Fostertravel.pl

Opis hotelu Adria

Opis kontrahenta
Hotel Adria zlokalizowany jest bezpośrednio na wybrzeżu Adriatyku, w miejscowości Neum, 60 km od Dubrownika. Swoim Gościom zapewnia on klimatyzowane pokoje i apartamenty z balkonem, minibarem i widokiem na morze. Do dyspozycji gości restauracja, aperitiv bar z galerią, 2 sale seminaryjne, winda, kantor wymiany walut, sejf . Wszytkie pomieszczenia klimatyzowane. Plaża oddalona od hotelu 150 m. Każdy pokój wyposażony został w suszarkę do włosów oraz telewizor LCD z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. Z odkrytego prywatnego parkingu można korzystać bezpłatnie, zaś parking w strzeżonym garażu dostępny jest za dodatkową opłatą( 15 miejsc parkingowych). Restauracja w hotelu Adria zaprasza na różnorodne potrawy kuchni lokalnej i międzynarodowej. Personel hotelu Adria organizuje wycieczki do Dubrownika i Medziugorie, na wyspę Korčula oraz do wodospadów Kravica. Liczba pokoi: 60.

Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach wykupionego pakietu (All Inclusive, śniadania i obiadokolacje, pełen wyżywienie, śniadania) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Serwis różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.

Cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz.16:00-17:00 kończy od godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, TFG, TFP.

Cena nie zawiera: opieki rezydenta, dodatkowych kaucji, taks klimatycznych i depozytów, pozostałych ubezpieczeń.

Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

Udogodnienia
  • Bez paszportu
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Neum, Stella, Grand Hotel Wellness & Spa, Hills Sarajevo Congres & Thermal SPA Resort. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Medjugorie - Benedict (Medjugorje), Medjugorie - Orbis 1, Medjugorie - Orbis 3 oraz Neum - Vapore
Dane GPS
N 42º 55' 10.704"
E 17º 37' 12.846"

Opinie o hotelu Adria

Aktualna średnia ocena

podsumowując 496 opinii z różnych źródeł
3.5
Przeciętny
48% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
161 opinii
5.0
0 opinii
4.0
79 opinii
3.0
64 opinii
2.0
24 opinii
1.0
168 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Ocena klientów
Holiday Check
1.4
Mierny
0% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie1.0
Pokoje1.0
Położenie i okolica3.3
Gastronomia1.0
infrastruktura1.0
Ogólne wrażenia1.0
Holiday Check

(2 opinii)

0%
2.7 /6

Hotel

3.5

Pokój

3.0

Serwis

3.9

Położenie

2.1

Gastronomia

1.1

Sport i rozrywka

2.0
Opinie użytkowników
Tamara
wrzesień 2018
1.4
Uzasadnienie
Hotel, w którym byliśmy nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę, a reklamował się jako ten z czterema. Obiekt brudny, personel chamski, a klimatyzacja nie działa. Plus za rezydenta, który przez dwie godziny walczył, o to, żeby zmienili nam pokój bez robaków pod kołdrą . Tragiczne posiłki, kelnerzy się starają, jednak na tyle osób dwóch kelnerów to zdecydowanie za mało. Każdego dnia to samo jedzenie. Brak picia do obiadów, a nie można wchodzić ze swoim. Na posiłki trzeba przychodzić 10 minut przed, aby starczyło sztućców. Brudne obrusy są obracane na druga stronę. Zdecydowanie to miejsce nadaje się do zamknięcia przez sanepid, policję oraz BHP.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień, Retman

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Adria

Lista najczęściej zadawanych pytań
Czy hotel Adria jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Adria według Fostertravel.pl ?

Lokalizacja hotelu Adria

Historyczne dane pogodowe dla Neum

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
9
12
16
21
26
31
34
33
26
22
15
10
średnia temp. w nocy
3
3
6
10
14
18
20
20
15
12
7
4
śr. ilość dni słonecznych
17
16
18
15
19
19
22
21
19
19
15
17
śr. ilość dni deszczowych
14
13
13
15
12
11
9
10
11
12
15
14
średnie opady (mm)
114.4
104.5
125.1
90.5
82.1
62.3
43.9
65
132.1
84.6
165.4
147

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...