Fostertravel.pl

Opis hotelu Altinkum Bungalow

Opis
LOKALIZACJA - ok. 300 m od  centrum Side, ok. 65 km od lotniska Antalya
PLAŻA - bezpośrednio przy hotelu, mała, piaszczysta, parasole, leżaki bezpłatnie, ręczniki płatne
HOTEL - 103 pokoje zlokalizowane w bungalowach, recepcja z lobby, restauracja główna, restauracja a'la carte (płatna), bar
Płatne: pralnia, fryzjer, sejf w recepcji
Internet WLAN w recepcji bezpłatny
POKOJE  - Standardowy (ok.16 m2) dla 2 osób dorosłych z możliwością jednej dostawki; klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, minibar (na zapytania, płatny), taras
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, parasole, leżaki przy basenie bezpłatne, ręczniki płatne, brodzik dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, raz w tygodniu program artystyczny.
Płatne: masaże, peeling, sauna
WYŻYWIENIE - All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu,  wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w barze od 10:30 do 22:00Więcej informacji o hotelu: www.sidealtinkumhotels.com
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.
Hotele zastrzegają sobie prawo do modyfikowania oferty All Inclusive (HB/BB/FB). Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive (HB/BB/FB) Goście otrzymują na miejscu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). W przypadku oferty All Inclusive posiłki/przekąski/napoje oferowane są w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw i atrakcji, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Część sportów, gier, usług i menu - dodatkowo płatna. Godziny funkcjonowania barów All inclusive mogą ulegać zmianie i mogą funkcjonować w systemie wymiennym. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Zmiana dla podróżujących
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami rejsowymi corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi Corendon, SunExpress oraz innymi dostepnymi liniami rejsowymi jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
WARUNKI PRZELOTU CORENDON:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg, chyba że Oferta określa inaczej (taryfa FLEX zawiera bagaż podręczny i główny, taryfa ECO zawiera tylko bagaż podręczny). Do każdej rezerwacji w tafyfie ECO istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
WAŻNE (dotyczy taryfy ECO bez bagażu rejestrowanego w cenie)! Odprawy na wylot z Polski i na powrocie Klienci muszą dokonać sami, logując się na stronie www.corendonairlines.com (numer rezerwacji podany na bilecie) najwcześniej do 7 dni przed datą powrotu, a najpóźniej do 1 dnia przed datą powrotu. Klienci mogą również odprawić się na lotnisku - koszt odprawy 10 Euro od osoby - pokrywają Uczestnicy. 
WARUNKI PRZELOTU SunExpress:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. |
WAŻNE! Klienci odprawiają się na lotnisku na podstawie dokumentu tożsamości przy odprawie paszportowo-bagażowej.
Covid 19
OD 2 CZERWCA 2022
TEST:  BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
Od 02 czerwca 2022 r. Turcja zniosła ograniczenia wjazdowe.
Turyści z Polski  nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!
Aktualne informacje statystyczne dotyczące sytuacji epidemicznej w Turcji publikowane są na stronie tureckiego Ministerstwa Zdrowia: https://covid19.saglik.gov.tr/.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Cena zawiera / nie zawiera
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 23 kg w przypadku przelotów liniami Corendon w stawce FLEX
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
- odprawa na wylot
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi; w przypadku przelotów liniami rejsowymi Corendon stawka ECO nie zawiera bagażu głównego!
- odprawy na  powrót - koszt 10 Euro od osoby na lotnisku lub bezpłatna odprawa on line do 7-1 dnia od daty wylotu; Klienci odprawiają się sami (dotyczy taryfy ECO)
Klienci przylatujący do Turcji są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora/rezydenta. Klienci dysponują telefonem do rezydenta w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 7 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Udogodnienia
  • Przy plaży
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
  • Sporty wodne
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Altinkum Bungalows
  • Altinkum Bungalow Hotel
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Dinler, Mesut, Parador, Asteria Kemer Resort. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Wybrzeże Egejskie - The Holiday Resort, Riwiera Turecka - Belpoint Beach, Wybrzeże Egejskie - Tuntas Beach oraz Riwiera Turecka - Transatlantik, a także Goynuk - Transatlantik.
Dane teleadresowe
Hotel Altinkum Bungalow, Selimiye Mah. Side Cd. No:86 Side, Manavgat, 07330 Side, Turcja Tel. +90 242 606 03 72 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 36º 46' 20.8033"
E 31º 23' 33.1482"

Opinie o hotelu Altinkum Bungalow

Aktualna średnia ocena

podsumowując 700 opinii z różnych źródeł
5.0
Bardzo dobry
85% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
430 opinii
5.0
76 opinii
4.0
90 opinii
3.0
33 opinii
2.0
31 opinii
1.0
40 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(1419 opinii)

84%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

4.4

Serwis

5.2

Położenie

5.8

Gastronomia

4.8

Sport i rozrywka

4.4

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Altinkum Bungalow

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Berlin Brandenburg Airport (in construction)" a "Antalya Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Altinkum Bungalow ?
Czy hotel Altinkum Bungalow jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Altinkum Bungalow według Fostertravel.pl ?
Czy hotel Altinkum Bungalow posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Altinkum Bungalow

Historyczne dane pogodowe dla Side

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
16
18
22
27
32
35
34
31
27
21
17
średnia temp. w nocy
5
6
8
11
15
20
23
23
19
15
10
7
śr. ilość dni słonecznych
19
17
21
21
24
27
30
30
28
24
21
18
śr. ilość dni deszczowych
12
12
10
9
7
3
1
1
2
7
9
13
średnie opady (mm)
178
110.4
111.6
75.7
33
5.2
3.8
1.6
12.2
89.3
174.9
277.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...