Fostertravel.pl
4.1
Dobry
100% osób poleca
(5 opinii)
4.1
Dobry
1/9Zobacz wszystkie (9)Zobacz wszystkie zdjęcia (9)

Brak ofert do tego hotelu. Sprawdź inne propozycje na tym kierunku

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Efir Holiday

Opis obiektu
Apart hotel położony w Słonecznym Brzegu, blisko atrakcji miejskich i nocnego życia a mimo to kameralny, zapewniający relaks i odpoczynek od zgiełku; ok 7 km od Nessebaru, ok 30 km od lotniska w Burgas.
Plaża ok 300 m od hotelu, piaszczysta, publiczna (przejście przez ulicę).
UDOGODNIENIA: WiFi płatne, mini market, sejf w recepcji (płatny).
Posiada basen zewnętrzny z tarasem słonecznym i ogrodem - leżaki i parasole bezpłatne, oddzielnie brodzik dla dzieci oraz pokój zabaw (obecność rodziców obowiązkowa).
Zakwaterowanie w apartamentach ( 4 os, pokój dzienny i spialnia) lub pokojach typu studio  (2 osoby + dostawka) - pokoje z aneksami kuchennymi, mini lodówką, czajnikiem.
Kaucja 20 EUR/studio/pobyt, zwracana w całości w momencie wykwaterowania pod warunkiem braku szkód w studio.
Kategoria lokalna 2*
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, CORENDON jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Covid 19
TEST:  BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTUOd 13 kwietnia 2022 r. Bułgaria zniosła ograniczenia wjazdowe.
Turyści z Polski, przybywający do Bułgarii nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!
Więcej informacji: https://www.mfa.bg/en/customnews/main/24737
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
W przypadku dojazdu własnego i przelotu samolotami rejsowymi takimi jak: PLL LOT, Ryan Air, Wizzair, Corendon i inne, obsługa polskojęzycznego rezydenta na telefon, możliwość umówienia spotkania.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Aparthotel Efir I
  • Apartcomplex Efir
  • Aparthotel Efir Ii
  • Efir 1
  • Efir Hotel Apartments
  • Efir 2
  • Apart-Hotel Efir
  • Apart Hotel Efir
  • Efir I Aparthotel
  • Efir Aparthotel
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Sirius Beach, Alba, Regatta Palace, Sveti Dimitar. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Bańsko - Spa Grand Royale, Riwiera Bułgarska - Incognito, Riwiera Bułgarska - Zornica Residence oraz Sofia - Downtown (Sofia)
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (80%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (60%)
  • osób szukających spokoju (40%)
  • wymagających klientów (40%)
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sporty wodne
  • Spa
Dane teleadresowe
Hotel Efir Holiday ***, Słoneczny Brzeg, Bułgaria Tel.: +359(885)254510
Dane GPS
N 42º 42' 27"
E 27º 43' 14.16"

Opinie o hotelu Efir Holiday

Aktualna średnia ocena

podsumowując 5 opinii z różnych źródeł
4.1
Dobry
100% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1 opinii
5.0
1 opinii
4.0
3 opinii
3.0
0 opinii
2.0
0 opinii
1.0
0 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (80%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (60%)
  • osób szukających spokoju (40%)
  • wymagających klientów (40%)
  • osób szukających rozrywek (40%)
  • nowożeńców (20%)
  • osób niewymagających (20%)
  • osób oszczędnych (20%)
  • osób młodych i aktywnych (20%)
Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Aneks kuchenny
  • Atmosfera i traktowanie gości
Opinie użytkowników
Holiday Check
4.5
Dobry
100% osób poleca
(5 opinii)
Hotel i otoczenie4.7
Pokoje4.7
Położenie i okolica4.9
Gastronomia2.7
infrastruktura4.7
Ogólne wrażenia4.7
Opinie użytkowników
Zenek
sierpień 2019
3.5
Zalety
Przyjemny pokój
Wady
Brak
Hotel
Obiekt pozwalające na spędzenie wakacji w przyjemnej atmosferze. Miejsce urocze, a stan wyposażenia i usług na niezłym poziomie.
Pokoje
Przestronne studio z aneksem kuchennym zaspokajało nasze potrzeby. Było przestronnie i niczego nam nie brakowało. Klimatyzacja chłodziła bardzo dobrze.
Infrastruktura
Przyjemny basen oraz fajny bar przy nim. Miejsce nadawało się do spokojnego relaksu, a zazwyczaj leżaki były dostępne niezależnie od pory dnia.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 3-6 dni
Bartek
sierpień 2019
3.5
Zalety
Niezły pokój
Wady
Niemiła obsługa
Hotel
Niewielki obiekt położony w dobrej lokalizacji i świetny jako baza wypadowa. Minusem była nie zawsze kompetentna i pomocna obsługa.
Pokoje
Pokój przestronny i z dobrej jakości wyposażenie. Jednak trzeba zawracać uwagę na ewentualne uszkodzenia, bo można zostać nimi obciążonym.
Infrastruktura
Przy miłym basenie poznajdowało się wystarczająco dużo miejsca. Do plaży zaledwie kilka minut spacerem.
Położenie
Blisko od restauracji i sklepów.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 3-6 dni
Maciej
wrzesień 2016
6.0
Uzasadnienie
Doskonała pogoda, wszystko wyglądało wspaniale. Na plażę było około pół kilometra. Niedaleko było też do imprezowego centrum. Bardzo dużo sklepów w okolicy. Dobre drinki w barze. Pracownicy bardzo sympatyczni.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Ania
lipiec 2016
5.2
Hotel
Hotel super, było bardzo przyjemnie.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, wypoczynek, pokój rodzinny, 1 tydzień, TUI Polska, to był mój pierwszy wyjazd
Eliza
sierpień 2014
4.5
Uzasadnienie
Na rodzinne wakacje w sam raz .
Hotel
Bardzo przyjazny i pomocny personel w recepcji.
Pokoje
standardowe pokoje, codziennie sprzątane.
Infrastruktura
200m do plaży.
Położenie
Dobra lokalizacja hotelu nie jest w samym mieście, supermarket i apteka w tym samym budynku, przystanek autobusowy i postój taksówek 10 metrów.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Viva Club, podróżuje 1 raz w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Efir Holiday

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Efir Holiday ?
Czy hotel Efir Holiday jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Efir Holiday według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Efir Holiday ?
Czy Hotel Efir Holiday jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Efir Holiday posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Efir Holiday?

Lokalizacja hotelu Efir Holiday

Historyczne dane pogodowe dla Słoneczny Brzeg

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
8
9
12
15
20
25
27
27
23
18
13
9
średnia temp. w nocy
1
1
4
7
11
16
19
19
15
12
6
3
śr. ilość dni słonecznych
21
20
23
24
25
25
27
26
25
24
23
21
śr. ilość dni deszczowych
10
9
8
6
6
5
4
5
5
7
7
10
średnie opady (mm)
59.9
38.3
49.4
31.2
36.7
25.2
22.6
52.2
52.5
95
61.3
59.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...