Fostertravel.pl
Zalety
  • Wygląd i teren hotelu
  • Jedzenie

Opis hotelu Stokrotka

Opis kontrahenta
Ośrodek Wypoczynkowy Stokrotka posiada 114 miejsc noclegowych w czterech budynkach. Wszystkie pokoje posiadają pełen węzeł sanitarny i TV, w niektórych pokojach znajdują się lodówki. W głównym budynku Stokrotka" znajduje się recepcja, jadalnia, kawiarnia, sauna, stół do tenisa stołowego, sejf. Na terenie ośrodka znajduje się miejsce na ognisko lub grilla. W ośrodku klimatyzowana sala konferencyjna dla 120 osób oraz mała sala dla 20 osób.
POŁOŻENIE
Ośrodek znajduje się w Karpaczu Górnym na wysokości 810m. n.p.m. przy Przełęczy pod Czołem z doskonałym punktem widokowym na panoramę Sudetów z ich najwyższym wzniesieniem - Śnieżką" 1602 m. Odległości: do centrum Karpacza -4 km (przystanek PKS przy ośrodku), do stacji PKP Jelenia Góra - 25km, do miejskiej kolei linowej Kopa" - 2km, do nartostrady z kanapą 6os - 2km, do wyciągu orczykowego - 500m, Aquapark- 1,5km, Park Miniatur Zabytków Dolnego Śląska- 12km,Sztolnie i Kopalnie Kowarskie - 15km,Western City - 8 km. przejście graniczne - 20 km.
ZAKWATEROWANIE
Pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny i TV. Niektóre pokoje posiadają taras z widokiem na pasmo górskie Karkonoszy, z niektórych pokoi widać Śnieżkę". Wyżywienie (2 posiłki dziennie): śniadanie w formie bufetu godz. 8.30 - 10.00, obiadokolacja serwowana godz. 16.30 - 18.00. Pobyt rozpoczyna się obiadokolacją a kończy śniadaniem. Polecamy domową kuchnię: smaczną i urozmaiconą. Na życzenie Gości staramy się dostosować wyżywienie do przestrzeganej diety.
Doba hotelowa: 16:00 - 12:00. Parking: bezpłatny, niestrzeżony przy ośrodku. Dodatkowo płatne: opłata klimatyczna 2,20 zł/doba. Zwierzęta: bezpłatnie po uprzednim uzgodnieniu z ośrodkiem.
OŚRODEK CAŁOROCZNY
Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, serwisu, atrakcji - dodatkowo płatna.
Cena zawiera/nie zawiera
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu wg wykupionej opcji (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz.16:00-17:00 kończy od godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu.
Cena nie zawiera: opieki rezydenta, kaucji, taks klimatycznych i depozytów, karnetów narciarskich (w sezonie zimowym), ubezpieczeń, dodatkowych usług płatnych na miejscu.
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Udogodnienia
  • Internet
  • Dla dzieci
  • Bez paszportu
  • Darmowe WiFi
  • Gril
  • Kurorty narciarskie
  • Parking
  • Sport
  • Sporty zimowe
  • Zwierzeta domowe
Hotel znany jest również jako
  • Ow Stokrotka
  • Ośrodek Ow Stokrotka
Hotele, okolice i regiony
Szczególnie polecany dla
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób szukających spokoju (100%)
Atrakcje
  • Sport
  • Sporty zimowe
  • Gril
Dane teleadresowe
Hotel Stokrotka, Karkonoska 55 ,58-540, Karpacz, Polska Tel. +48 600 065 529 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 50º 47' 9.3084"
E 15º 43' 16.4496"

Opinie o hotelu Stokrotka

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1 opinia z różnych źródeł
6.0
Fantastyczny
100% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Fantastyczny

6.0
1 opinii
5.0
0 opinii
4.0
0 opinii
3.0
0 opinii
2.0
0 opinii
1.0
0 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób szukających spokoju (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Wygląd i teren hotelu
  • Jedzenie
Ocena klientów
Holiday Check
6.0
Fantastyczny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie6.0
Pokoje6.0
Położenie i okolica6.0
Gastronomia6.0
infrastruktura6.0
Ogólne wrażenia6.0
Opinie użytkowników
Anna zachmast
wrzesień 2023
6.0
Zalety
Elegancki,
bardzo dobre wyżywienie.
Wady
Nie ma
Uzasadnienie
Bardzo miła i przyjazna obsługa, a najbardziej panie ania i magda, bardzo sympatyczne i empatyczne. ❤️❤️ pozdrawiamy cały personel,a szczególnie panie anię i magdę. Dziękujemy za miły pobyt, wyjeżdżamy bardzo zadowoleni, pokoje 9 i 10, a j m

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Stokrotka

Lista najczęściej zadawanych pytań
Czy hotel Stokrotka jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Stokrotka według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Stokrotka ?
Czy hotel Stokrotka posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Stokrotka?

Lokalizacja hotelu Stokrotka

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...