Fostertravel.pl

Opis hotelu Ariel

Opis kontrahenta
Hotel GAVIMAR ARIEL / CHICO CLUB RESORT położony jest ok. 100 m od piaszczystej plaży wyróżnionej certyfikatem Niebieskiej Flagi. Plaża jest patrolowana przez ratownika. Ręczniki plażowe za opłatą.
Do najbliższych restauracji i barów można dojść w kilka minut. Sklepy są tuż za progiem, supermarket jest oddalony o około 500 m. Między hotelem a lotniskiem kursują busy (za opłatą). W okolicy dyskoteka (ok. 500 m), aquapark (ok. 60 km), teatr (ok. 20 km), kino (ok. 20 km) i pole golfowe (ok. 10 km)
Klimatyzowany hotel posiada całodobową recepcję, lobby bar, sejf (płatny), Wi-Fi, windę, apteczkę, miejsca parkingowe (płatne), przechowalnię bagazu oraz salę telewizyjną. Hotel oferuje usługe prania i prasowania oraz kontakt z centrum medycznym (płatnie). W pobliżu wypożyczalnia samochodów i motocykli. Hotel kładzie nacisk na zrównoważony rozwój m.in. posiada własne kosze do recyklingu i oferuje żywność ekologiczną. Pokoje, łazienki, podjazdy na terenie hotelu przystosowane są do wózków inwalidzkich (wymiary: szerokość drzwi wejściowych: 80 m, szerokość drzwi windy: 80 m, winda głębokość: 120 m).
Na zewnątrz znajduje się ogród, basen (czynny przez cały rok)- ręczniki kąpielowe za opłatą, leżaki i parasole bezpłatnie, taras słoneczny.
Dla dzieci: basen, krzesełka, łóżeczka dziecięce, wózki.
Wyżywienie: All-inclusive, obiadokolacja, pełne wyżywienie oraz wyżywienie we własnym zakresie. Śniadanie serwowane jest w formie kontynentalnej, w formie bufetu lub w formie brunchu. Lunch i kolacja serwowane są w formie bufetu (dodatki na życzenie i za dopłatą). Posiłki podawane są w restauracji bufetowej z tarasem (dania śródziemnomorskie, niskokaloryczne, bezglutenowe i wegetariańskie) oraz w barze przy basenie. Podczas kolacji w restauracji goście proszeni są o noszenie odpowiedniej odzieży.
ODLEGŁOŚCI
* Najbliższe miasto: ok. 68 km
* Lotnisko: ok. 64 km
* Przystanek autobusowy: ok. 50 m
* Postój taksówek: ok. 50 m
* Port: ok. 800 m
* Odległość do morza: ok. 100 m
* Dworzec kolejowy: ok. 20 km
* Najbliższy lekarz: ok. 50 m
* Najbliższy dentysta: ok. 50 m
* Apteka: ok. 100 m
* Szpital: ok. 20 km
* Najbliższy bank: ok. 50 m
* Informacja turystyczna: ok. 500 m
* Najbliższy park: ok. 500 m
* Kort tenisowy: ok. 50 m
* Najbliższa trasa do jazdy konnej: ok. 1 km
* Szkoła żeglarska: ok. 10 km
* Sklep z łodziami: ok. 500 m
* Sklep nurkowy: ok. 2 km

Sport i rekreacja: siłownia, pole do minigolfa (za dodatkową opłatą), aerobik w wodzie, aerobik, zumba, możliwość gry w kręgle lub bilard, łucznictwo, rzugki, tenis stołowy, siatkówka i inne sporty, wypożyczalnia rowerów; w hotelowym Spa sauna, masaże, fizjoterapia, hammam. Wieczorami program rozrywkowy, pokazy, muzyka na żywo. W pobliżu korty tenisowy (twarda nawierzchnia) i wypożyczalnia sprzętu tenisa, w okolicy sporty wodne, szkoła nurkowa.
Dla dzieci: mini klub, opiekunka  (płatna), mini dyskoteka, animacje. Klub młodzieżowy.
Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach wykupionego pakietu (All Inclusive, śniadania i obiadokolacje, pełen wyżywienie, śniadania) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Serwis różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Covid 19
HISZPANIA KONTYNENTALNA I MAJORKA
TEST:  TAK dla wylotów z województwa lubelskiego, podlaskiego, mazowieckiego, warmińskomazurskiego i zachodniopomorskiego
RODZAJ TESTU: RT-PCR, TMA, LAMP - maks. 72 h przed przylotem do Hiszpanii, test antygenowy - maks. 48 h przed przylotem do Hiszpanii
ZWOLNIENIE Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY
TEST DLA DZIECKA: od 12 roku życia
WYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ 
Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. 
Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.Lista krajów bezpiecznych aktualizowana jest raz w tygodniu przez Ministerstwo Zdrowia Hiszpanii na  stronie https://www.mscbs.gob.es/en/profesionales/saludPublica/ccayes/alertasActual/nCov/spth.htm Przepisy wjazdowe są zależne od tego, w której kategorii znajduje się Polska. 
 
W dniach W dniach 18 - 24 października 2021 r.  Polska jest na liście krajów bezpiecznych z wyłączeniem  województw: lubelskiego, podlaskiego, mazowieckiego, warmińskomazurskiego i zachodniopomorskiego. Pod uwagę brana jest lokalizacja lotniska wylotowego Podróżujący z województw:  lubelskiego, podlaskiego, mazowieckiego, warmińskomazurskiego i zachodniopomorskiego zobowiązani są do przedstawienia negatywnego wyniku testu RT-PCR, RT-LAMP lub TMA, wykonanego na mniej niż 72 godziny przed planowanym przylotem lub antygenowego wykonanego na mniej niż 48 godzin przed planowanym przylotem. Zaświadczenie o wyniku testu musi być przedstawione w języku angielskim. Z obowiązku wykonywania testu zwolnieni są:
* osoby zaszczepione, posiadający zaświadczenie o przyjęciu pełnej dawki szczepionki na COVID-19, gdy od jej podania upłynęło więcej niż 14 dni. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osoby zaszczepionej, datę szczepienia ze wskazaniem przyjęcia ostatniej dawki, rodzaj przyjętej szczepionki, liczbę przyjętych dawek/wskazanie przyjęcia pełnego szczepienia, kraj, w którym dokonano szczepienia oraz wskazanie instytucji wydającej zaświadczenie (Unijny Certyfikat COVID).
* ozdrowieńcy, czyli osoby, które posiadają zaświadczenie o przebytym COVID-19. Uznawane są zaświadczenia wydane przynajmniej 11 dni od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR . Zaświadczenia tracą ważność po 180 dniach od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia pierwszego testu z wynikiem pozytywnym, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu oraz wskazanie kraju, w którym przeprowadzono test.
* dzieci poniżej 12 roku życia.
Pozostali podrózujący (z pozostałych województw) zwolnieni są z konieczności okazywania negatywnego wyniku testu lub zaświadczenia o zaszczepieniu/ozdrowieniu.
WYSPY KANARYJSKIE - Teneryfa, Fuerteventura
TEST:  TAK
RODZAJ TESTU: RT-PCR, TMA, LAMP -  72 h przed przylotem do Hiszpanii, test antygenowy -   48 h przed przylotem do Hiszpanii
TEST DLA DZIECKA: od 12 roku życia
ZWOLNIENI Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE, OZDROWIEŃCY
WYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ 
Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. 
Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.Wszyscy podróżujący na Wyspy Kanaryjskie  będą zobowiązani do przedstawienia negatywnego wyniku testu RT-PCR, RT-LAMP lub TMA, wykonanego na mniej niż 72 godziny przed planowanym przylotem lub antygenowego wykonanego na mniej niż 48 godzin przed planowanym przylotem. Zaświadczenie o wyniku testu musi być przedstawione w języku angielskim. Z obowiązku wykonywania testu zwolnieni są:
* osoby zaszczepione, posiadający zaświadczenie o przyjęciu pełnej dawki szczepionki na COVID-19, gdy od jej podania upłynęło więcej niż 14 dni. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osoby zaszczepionej, datę szczepienia ze wskazaniem przyjęcia ostatniej dawki, rodzaj przyjętej szczepionki, liczbę przyjętych dawek/wskazanie przyjęcia pełnego szczepienia, kraj, w którym dokonano szczepienia oraz wskazanie instytucji wydającej zaświadczenie (Unijny Certyfikat COVID).
* ozdrowieńcy, czyli osoby, które posiadają zaświadczenie o przebytym COVID-19. Uznawane są zaświadczenia wydane przynajmniej 11 dni od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR . Zaświadczenia tracą ważność po 180 dniach od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia pierwszego testu z wynikiem pozytywnym, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu oraz wskazanie kraju, w którym przeprowadzono test.
* dzieci poniżej 12 roku życia.
Przy zakwaterowaniu w obiektach turystycznych wymagane jest okazanie jednego z dokumentów: Unijny Certyfikat COVID dla Zaszczepionych/Ozdrowieńców lub negatywny wynik testu na COVID-19 w języku angielskim: antygenowy 48 godzin przed przylotem lub RT-PCR/RT-LAMP/TMA 72 godziny przed przylotem.
Maksymalnie 48 godzin przed planowaną godziną przylotu wymagana jest rejestracja na stronie www.spth.gob.es lub w aplikacji mobilnej Spain Health Travel App oraz wygenerowanie kodu QR. Każdy uczestnik podróży (w tym dziecko) musi posiadać oddzielny, indywidualny kod QR.
Podróżujący powinni też pobrać aplikację mobilnej Radar Covid https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/
Wszyscy podróżni (w tym także osoby poniżej 18 roku życia), są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS przed wjazdem do Hiszpanii, podając szczegółowe informacje o porcie wylotu, czasie trwania poprzednich pobytów w innych krajach oraz adresu wypoczynku podczas pobytu w Hiszpanii. Formularz jest dostępny na 48 godzin przed wylotem.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim.
Cena zawiera/nie zawiera
SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona oraz na Teneryfa  obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony/Fueraventira oferta nie zawiera transferu.

Udogodnienia
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko lotniska
  • Kurorty nadmorskie
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
Hotel znany jest również jako
  • Ariel-Chico
  • Gavimar Ariel Chico Club & Resort
  • Gavimar Ariel/chico Club Resort
  • Ariel Chico Club & Resort Gavimar
  • Ariel Chico Club & Resort Gavimar
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Playacanela, Alua Linda, Dunasol, Augusta Club. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Baleary - Club Cala Ratjada, Baleary - Aparthotel Dunas Playa, Wyspy Kanaryjskie - Servatur Casablanca Suites Spa oraz Andaluzja - Catalonia Giralda, a także Sewilla - Catalonia Giralda.
Dane GPS
N 39º 22' 32.3576"
E 3º 13' 48.3739"

Opinie o hotelu Ariel

Aktualna średnia ocena

podsumowując 501 opinii z różnych źródeł
4.3
Dobry
61% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
176 opinii
5.0
0 opinii
4.0
195 opinii
3.0
65 opinii
2.0
31 opinii
1.0
34 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Ocena klientów
Holiday Check
4.4
Dobry
0% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.8
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.3
Gastronomia4.5
infrastruktura4.5
Ogólne wrażenia5.0
Opinie użytkowników
Gość
sierpień 2012
4.4
Uzasadnienie
Spodziewałam się czegoś lepszego,w tym miejscu mało się dzieje.Nie ma co zwiedzać byłem tam 2 tygodnie,a po 1 tyg nudziłem się jak mops.
Ogólne wrażenia
Polecam tylko Niemcom ponieważ animacje i goście to sami Niemcy
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, apartament, 2 tygodnie, Exim Tours, podróżuje 2 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Ariel

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Ariel ?
Czy hotel Ariel jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Ariel według Fostertravel.pl ?

Lokalizacja hotelu Ariel

Historyczne dane pogodowe dla Cala d'Or

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
18
20
24
28
31
32
28
24
19
16
średnia temp. w nocy
4
4
6
8
12
16
18
19
17
13
8
6
śr. ilość dni słonecznych
19
19
22
20
23
25
28
27
21
19
17
18
śr. ilość dni deszczowych
12
10
9
10
8
5
3
4
9
12
13
13
średnie opady (mm)
34.3
37.4
20.2
35.1
29.6
14.9
10
15.8
56.4
63.4
57.7
43

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...