#4
„Mieliśmy pecha. Odradzam”
Joanna
(lipiec 2018)
Uzasadnienie
Zalety: Bardzo dobre jedzenie, obsługa kelnerów i barmanów, pań sprzątających, ładne pokoje Wady :Jakość usług, praca menagerów. Mieliśmy pecha, trafiając tutaj, ale opinie nastrajały optymistycznie.Jakość usług , jaką proponuje hotel zdumiewa, biorąc pod uwagę 4* i kwotę, jaką każe sobie zapłacić za tę ofertę Itaka ( 3379/os na 15 dni w naszym wypadku, a widzę tę ofertę nawet za 4939... ). Jedzenie wyśmienite, fakt ( dla kucharza na 5pkt dziesiątka ), ale gdy przyjdzie się punktualnie to nie ma gdzie zjeść tego posiłku, jest tyle ludzi. Jeśli przyjdzie się godzinę później to są już potrawy zastępcze, ponieważ dania się nie powtarzają, albo bardzo rzadko powtarzają i te następne są już gorszej jakości.Stołówka hotelowa posiada za małą ilość miejsc na taką liczbę gości, co skutkowało dużymi kolejkami w oczekiwaniu na wolny stolik lub spożywanie posiłków najczęściej poza nią, w altanach przy plaży, które były w dużej odległości od restauracji. Często też stoi się przy pustym bemarze i czeka na "dostawę z kuchni", aby cokolwiek przyzwoitego włożyć na talerz. Podobnie ze śniadaniami- jak jest masło to nie ma chleba, jak jest chleb to brakuje pomidorów itd..Gdy, patrząc na ostatnie trzy zmaltretowane bułki zwróciłam się do menagera, że nie ma chleba to odpowiedział mi, żebym brała ,co jest...Brawo, Panie Menagerze! Kolejna niespodzianka to częste braki w dostawie wody, nawet po 8h/dobę, co uniemożliwiało wykonywanie jakichkolwiek zabiegów sanitarno-higienicznych. W pokoju występowały problemy z ciśnieniem wody, które pozwalało tylko na opłukanie ciała pod prysznicem, nie było mowy o normalnej kąpieli i w takiej sytuacji zabiegi sanitarno-higieniczne były bardzo utrudnione. Na zmianę z brakiem wody ( pięć razy! ) w ośrodku pojawiały się niedobory w dostawie prądu , co nie pozwalało na korzystanie z klimatyzacji ,a także kąpieli, gdyż nie działały podgrzewacze wody. W związku z brakiem energii nie działały także hotelowe lodówki , przez co produkty spożywcze w nich przechowywane ulegały zepsuciu. Brak prądu sprawiał też, nie można było także skorzystać z ekpresów z ciepłymi napojami. Ponadto w hotelu był tylko 1 dystrybutor z wodą pitną , który nie zawsze był pełny i mieścił się tylko w restauracji głównej, otwartej w określonych godzinach. W barze przy plaży przez 36h nie działał automat z napojami zimnymi i ciepłymi. Hotel nie umożliwił gościom żadnej innej formy dostępu do napojów , jedyną alternatywą był ich zakup, a przecież wykupiliśmy opcję all inclusive. Na własną rękę staraliśmy się rozmawiać z menagerami hotelu , którzy nie reagowali na nasze skargi lub wmawiali nam, iż urządzenia działają. Po pokazaniu , iż tak nie jest, stwierdzali jedynie, rozkładając ręce, "że dystrybutor jest uszkodzony i nie działa". Ani raz nie padło słowo"przepraszamy"! Pani menager nie wykazała się żadną chęcią pomocy i zrozumienia. Hotel ładny, tuż nad morzem, pokoje gustownie urządzone ( zdjęcia oferty nieaktualne ), jedzenie poprawne. Okolica przebrzydka, ratują ją jedynie przepiękne klify,ale to za mało, by tam wrócić.
Stosunek jakości do ceny
poniżej oczekiwań
2 tygodnie , wyżywnienie - all inclusive (ALL)