które zostały po śniadaniu. Wysuszone warzywa, niepełnowartościowe sery i wędliny.
Infrastruktura
Generalnie brak jakichkolwiek animacji. Nikt nawet nie pomyślał o włączeniu muzyki przy basenie. Basen wyglądał na dość czysty, ale woleliśmy spędzać czas na plaży i korzystać z kąpieli w morzu.
Położenie
Hotel oddalony od centrum, leży w spokojnej okolicy. Nieopodal przyjemna plaża. Było tam kilka barów, miejsce do wypożyczenia parasoli i leżaków. W pobliżu sporo niewielkich sklepików, ale było w nich drogo. Aby kupić coś taniej trzeba było pojechać busem do centrum. W okolicy kilka snack barów oraz restauracji. Mnóstwo biur sprzedających wycieczki i oferujących wypożyczenie auta, co umożliwiało samodzielne wyprawy.
Ogólne wrażenia
Bardzo rozczarowała nas hotelowa menadżerka. Miała gdzieś gości i ich uwagi, co więcej, zdarzało jej się rozmawiając z nami podnosić głos i wyzywać! Nie respektowała wszystkich zapisów umowy i pobrała np. wyższą niż umówiona opłatę za korzystanie z internetu. Pracownicy restauracji i obsługa recepcji - bez zastrzeżeń.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Kama
lipiec 2016
3.5
Położenie
Idealnie położony obiekt.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Ramona
październik 2015
5.6
Hotel
Przyjemne miejsce na wypoczynek.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
krakowianka
czerwiec 2014
5.8
Hotel
Blisko plaży,personel miły ,bardzo się stara.
Pokoje
Pokoje przestronne,czyste.Łazienka duża.
Gastronomia
Jedzenie bardzo smaczne. Kuchnia jak w domu.Nie bardzo rozumie kiepskie opinie.Byliśmy w4 osoby,każdy z nas lubi coś innego wszyscy byliśmy zachwyceni.Może problemy w restauracji z czystością brakiem talerzy itd. pojawiają się w ścisłym sezonie kiedy obłożenie hotelu jest 100% (ludzie jedzą jak świnie,nie zawsze i zdążą zmienić obrus) to tylko moje domysły . My byliśmy w czerwcu i naprawdę nic takiego nie miało miejsca.
Infrastruktura
Basen duży,kącik dla dzieci przy basenie,brodzik dla maluszków.
Położenie
Położenie dla nas fantastyczne troszkę spokojnie niż w ścisłym centrum.Przy hotelu sklepy, kupić można wszystko,restauracje.Dyskoteki przy plaży,restauracje i czego dusza zapragnie w centrum 2 km.kolejką( która jeżdzi co chwile ,do póżnej nocy) 5 min.
Ogólne wrażenia
Hotel wart polecenia, w bardzo atrakcyjnej cenie ,chętnie tam wrócę.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), bezpośrednio w hotelu, wypoczynek, apartament, 8-12 dni, podróżuje 3-4 razy w roku
Krzysiek
luty 2014
3.7
Hotel
Z zewnątrz hotel prezentuje się bardzo ładnie natomiast personel nie zna języków obcych i bardzo ciężko się porozumieć.
Pokoje
Pokoje są przestronne, ładnie urządzone nie wątpliwie jest to bardzo mocny aspekt hotelu.
Gastronomia
Wykupiliśmy opcję wyżywienia All Inclusive choć kolację zawsze i tak jadaliśmy poza hotelem co do smaku oceniam go na 3*
Infrastruktura
Basen jest za mały by pomieścić wszystkich gości,ale większość i tak wybierała plażę a jeśli chodzi o animacje w hotelu to one prawie nie istnieją.
Położenie
Otoczenie hotelu jest spokojne, nie ma zbyt wielu dyskotek natomiast jest trochę sklepów.Przystanek autobusowy znajduje się tuż przy hotelu.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Best Reisen, podróżuje 2 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Grenada

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Burgas Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Grenada ?
Czy hotel Grenada jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Grenada według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Grenada ?
Czy Hotel Grenada jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Lokalizacja hotelu Grenada

Historyczne dane pogodowe dla Słoneczny Brzeg

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
8
9
12
15
20
25
27
27
23
18
13
9
średnia temp. w nocy
1
1
4
7
11
16
19
19
15
12
6
3
śr. ilość dni słonecznych
21
20
23
24
25
25
27
26
25
24
23
21
śr. ilość dni deszczowych
10
9
8
6
6
5
4
5
5
7
7
10
średnie opady (mm)
59.9
38.3
49.4
31.2
36.7
25.2
22.6
52.2
52.5
95
61.3
59.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...