Opis
Zachowując oryginalną fasadę z 1906 roku, przestronne pokoje w hotelu Jupiter ozdobione są wizerunkami Lizbony i wyposażone są w bezpłatne WiFi, klimatyzację, dźwiękoszczelne okna, telewizor z płaskim ekranem oraz biurko. W każdej łazience znajduje się kabina prysznicowa, suszarka do włosów i bezpłatny zestaw kosmetyków.
Znajdująca się na miejscu restauracja codziennie rano serwuje gorące śniadanie w formie bufetu i obejmuje urozmaicone menu obejmujące dania kuchni międzynarodowej i tradycyjne dania kuchni portugalskiej. Dla wygody gości dostępna jest obsługa pokoju.
Całodobowa recepcja hotelu Jupiter Lisboa oferuje różnorodne usługi, w tym transfer, wypożyczalnię rowerów i samochodów, sprzedaż biletów, przechowalnię bagażu oraz usługi konsjerża. Do dyspozycji Gości hotelu jest prywatny garaż oraz 3 w pełni wyposażone sale konferencyjne. Do dyspozycji Gości jest bezpłatne całodobowe centrum fitness.
Dzielnice handlowe Baixa Pombalina i Chiado znajdują się zaledwie 15 minut jazdy metrem od hotelu, a stadiony piłkarskie Luz i Alvalade oddalone są od obiektu o 4 km. Międzynarodowe lotnisko w Lizbonie oddalone jest od obiektu o 4 km.
Avenidas Novas to świetny wybór dla osób, które interesują się zabytkami, muzeami i kulturą.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Udogodnienia
- Internet
- Klimatyzacja
- Dla dzieci
- Duże miasta (city breaks)
- Basen kryty
- Basen odkryty
- Bez paszportu
- Blisko lotniska
- Darmowe WiFi
- Fitness / siłownia
- Kurorty nadmorskie
- Parking
- Rowery
- Spa
- Sport
- Ułatwienia dla niepełnosprawnych
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Fostertravel.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
Hotele, okolice i regiony