Fostertravel.pl

Opis hotelu Korali

Oferta
Oferta jest realizowana w oparciu o przeloty czarterowe, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi (w systemie dynamicznego pakietowania) oraz na dojazd własny.
Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Na miejscu turyści są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta i mogą być oddwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Opis hotelu znajduje się na naszej stronie internetowej www.oasistours.com.pl lub w panelu Klienta.
Oferta zawiera w podstawowej cenie transfer do hotelu.
UWAGA! Klient zobowiązany jest przekazać właściwe dane Uczestników - zgodne z dokumentem uprawniającym do podróży (paszport/dowód osobisty), niezbędne do zakupienia i wystawienia biletu lotniczego. Zmiana danych wiąże się z opłatami, opisanymi w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa.
Opis
POŁOŻENIE  - w niedużej, turystycznej miejscowości SUTOMORE, ok. 1,5 km od centrum; w spokojnej części promenady, ze sklepikami i restauracjami. Lotnisko Podgorica - ok. 30 km
PLAŻA - publiczna, wydzielona część dla gości hotelu, piaszczysta, miejscami żwirkowa, długość ok. 2 km, szerokość ok. 40 m, łagodne zejście do morza, ok. 50 m od hotelu, serwis plażowy płatny
HOTEL - 330 pokoi, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna z tarasem
POKOJE - Standard dwuosobowy z możliwością dostawki dla dziecka lub osoby dorosłej, ok. 18m, klimatyzowany w wysokim sezonie, łazienka (wanna lub prysznic, wc), tv
WYŻYWIENIE - All Inclusive - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu w restauracji głównej; popołudniowe przekąski w wyznaczonym czasie i miejscu przez hotel; limitowane, wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

Przelot, bagaż, serwis
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład);
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm;
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cmRyanair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- dodatkowego bagażu podręcznego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie Regular z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie)
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm;
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 119x119x81 cmPLL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze do 23 kg.
Corendon - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Czarter - cena oferty zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Cena zawiera/nie zawiera
W przypadku przelotu CZARTEREM cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, TFP, TFG, bagaż główny i bagaż podręczny, telefoniczną opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta, transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, bagaż zgodnie z usługą wykupioną w wybranej linii lotniczej, TFP, TFG, telefoniczną opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta, transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanegoW przypadku DOJAZDU WŁASNEGO cena zawiera:obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, podatek VAT, TFP, TFG, telefoniczną opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta.
Informacje dodatkowe
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach wykupionego pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotele aktualizują oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu. Podane w ofercie godziny serwowania posiłków, godziny otwarcia barów, funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom w zależności od decyzji dyrekcji hotelu i zarządzania serwisem hotelowym. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, moga one ulegać zmianom, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Na 2-3 dni przed datą wylotu Organizator przesyła Klientom/pośrednikom - dokumenty podróży zawierające m.in. informacje na temat transferu, ubezpieczenia oraz karty pokładowe.
Zmiana dla podróżujących
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Aktualne warunki wjazdu - covid 19
TEST:  NIE
TEST DLA DZIECKA: NIE
ZWOLNIENIE Z TESTU: BRAK TESTUUWAGA!!!
Ministerstwo Zdrowia Czarnogóry zniosło z dniem 11.03. br. obowiązek przedstawiania przy wjeździe do Czarnogóry poświadczenia o wykonaniu szczepień, przebytej chorobie, czy negatywnego wyniku jednego z testów: PCR lub szybkiego testu antygenowego (tzw. Covid potvrda).
Więcej informacji:
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
https://www.covidodgovor.me/me/osnovne-informacije-o-covid-19
Cena zawiera / nie zawiera
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy w przypadku oferty z przelotem,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- telefoniczna opieka przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- przelotu i transferu w przypadku oferty na Dojazd własny
UWAGA! Dodatkowy bagaż (linie rejsowe) można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego."

Udogodnienia
  • Przy plaży
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Sporty wodne
  • Tenis
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Korali
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Bella Vista, Club Riviera Stela & Venera, Ville Otrant, Long Beach Montenegro. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Canj - Adria Harmony, Budva - Lusso Mare by Aycon, Dobra Voda - Villa Palma oraz Bar - Adria
Szczególnie polecany dla
  • osób szukających spokoju (60%)
  • osób niewymagających (40%)
  • osób szukających rozrywek (20%)
Atrakcje
  • Tenis
  • Sporty wodne
Dane teleadresowe
Hotel Korali ***, Obala Iva Novakovica b.b, Sutomore 85355, Czarnogóra Tel.: 382 30 373 720 Fax: 382 30 373 484 E-mail: [email protected]
Dane GPS
N 42º 8' 9.8664"
E 19º 3' 32.4216"

Opinie o hotelu Korali

Aktualna średnia ocena

podsumowując 508 opinii z różnych źródeł
4.3
Dobry
70% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
183 opinii
5.0
64 opinii
4.0
107 opinii
3.0
92 opinii
2.0
39 opinii
1.0
23 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (60%)
  • osób niewymagających (40%)
  • osób szukających rozrywek (20%)
Ocena klientów
Holiday Check
3.9
Przeciętny
63% osób poleca
(8 opinii)
Hotel i otoczenie3.6
Pokoje3.5
Położenie i okolica5.4
Gastronomia3.7
infrastruktura3.3
Ogólne wrażenia3.6
Opinie użytkowników
Waldemar
lipiec 2018
2.7
Hotel
Ładna lokalizacja przy plaży :) Niestety płatne leżaki. Czysta pościel, jednak zaniedbane pokoje. Większość czasu i tak spędziliśmy na plaży. Posiłki to katastrofa! Parówki ze śniadania w buraczkach na kolacje. Kalafior i brokuł w jajecznicy na śniadanie. Masakra. Niewielki wybór posiłków, brak warzyw i owoców. Przyda się nauka od greckich lub hiszpańskich hoteli w kwestii posiłków. Odradzam.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Mieczni
wrzesień 2017
1.8
Hotel
Odradzam ten obiekt, przypomina lata 70-te. Głównie osoby starsze. Jednak Czarnogóra jest naprawdę piękna.
Pokoje
Widać lata 70-te. Zasłonka z grzybem, kafelki odpadające, wyrwane kontakty, okropne dynamiki.
Gastronomia
Posiłki tragiczne. W miarę śniadanie, jednak z kolacją oraz obiadem gorzej. Przeważnie serwowali mięso z sosem oraz pure lub makaron. Po kilku dniach nie można na to patrzeć. U nas pojawiło się zatrucie pokarmowe.
Infrastruktura
Brak rozrywek, nie ma kortów tenisowych oraz placu zabaw.
Położenie
Duża zaletą jest plaża w okolicy, można przyjść od razu w stroju kąpielowym.
Ogólne wrażenia
Brudno, panie sprzątające albo są, albo nie. Opukają brodzik oraz uzupełnią papier toaletowy. Stare i podarte ręczniki.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
bbbb
lipiec 2017
4.9
Uzasadnienie
Bardzo wszyscy mili. Nie znają co prawda polskiego żeby mówić, ale rozumieją jak się do nich mówi i odpowiadają po angielsku. Jest w pokoju lodówka, a niemal co dzień przychodzą posprzątać. brakuje suszarek do włosów.
Hotel
Hotel już ma swoje lata, ale pokoje są przestronne, z klimatyzacją i ogólnie porządne. Są trzy budynki i łącznie niecałe 300 pokoi. Jak ktoś chce skorzystać z internetu to tylko przy recepcji w jednym budynku jest. Polaków nie było wielu, najwięcej Czechów i Rosjan.
Pokoje
Przestronny, klimatyzowany pokój. Jest spora szafa oraz telewizor, ale nie ma po polsku kanałów. Jest też taras, gdzie widać ślady malowania jak im coś skapnęło i nie doczyścili. Widać z niego park i morze albo w części samo może. Łazienka spora, ale już wiekowa. Jest pod prysznicem kotarka. Sprzątanie ok.
Gastronomia
Można tutaj skorzystać z all inclusive. Nie są jakoś bardzo różnorodne śniadania, ale wybór napoi super, samej kawy kilka rodzajów, do tego mleko, herbata i czekolada. Obiady w porządku, dobre zupy, było w czym wybierać, wszystko fajnie przyrządzone. Kolacje też w sporym wyborze, często ryby. Jak ma się all inclusive to w cenie są napoje, wino oraz piwo do kolacji.
Infrastruktura
Dla dzieci był klubik, ale raczej widzieliśmy że zdominowany przez Czechów. Woda przejrzysta. Są natryski na plaży, ale tak ustawione, że jak się wyjdzie to i tak jest się w piasku.
Położenie
Hotel znajduje sie w pierwszej linii brzegowej. Dookoła niego jest wiele roślin. Kawałek trzeba przejść żeby dotrzeć do różnych sklepów czy bazarku. Wieczorami nie ma tu hałasów i jest spokój. W jednym z budynków na tarasie organizowano dyskoteki. Są różne wycieczki w ofercie, nam się podobał i polecamy wyprawę po Zatoce Kotorskiej.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Katarina Wi.
styczeń 2017
4.4
Uzasadnienie
Hotel, z którego można być zadowolonym, i w którym wszystko było jak należy. Znajdował się blisko plaży, i był oddalony od miejskich hałasów. Zatrzymaliśmy się w dość dużym pokoju, który miał z balkonu nawet ładny widok na morze. Co prawda kawałek tapety był oderwany, ale jakoś szczególnie nam to nie przeszkadzało. Bardzo miła obsługa, uczciła moje urodziny odśpiewaniem czegoś na kształt "Sto lat..." Zawsze personel był uśmiechnięty, chociaż znajomość języków była średnia. Polecam to miejsce, i ten hotel.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Prezes
styczeń 2017
5.2
Hotel
Świetnie położony hotel o wyremontowanych pokojach i dobrym jedzeniu.
Pokoje
Pokój był czysty i świeżo po malowaniu. Widać, że był tam remont.
Gastronomia
Jedzenie podobne jak podczas naszego poprzedniego wyjazdu do Chorwacji. Nie było zbyt wielkiego wyboru, ale było smaczne.
Infrastruktura
Dla gości okolica oferowała rozmaite sporty wodne. Można było skorzystać z rowerów, przejechać się na "bananie".
Położenie
Hotel położony był przy piaszczysto -żwirowej plaży. Dla chcących zrobić zakupy, było w okolicy kilka sklepów.
Ogólne wrażenia
Na drogę powrotną załatwialiśmy za pośrednictwem rezydenta lunch
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Byłem
styczeń 2017
4.9
Uzasadnienie
Hotel może już nie najnowszy, ale bardzo przyjazny. Goście ulokowani w pokojach, które były sprzątane, a ręczniki i pościel wymieniane. Nie było w nich żadnych robali. Położony tak blisko plaży, że można tam było iść w stroju kąpielowym. Bardzo dobra atmosfera i smaczne jedzenie. Zdecydowanie polecam ten hotel.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Ewka
wrzesień 2016
4.2
Uzasadnienie
Jest to stary hotel, który wymaga remontu. Przydałaby się również zmiana wystroju. Pokoje są jednak czyste. Sprzątanie i wymiana ręczników odbywały się codziennie. Uzupełniano także kosmetyki. Jedzenie serwowane w optymalnych ilościach, dosyć urozmaicone. Napoje bez ograniczeń. Każdego dnia dostępne były liczne ciasta oraz świeże owoce.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
mariusz
lipiec 2015
2.7
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Korali

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Copernicus Airport Wroclaw" a "Podgorica Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Korali ?
Czy hotel Korali jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Korali według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Korali ?

Lokalizacja hotelu Korali

Historyczne dane pogodowe dla Sutomoro

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
11
12
15
18
24
28
30
30
26
22
17
12
średnia temp. w nocy
4
5
8
11
15
19
21
21
17
14
10
6
śr. ilość dni słonecznych
19
18
21
19
22
25
27
26
22
21
17
16
śr. ilość dni deszczowych
12
11
10
11
9
5
4
5
8
10
13
15
średnie opady (mm)
91.3
103
98.8
83.4
63.5
50.1
30.7
43
118
80.4
146
140

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...