Fostertravel.pl
4.5
Dobry
69% osób poleca
(509 opinii)
4.5
Dobry
1/10Zobacz wszystkie (10)Zobacz wszystkie zdjęcia (10)

Brak ofert do tego hotelu. Sprawdź inne propozycje na tym kierunku

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Sprawdź ofertę
Zalety
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Basen
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Czystość i porządek

Opis hotelu Admiral Plaza

Opis obiektu
Hotel Admiral Plaza**** położony jest 100 metrów od plaży i 10 minut jazdy od miasta Nesebyr. Centrum Słonecznego Brzegu oddalone jest o 650 metrów.
Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizję kablową i łazienkę z prysznicem i klimatyzację. Wszystkie apartamenty i studia dysponują w pełni wyposażonym aneksem kuchennym, częścią wypoczynkową i jadalną oraz sypialnią.
Hotel Admiral Plaza oferuje restaurację z wyborem dań z karty, która serwuje dania kuchni międzynarodowej. Dodatkowo do dyspozycji gości jest lobby bar i bar przy basenie oraz restauracja główna.
Hotel Admiral Plaza oferuje basen dla dorosłych i dzieci - część płytka i głęboka. Na jednym końcu basenu znajduje się jacuzzi. Bezpłatne leżaki i parasole. Na miejscu można zamówić napoje oraz jedzenie.
Hotel oferuje plac zabaw dla dzieci.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, CORENDON jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami WizzairKlienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Tiara Beach, Glarus Beach, Azurro, Apart Complex Elite II. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Riwiera Bułgarska - Atol, Riwiera Bułgarska - Silver Springs, Riwiera Bułgarska - Sunrise (Primorsko) oraz Bańsko - Dumanov
Dane teleadresowe
Adres: Sunny Beach, Admiral Plaza***Premium Hotel, 8240 Sunny Beach, Bułgaria, Telefon: +359 87 624 8600, Email: [email protected]
Dane GPS
N 42º 41' 22.7724"
E 27º 42' 34.8696"

Opinie o hotelu Admiral Plaza

Aktualna średnia ocena

podsumowując 509 opinii z różnych źródeł
4.5
Dobry
69% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
287 opinii
5.0
0 opinii
4.0
64 opinii
3.0
26 opinii
2.0
115 opinii
1.0
17 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób szukających spokoju (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • nowożeńców (100%)
  • osób niewymagających (100%)
  • osób oszczędnych (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • osób szukających rozrywek (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Basen
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Czystość i porządek
Opinie użytkowników
Holiday Check
6.0
Fantastyczny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie6.0
Pokoje6.0
Położenie i okolica6.0
Gastronomia6.0
infrastruktura6.0
Ogólne wrażenia6.0
Holiday Check

(7 opinii)

13%
2.4 /6

Hotel

2.4

Pokój

2.3

Serwis

1.4

Położenie

4.1

Gastronomia

4.0

Sport i rozrywka

1.4
Opinie użytkowników
Magda
sierpień 2020
6.0
Zalety
Miła obsługa,
fajny basen, ratownik przystojny
wszędzie blisko,
czyste pokoje
Wady
Żadnych wad
Uzasadnienie
Jak dla nas wszystko było na piątkę, naprawdę nie mamy do czego się przyczepić. Panie sprzątające bardzo sympatyczne, jak również pani na recepcji bardzo przyjemna, bardzo pomocna.
Pokoje
Pokoje dziennie sprzątane, jak również codziennie wymieniane ręczniki
Infrastruktura
Basen czysty, ratownik przystojny
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój rodzinny, 1 tydzień, TUI Polska, podróżuje raz na kilka lat

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Admiral Plaza

Lista najczęściej zadawanych pytań
Ile kosztuje wycieczka do hotelu Admiral Plaza ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Admiral Plaza ?
Czy hotel Admiral Plaza jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Admiral Plaza według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Admiral Plaza ?
Czy Hotel Admiral Plaza jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Admiral Plaza?

Lokalizacja hotelu Admiral Plaza

Historyczne dane pogodowe dla Słoneczny Brzeg

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
8
9
12
15
20
25
27
27
23
18
13
9
średnia temp. w nocy
1
1
4
7
11
16
19
19
15
12
6
3
śr. ilość dni słonecznych
21
20
23
24
25
25
27
26
25
24
23
21
śr. ilość dni deszczowych
10
9
8
6
6
5
4
5
5
7
7
10
średnie opady (mm)
59.9
38.3
49.4
31.2
36.7
25.2
22.6
52.2
52.5
95
61.3
59.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...