Fostertravel.pl
Zalety
  • Ogólne wrażenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Jedzenie
Wady
  • Łazienka
  • Pokój

Opis hotelu Captains (Argassi)

Opis kontrahenta
Ten komfortowy hotel jest zlokalizowany w Argassi. Osoby przebywające w tym hotelu mogą nawigować po Internecie dzięki dostępowi do Wi-Fi, gotowemu do użytku w obszarach publicznych. Ta nieruchomość oferuje całodobową usługę recepcji, w związku z tym potrzeby gości zostaną w pełni zaspokojone o każdej porze dnia i nocy. Hotel stosuje zasady zrównoważonej polityki.
Zmiana dla podróżujących
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Covid 19
TEST:  BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
TEST DLA DZIECKA:  BRAK TESTUTesty przed przyjazdem  
Grecja zniosła wymóg posiadania dokumentów określających status związany z COVID 19. Nie ma obowiązku wykonywania testów, przedkładania certyfikatów szczepienia, wypełniania formularza lokalizacyjnego.
Testy po przyjeździe 
Nie ma obowiązku wykonywania testów po przyjeździe.
FORMULARZ LOKALIZACYJNY
Od 15.03.2022 nie ma obowiązku wypełniania formularza lokalizacyjnego.
Więcej informacji:
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecja 
https://covid19.gov.gr/ 
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Potwierdzenie rezerwacji
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Captain`s
  • Captains Hotel
  • Hotel Captain's
  • Captain's
  • Captain's Complex
  • Captain`s Complex
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Miraluna Garden, Sani Asterias, Steris Beach, Willa Thea. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Saloniki - Athina Airport, Kreta - Aphrodite Beach Club - Apollo, Kreta - Nana Princess oraz Kreta - Triton Garden, a także Malia - Triton Garden.
Szczególnie polecany dla
  • rodzin z dziećmi (46%)
  • osób młodych i aktywnych (31%)
  • osób szukających spokoju (23%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (23%)
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
Dane teleadresowe
Hotel Admiral Captain Commodore Complex, Argassi 29100, Zakynthos, Grecja Tel. +30 26950 45504 Fax +30 26950 45505
Dane GPS
N 37º 45' 37.0516"
E 20º 55' 25.4577"

Opinie o hotelu Captains (Argassi)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 531 opinii z różnych źródeł
4.3
Dobry
74% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
144 opinii
5.0
93 opinii
4.0
176 opinii
3.0
22 opinii
2.0
84 opinii
1.0
12 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (46%)
  • osób młodych i aktywnych (31%)
  • osób szukających spokoju (23%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (23%)
  • osób niewymagających (23%)
  • osób szukających rozrywek (23%)
  • wymagających klientów (15%)
  • osób oszczędnych (8%)
  • nowożeńców (8%)
Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Jedzenie
  • Widoki
  • Łazienka
  • Pokój
Ocena klientów
Holiday Check
4.7
Dobry
80% osób poleca
(25 opinii)
Hotel i otoczenie4.6
Pokoje4.7
Położenie i okolica5.2
Gastronomia4.9
infrastruktura4.1
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(5 opinii)

3%
2.1 /6

Hotel

2.1

Pokój

2.1

Serwis

1.3

Położenie

2.9

Gastronomia

1.1

Sport i rozrywka

4.8
Opinie użytkowników
Piotr
sierpień 2021
4.0
Zalety
Obsługa bardzo fajna
Wady
Daleko od morza
Uzasadnienie
Dość daleko od morza, słaba plaża własna, ale duży plus że w ogóle była. Na plus widok z praktycznie każdego miejsca w hotelu, całkiem niezłe jedzenie i czyste pokoje. Ogólnie ok
Wiesław
wrzesień 2020
5.0
Zalety
Lokalizacja jest plusem,
obsługa jest ok,
widok jest piękny
Hotel
W hotelu bardzo dużo polaków, obsługa dużo rozumie po polsku.
Położenie
Z hotelu wszędzie blisko
Jagoda
listopad 2019
6.0
Zalety
Kameralny, piękny i czysty hotel.
Luz i przyjazna atmosfera.
Wszędzie blisko tj sklepy, tawerny, morze.
piękna stołówka z pyszna kuchnia i widokiem na morze.
Uzasadnienie
Wszystko mi się podobało. Bez zastrzeżeń. Polecam. Hotel na 5+. Na pewno tam wrócę.
Marcin
sierpień 2019
Zweryfikowane
4.0
Zalety
Super położenie
Wady
Pokój 119 na parterze: śmierdziało z kanalizacji, upierdliwe muszki w łazience, z góry na dachu lala się woda prosto na wejście na patio
Uzasadnienie
Jedzenie dobre ale monotonne. Poza tym co napisałem w wadach hotelu, nie mam się czego przyczepić.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, TUI Polska, podróżuje 3-4 razy w roku
Kamila
czerwiec 2019
6.0
Zalety
Piękne widoki
Super pracownicy
Wady
Brak
Uzasadnienie
Wszystko było super zadnych wad
Tom
czerwiec 2019
Zweryfikowane
4.9
Uzasadnienie
Generalnie to jesteśmy zadowoleni.
Hotel
Hotel Captains położony na małym wzniesieniu, co powoduje że panorama na miasto oraz morze są bardzo dobrze widoczne. Widoki naprawdę ładne. Szczególnie z tarasu restauracji Captain's. Duży plus, bo jest to kompleks trzech Hoteli w tym Commodore oraz Admiral, co daje możliwości korzystania z restauracji oraz barów na terenie kompleksu w ramach jednej oferty. Natomiast zakwaterowanie jest w konkretnym hotelu wybranym przez klienta.
Pokoje
Pokoje w porządku, ale bardzo mała łazienka.
Gastronomia
Obsługa rozumie, a nawet mówi po Polsku. Śniadania trochę monotonne, ale na obiad oraz kolację można znaleźć smaczne potrawy.
Infrastruktura
Plaża niczego sobie z darmowymi leżakami, ale polecam zobaczyć oraz pojechać na Banana oraz St.Nicolas Beach.
Położenie
W bardzo bliskiej odległości dostępne sklepy, markety, różne restauracje.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień, TUI Polska, podróżuje 3-4 razy w roku
Holi
lipiec 2018
4.5
Hotel
Złożony z trzech hoteli obiekt. Większość gości to Polacy. Wszystko można załatwić w recepcji, pracuje tam Polka.
Pokoje
Standardowe wyposażenie, jednak telefon nie działa
Gastronomia
Napoje przypominają cole, w porządku piwo i okropne drinki. Nudne posiłki, każdego dnia to samo, niewiele greckich dań. Posiłki przygotowane pod Polaków. Restauracja czysta i na bieżąco sprzątana.
Infrastruktura
Przez cały pobyt nie czyszczony basen, wieczorem wrzucano jedynie wiele chloru. Z Internetem oraz wifi różnie, raz jest, a raz nie ma.
Położenie
Do lotniska 7 kilometrów, jednak transfer zajmuje około 30 minut. Na plaży darmowe leżaki, jednak to miejsce nie zachęca. Super plaża drogą w lewo, a koszt dwóch leżaków z parasolem to 8 euro. Ciepła i czysta woda w morzu. Polecam korzystać z wycieczek na miejscu, jednak na miejscu w polskim biurze taniej. Otrzymaliśmy przejazd na bananie gratis za wycieczkę na żółwie w greckich biurach.
Ogólne wrażenia
Z czystością bywa różnie. Rzekomo ręczniki wymieniane co 3 dni, a w ciągu naszego 11 dniowego pobytu zmieniono je tylko raz. Nie pomaga napiwek euro dziennie. Miły personel, który zna kilka wyrazów po polsku.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
AgaKen
lipiec 2018
3.8
Hotel
Kompleks kilku hoteli oferujących wspólną infrastrukturę. Pokoje sprzątane pobieżnie, a wśród gości w większości turyści z Polski.
Pokoje
Pokój z widokiem na morze podzielony był na dwie części. Średnio zadbany.
Gastronomia
Jedzenie smakowało nam chociaż było mało urozmaicone i nie zawierało dań miejscowych.
Infrastruktura
Dostępne liczne baseny raczej zadbane. Animacje dla dzieci prowadzono w języku polskim, ale nie były szczególnie dobre. Wieczorami imprezy taneczne dal dorosłych. Przy basenach wystarczająca ilość leżaków.
Położenie
Spora odległość od morza. W okolicy sklepy z pamiątkami.
Ogólne wrażenia
Personel przeciętny, chociaż w miarę komunikatywny. Kelnerzy dość sprawnie radzili sobie z uprzątaniem stolików.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Irek
lipiec 2018
4.2
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
rafi80
czerwiec 2018
4.3
Położenie
Idealnie położony obiekt.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Captains (Argassi)

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Captains (Argassi) ?
Czy hotel Captains (Argassi) jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Captains (Argassi) według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Captains (Argassi) ?
Czy Hotel Captains (Argassi) jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Captains (Argassi) posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Captains (Argassi)?

Lokalizacja hotelu Captains (Argassi)

Historyczne dane pogodowe dla Argassi

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
16
19
22
26
28
29
27
24
20
16
średnia temp. w nocy
7
7
9
11
15
19
21
22
19
16
12
9
śr. ilość dni słonecznych
19
16
22
23
27
29
30
30
25
23
18
16
śr. ilość dni deszczowych
12
13
9
7
4
1
1
1
5
8
12
15
średnie opady (mm)
84.6
72.5
51.3
36.4
29.1
5.4
2.6
2.9
32.8
63.2
114.3
134.3

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...