Fostertravel.pl

Opis hotelu Kenzi Rose Garden

Opis kontrahenta
Postawiony pośród stuletnich palm, posiada 384 pokoje, w tym 10 apartamentów i 10 pokoi dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Pokoje rozmieszczone są w 4 budynkach o 4 piętrach. Wszystkie pokoje są przestronne, dźwiękoszczelne (podwójne szyby), posiadają łazienek, telewizor satelitarny LCD, Wifi, taras lub balkon, klimatyzacja, suszarkę do włosów, minibar, sejf (płatne).
Hotel posiada 3 restauracje i 2 bary - w tym bar przy basenie.
Na terenie hotelu basen zewnętrzny i brodzik dla dzieci, taras słoneczny o gród palmowy.
Hotelowe SPA oferuje naturalne produkty, renomowane asortymenty, fachową opiekę i szeroki wachlarz zabiegów. Posiada 5 kabin zabiegowych w tym 1 podwójna 2 łaźnie tureckie, w tym 1 prywatna, podgrzewany basen, salę fitness, salon fryzjerski.
Hotel wymaga, aby wszyscy Goście wpłacili depozyt po przyjeździe.
Wyżywienie (śniadania, obiady, kolacje) w formie bufetu. W części gastronomicznej serwowane są również dania wegetariańskie i bezglutenowe. Menu napojów w hotelu obejmuje wodę, napoje bezalkoholowe i wino.

Zmiana dla podróżujących
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.
Oferta
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Covid-19
TEST:  TAK
RODZAJ TESTU: RT-PCR wykonany maksymalnie 72 godziny przed wylotem
TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE
 WYMAGANE DOKUMENTY: Formularz sanitarny (LINK) Formularz należy wypełnić dla każdej osoby podróżującej, także dla dzieci bez względu na wiek. Wydrukowany formularz należy podpisać (w przypadku dzieci podpisuje się rodzic).ZASZCZEPIENI
Zwolnieni z obowiązku wykonywania testu przed przylotem. Po przylocie do Maroka na lotnisku turyści zostaną poddani wybiórczo szybkiemu testowi antygenowemu. Wybiórcze testy PCR na lotnisku po wylądowaniu (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Kto jest uważany za osobę zaszczepioną?
Osoba, która przyjęła 3 dawki szczepionki 
lub
osoba, która przyjęła 2 dawki szczepionki lub 1 dawkę szczepionki Johnson&Johnson, w okresie nieprzekraczającym 4 miesięcy.
Szczepienie potwierdza ważny PASS VACCINAL (paszport szczepień). Dokument może być w formie elektronicznej lub papierowej, w języku arabskim, francuskim lub angielskim.
Uznawane szczepionki: AstraZeneca, Sinopharm, Sputnik, Pfizer/BioNTech, Janssen (Johnson & Johnson), Covishield (Instytut Surowic Indii), Moderna, SinovacPOZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Negatywny wyniku testu PCR na COVID-19 w języku angielskim wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
DZIECI do 12 roku życia muszą wyłącznie okazać wypełniony i podpisany formularz.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Wszyscy podróżujący wypełniają  formularz ze strony: https://www.onda.ma/form.php. 
Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maroko
Cena zawiera
CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko (transfer prywanty Agadir, Shuttle bus Marrakesz)
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta w Agadirze
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów  liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir)
- opieki rezydentaw Marakeszu - Klienci otrzymują telefon alarmowy do anglojęzycznego opiekuna
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Przelot bagaż serwis
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na 1-2 dni przed wylotem i 1-2 dni przed powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji. Lotnisko w Agadirze wymaga wydrukowanych kart pokładowych.Smartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg - tylko przy zakładaniu rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości dokupienia bagażu za pośrednictwem Organizatora. Miejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku podczas odprawy.
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Parking
  • Przedszkole
  • RTV/AGD
  • Spa
  • Sport
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Kenzi Rose Garden
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Hotel Kenzi Rose Garden, Avenue du Président Kennedy, Marrakech 40000, Maroko Tel. +212 524 44 74 00 Fax. +212 524 43 82 16 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 31º 37' 18.9516"
W 8º 0' 25.5672"

Opinie o hotelu Kenzi Rose Garden

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Kenzi Rose Garden

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Kenzi Rose Garden ?
Czy hotel Kenzi Rose Garden jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Kenzi Rose Garden według Fostertravel.pl ?
Czy hotel Kenzi Rose Garden posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Kenzi Rose Garden

Historyczne dane pogodowe dla Marakesz

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
19
21
24
25
29
33
37
37
32
28
23
20
średnia temp. w nocy
6
8
11
12
15
18
21
21
18
15
10
8
śr. ilość dni słonecznych
25
22
24
24
28
28
29
29
27
25
24
22
śr. ilość dni deszczowych
6
7
7
6
3
2
2
2
3
6
6
9
średnie opady (mm)
24.2
29.4
25.2
35
9.1
3.2
11.3
3.1
9.5
21.2
24.1
24

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...