Fostertravel.pl

Szukanie ofert

  1. Co oznacza ilość gwiazdek przy nazwie hotelu?

    Ilość gwiazdek informuje nas o standardzie obiektu (według lokalnej kategoryzacji):

    - obiekty nie skategoryzowane, bardzo skromne

    - obiekty niskiej kategorii, skromnie wyposażone

    - obiekty średniej klasy, funkcjonalnie urządzone, o przeciętnym standardzie świadczonych usług i infrastrukturze

    - obiekty o dobrym poziomie świadczonych usług, z dobrą obsługą

    - obiekty o najwyższym standardzie usług, zwykle z komfortowo urządzonymi pokojami i urozmaiconą kuchnią

    - połówka gwiazdki oznacza że obiekt sklasyfikowany w danej kategorii np. wyróżnia się na tle inny ich obiektów np.
    hotel jest nowy

    Prosimy pamiętać, że różne kraje oferują odmienne standardy zakwaterowania. Polecamy korzystanie z hoteli dobrych, międzynarodowych sieci, gwarantujących jednakowy standard usług i infrastruktury niezależnie od kraju (np. hotele Hilton, Iberostar, Sol Melia, Barcelo, Mitsis, Riu, Intercontinental, Sofitel, Radisson Sas, Movenpick, Marriott czy Vincci).

  2. Czy ilość gwiazdek to jedyny sposób oznaczenia standardów hoteli?

    Nie, część obiektów posiada kategorię nadaną w 3-stopniowej skali literowej (A, B, C).

  3. Co oznaczają skróty DBL, TPL i SGL przy opisie pokoi?

    • DBL - (z ang. double) - standardowy pokój przeznaczony dla 2 osób dorosłych
    • SGL - (z ang. single) - pokój jednoosobowy lub standardowy pokój dwuosobowy przeznaczony do pojedynczego wykorzystania.
    • TPL – (z ang. triple) - standardowy pokój przeznaczony dla 3 osób dorosłych
  4. Co oznaczają skróty WŁ, BB, HB, FB, ALL, UALL zamieszczone przy ofertach?

    • (wyżywienie własne) – brak wyżywienia w ofercie
    • BB (z ang. bed and breakfast) – śniadanie najczęściej serwowane w formie szwedzkiego stołu lub tzw. śniadanie kontynentalne.
    • HB (z ang. half board) - śniadanie i obiadokolacja
    • FB (z ang. full board) – wyżywienie pełne: śniadanie, obiad i kolacja
    • ALL (z ang. All Inclusive) - wszystko w cenie (zwykle: śniadanie, obiad, kolacja, przekąski w ciągu dnia, napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole).
    • UALL (z ang. Ultra All Inclusive) - bogatsza oferta All Inclusive (m.in. późne śniadania, alkohole importowane, soki ze świeżych owoców, lody, posiłki a’ la carte)

    Prosimy pamiętać, że w zależności od kraju, klasy hotelu itp., szczególnie pod opcją All Inclusive i Ultra All Inclusive kryje się wiele różnych standardów.

  5. Czym różni się śniadanie w formie szwedzkiego stołu (bufetu) od śniadania kontynentalnego?

    Szwedzki stół umożliwia Klientom wybór dań z wystawionych półmisków i specjalnych naczyń oraz zestawianie posiłków według własnego uznania, natomiast śniadanie kontynentalne to najczęściej zestaw składający się z podstawowych, niezbędnych produktów (pieczywo, wędlina, ser, masło, herbata, kawa itp.).

  6. Czym charakteryzuje się oferta last minute?

    Jest to oferta, która ze względu na zbliżający się termin wyjazdu proponowana jest ze znacznym rabatem cenowym, oznaczana także jako Hit, Joker, Last Moment, Last Second, LastMinute.

  7. Czym charakteryzuje się oferta first minute?

    W odróżnieniu do last minute, oferta first minute charakteryzuje się odległym terminem wyjazdu (sprzedaż ofert letnich rozpoczyna się już w porze zimowej). Dzięki temu Klient może liczyć na znaczny rabat – nawet 40 % zniżki od katalogowej ceny wycieczki wycieczki lub inne profity jak wycieczka fakultatywna czy samochód z wypożyczalni gratis.

  8. Czy wszystkie oferty sprzedawane przez Fostertravel.pl są ofertami sprawdzonych i rzetelnych biur podróży?

    Tak. Ze względu na bezpieczeństwo Klientów oraz wysoki poziom świadczonych usług współpracujemy tylko z wiarygodnymi, renomowanymi biurami polskimi i zagranicznymi (wszyscy touroperatorzy są Członkami Polskiej Izby Turystyki lub Izb Regionalnych). Firmy, z którymi współpracujemy znajdą Państwo w zakładce „partnerzy”.

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 145 000 klientów
wyjechało z nami od 1998