Fostertravel.pl

Opis hotelu Capo Bay

Opis
Położony przy jednej z najpiękniejszych plaż, Fig Tree Bay, która szczyci się europejską niebieską flagą przyznawaną za czystość i bezpieczeństwom. Znajduje się w doskonałej lokalizacji, w samym centrum Protaras, w odległości krótkiego spaceru od sklepów, restauracji i cypryjskich tawern. Ok 60 km od lotniska Larnaca.
ATRAKCJE
3 baseny: Basen główny (na zewnątrz z jacuzzi i strefą do pływania dla dzieci). Basen dla dorosłych (na zewnątrz, w kwietniu podgrzewany i otwarty dla dorosłych i dzieci). Basen kryty (w strefie SPA, otwarty tylko dla osób dorosłych). Kort tenisowy, animacja dzienna (aqua aerobik, siatkówka wodna, zawody),  animacje wieczorne, siłownia, butik, minimarket, pralnia (płatna), Wi-Fi w pokoju, fryzjer.
Spa obejmuje saunę, jacuzzi, łaźnię parową, łaźnię turecką, sanarium, w pełni wyposażoną siłownię i 15-metrowy kryty basen (bezpłatny dla Gości hotelowych). Część usług płatna. Sporty wodne na plaży - płatne.
RESTAURACJE / BARY
Elea  - restauracja śniadaniowa w formie bufetu - przeznaczana również na lunch lub kolację. Mama's - restauracja na świeżym powietrzu - menu międzynarodowe - otwarte w porze lunchu (menu międzynarodowe) i kolacje (menu cypryjskie) przy sprzyjającej pogodzie. Może być otwarta wymiennie z restauracją główną. Restauracja a la carte - połączenie kuchni azjatyckiej/śródziemnomorskiej - otwarta w porze lunchu i kolacji (jeśli pozwala na to pogoda) - specjalizująca się w Sushi. Cucina - restauracja włoska - otwarta w porze kolacji. Bar Bitter Lemons: główny bar znajdujący się w holu.
POKOJE
Standardowe wyposażenie wszystkich pokoi i apartamentów: wanna z dyszami i deszczownicą, balkon lub taras, telewizja satelitarna, telefon, suszarka do włosów, minibar, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty.
Junior Suites - dodatkowe wyposażenie pokoi: widok na morze, szlafroki i kapcie, W.C (oddzielne), odtwarzacz DVD/CD.
DODATKOWE INFORMACJE
Do hotelu, ogrodów i basenu prowadzą rampy. Plaża jest również dostępna po rampach. Wynajem sprzętu specjalnego na życzenie. 3 pokoje typu superior przystosowane są dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Hotel oferuje usługi prania, żelazko, sklep, sejf w recepcji, WiFI w miejscach ogólnodostępnych gratis, całodobową recepcje.
WARTO WYRÓŻNIĆ: w mieście, przy plaży.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR
- BAGAŻ PODRĘCZNY:
RYANAIR (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
MIEJSC OBOK SIEBIE W PRZYPADKU PRZELOTÓW LINIAMI WIZZAIR
BAGAŻU REJSTROWANEGO I DODATKOWEGO BAGAŻU PODRĘCZNEGO:
RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg
WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- drugiego bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany po potwierdzeniu rezerwacji przez Klienta, w terminie późniejszym - zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji miejsc w liniach lotniczych - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta. 
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Udogodnienia
  • Przy plaży
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko centrum
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Parking
  • Przedszkole
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Capo Bay
  • Capo Bay Hotel
Hotele, okolice i regiony
Szczególnie polecany dla
  • osób szukających rozrywek (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Blisko centrum
  • Spa
Dane teleadresowe
Hotel Capo Bay, Iasonos 2, P.O.Box 33115, 5311 Paralimni, Protaras, Cypr Tel.: +357 23 831101 Fax: +357 23 831110 E-mail: [email protected]
Dane GPS
N 35º 0' 45.9384"
E 34º 3' 25.7594"

Opinie o hotelu Capo Bay

Aktualna średnia ocena

podsumowując 594 opinie z różnych źródeł
5.0
Bardzo dobry
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
280 opinii
5.0
88 opinii
4.0
194 opinii
3.0
14 opinii
2.0
13 opinii
1.0
5 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających rozrywek (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Plaża
  • Animacje
Ocena klientów
Holiday Check
4.1
Dobry
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.4
Gastronomia4.0
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(139 opinii)

80%
5.2 /6

Hotel

5.2

Pokój

4.8

Serwis

5.5

Położenie

5.5

Gastronomia

5.3

Sport i rozrywka

4.2
Opinie użytkowników
Goska
sierpień 2019
4.1
Zalety
Piękna plaża
Wady
Większość animacji tylko dla młodszych dzieci
Hotel
Hotel z dobrym zapleczem i na tyle fajnymi warunkami by wybrać się tam z całą rodziną. Standard całkiem dobry, ale w naszym odczuciu był zawyżony.
Pokoje
Przyjemny i czysty pokój z dobrym umeblowaniem.
Gastronomia
Smaczne śniadania oraz wszystko zadbane i ładnie podane. Jednak obiady były tam bardzo drogie
Infrastruktura
Dość urozmaicona oferta rozrywek sportowych. Fajne atrakcje dla młodszych dzieci. Warto wybrać się na tamtejsza plażę
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Capo Bay

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Capo Bay ?
Czy hotel Capo Bay jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Capo Bay według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Capo Bay ?
Czy Hotel Capo Bay jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Capo Bay posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Capo Bay?

Lokalizacja hotelu Capo Bay

Historyczne dane pogodowe dla Protaras

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
17
17
20
23
27
30
33
33
31
28
23
19
średnia temp. w nocy
7
7
9
12
16
20
22
22
20
17
12
9
śr. ilość dni słonecznych
16
16
20
21
26
28
29
30
28
24
21
18
śr. ilość dni deszczowych
15
13
11
9
5
2
2
1
2
7
9
13
średnie opady (mm)
70.6
38.2
30.9
20.5
8.5
9.8
3.8
2.7
12.6
13.8
47.4
73.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...