Fostertravel.pl
4.9
Dobry
80% osób poleca
(700 opinii)
4.9
Dobry
1/21Zobacz wszystkie (21)Zobacz wszystkie zdjęcia (21)

Chcesz wyjechać do tego hotelu?

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Cena od 1 859 zł/os
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Helena Sands

*****
Bułgaria/Słoneczny Brzeg

Atuty
Blisko plaży

leżaki i parasole na plaży i na basenie

dla rodzin z dziećmi

WiFi w całym obiekcie
Naszym zdaniem
Goście którzy uwielbiają wypoczynek na plaży, będą zachwyceni, ponieważ po pierwsze plaża znajduje się bardzo blisko hotelu, po drugie leżaki i parasole na basenie jak i na plaży są bezpłatne. Rodziny z dziećmi korzystający z usług hotelu Helena Sands będą miło zaskoczeni licznymi udogodnieniami dla najmłodszych dzieci. Turyści nie znajdą problemów podczas szukania informacji na temat: "co warto zwiedzić z Bułgarii 2023", ponieważ dostęp do Internetu jest w całym hotelu bezpłatny, również w pokojach.
Położenie
Ok 30 m plaża

ok 2 km centrum miejscowości Słoneczny Brzeg

ok 2,5 km centrum miejscowości Święty Włas

ok 2,7 km Action Aquapark

ok 7,5 km Nesebar

ok 30 km lotnisko Burgas
Plaża
Plaża oddalona od hotelu o ok 30 m, plaża jest publiczna i piaszczysta. Leżaki i parasole na plaży bezpłatnie (w zależności od dostępności).
Do dyspozycji gości
Bezpłatnie: odkryty i kryty basen, leżaki, parasole i ręczniki przy basenie i na plaży (w zależności od dostępności), gimnastyka w wodzie, siatkówka plażowa, koszykówka, rzutki, tenis stołowy, fitness, gimnastyka, jacuzzi, plac zabaw dla dzieci, animacje 6 razy w tygodniu, Wi-fi.

Dodatkowo płatne: kort tenisowy, bilard, minigolf, centrum SPA i zabiegi (studio kosmetyczne i fryzjerskie, masaże, solarium, sauna, łaźnia parowa, kamienna kąpiel), sporty wodne, parking.
Dla dzieci
Łóżeczko dla dziecka (bezpłatne), wysokie krzesełka w restauracjach, miniklub i plac zabaw dla dzieci, dzienny program animacyjny dla dzieci w wieku 4-12 lat, plac zabaw dla dzieci, 2 baseny dla dzieci ze zjeżdżalnią w Parku Royal Palace Helena.
Pokoje
Zakwaterowanie: 14:00
Wykwaterowanie: 12:00

DOUBLE ROOM: o powierzchni ok 25-35 m2, przeznaczony dla maksymalnie 3 gości. W pokoju znajdują się dwa łóżka zwykłe lub jedno podwójne, sofa - dla dostawki, łazienka z wanną i prysznicem, ręczniki, suszarka do włosów, telefon, WiFi, klimatyzacja, sejf (dodatkowo płatne), TV, mini bar (dodatkowo płatne), umeblowany balkon, czajnik elektryczny.

W hotelu znajdują się dwa pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wyżywienie
Śniadania i obiadokolacje

Posiłki w formie bufetu.
Dodatkowe informacje
Zwierzęta nie są akceptowane.
Cena zawiera
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Bułgarii lub przelot samolotem czarterowym (Wrocław, Rzeszów - oznaczone jako "czarter z bagażem")
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko
(za dodatkową opłatą istenie możliwość wykupienia prywatnego transferu na trasie lotnisko - hotel - lotnisko)
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów czarterowych bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
Cena nie zawiera
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,

BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) - 400 ZŁ

BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) - 550 ZŁ

BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 550 ZŁ

BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) - 800 ZŁ

BAGAŻ WIZZ SEZ. (26kg) - 850 ZŁ

BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) - 950 ZŁ

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.

Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:

REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ
Obowiązkowe opłaty
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt 
Rezerwacje "do potwierdzenia"
Oferty wakacji w Bułgarii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.

Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.

WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Ważne informacje dotyczące przepisów wjazdowych
Podróż do Bułgarii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Bułgarii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Dokumenty do rezerwacji
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi Ryanair lub Wizzair wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: 

- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,

- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)

- numeru polisy dosyłanej w mailu

Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Godziny przelotów
Przy przelotach liniami Wizzair lub Ryanair, dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.

Przy przelotach czarterowych, godziny przelotów podane są w systemie. 
Zasady wjazdu - covid
Osoby podróżujące z Polski do Bułgarii nie muszą posiadać certyfikatu Covid potwierdzającego szczepienie lub statusu ozdrowieńca.

Osoby niezaszczepione nie mają obowiązku przedstawiania testu po przyjeździe na terytorium Bułgarii, nie ma również konieczności wypełniania formularza typu Travel Health.
Składka na turystyczny fundusz pomocowy
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).

- składka TFP  jest obowiązkowa

- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej

- składka TFP nie podlega zwrotowi

Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.

Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.

W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.

Udogodnienia
  • Przy plaży
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Przedszkole
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Helena Sands
  • Royal Palace Helena Sands
  • Helena Sands (Ex. Royal Palace Helena Sands)
  • Royal Palace Helena Sand
  • Royal Palace Helena Park
  • Hotel Royal Palace Helena Sands
  • Hotel Royal Palace Helena Sands (Pkt)
  • Helena Sands (Ex. Royal Palace Helena Sa
  • Helena Sands 2
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Perla, Astoria, LTI Berlin Green Park, Azurro. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Riwiera Bułgarska - Hvd Club Bor, Riwiera Bułgarska - Aqua Paradise Resort, Riwiera Bułgarska - Argisht Partez oraz Pamporovo - Prespa
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (56%)
  • osób młodych i aktywnych (22%)
  • rodzin z dziećmi (11%)
  • osób szukających spokoju (11%)
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa
Dane teleadresowe
Hotel Helena Sands *****, 8240 Słoneczny Brzeg, Bułgaria Tel.: +359 554 20010 E-mail: [email protected]
Dane GPS
N 42º 42' 32.4684"
E 27º 43' 41.646"

Opinie o hotelu Helena Sands

Aktualna średnia ocena

podsumowując 700 opinii z różnych źródeł
4.9
Dobry
80% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
351 opinii
5.0
176 opinii
4.0
43 opinii
3.0
16 opinii
2.0
106 opinii
1.0
8 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (56%)
  • osób młodych i aktywnych (22%)
  • rodzin z dziećmi (11%)
  • osób szukających spokoju (11%)
  • osób niewymagających (11%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Jedzenie
Opinie użytkowników
Holiday Check
5.2
Bardzo dobry
95% osób poleca
(20 opinii)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje5.3
Położenie i okolica5.5
Gastronomia5.2
infrastruktura4.9
Ogólne wrażenia5.3
Holiday Check

(506 opinii)

76%
5.0 /6

Hotel

5.1

Pokój

5.2

Serwis

4.9

Położenie

5.6

Gastronomia

5.1

Sport i rozrywka

3.7
Opinie użytkowników
Gość z polski
wrzesień 2022
2.0
Zalety
Hotel nie posiada żadnych zalet.
Wady
Obsługa bardzo niesympatyczna, w hotelu drożyzna, za wszystko trzeba płacić, nawet w pokoju na biurku chipsy i orzeszki słone są bardzo słono płatne, bo to nie jest prezent dla gości jak w innych hotelach. Wody mineralnej, która znajduje się w holu hotelu w dużych pojemnikach nie można brać za darmo, jeśli nie ma się opcji all inclusive.
Sprzątaczki sprzątają tylko rynek hotelu i nie wycierają tylko odkurzają.
Jedzenie jest zimne, niesmaczne, przesolone i wyłącznie każdy jeden produkt kupiony jest z znanej sieci najtańszego hipermarketu bułgarskiego. Kucharze nie gotują w ogóle posiłków, jedynie odgrzewają kupne posiłki z marketu.
W głównej restauracji jest bardzo brudno: talerze, szklanki, kubki, dzbanki do kawy i mleka, sztuczce, obrusy na stołach poplamione, na podłodze jedzenie rozsypane i nie sprzątane. Wszędzie widać, że Bułgarzy to brudasy i mają gdzieś higienę i czystość.
Uzasadnienie
Spędziłam w Bułgarii 4 dni w hotelu Helena sands (02. 09-06. 09. 2022), wręcz tak przez wszystkich zachwalanego, a ja nie mogę o tym hotelu, ani o obsłudze tego hotelu powiedzieć ani jednego dobrego zdania. Już pierwszego dnia obsługa tego hotelu w recepcji dała mi się nieźle we znaki. Przyleciałam do Bułgarii z polski wcześnie rano o 5 godzinie. Recepcjonista zapytał mnie jakiej narodowości jestem? Odrzekłam, że jestem z polski. Tak więc od razu zaczęły się problemy, z pokojem, iż pokój jeszcze jest nie gotowy bo doba hotelowa rozpoczyna się o 14 godzinie, a wszystkie 300 przeszło pokoi jest już zajętych i ani jednego nie ma wolnego. Mam iść sobie gdzie chcę bo do pokoju dopiero zostanę wpuszczona o 14 godzinie. Sprzątaczka musi dopiero pokój przygotować i wysprzątać. Zresztą sam pokój zostawiał dużo do życzenia. Wykładzina podłogowa była brudna, a w łazience czuć było dziwny smród. Przyrządy też nie były nowe i zadbane, lecz z czasów komuny. Nigdy w życiu bym temu hotelowi nie dałam 5 gwiazdek. Nie zasługuje na nie ani trochę. Najwyżej tylko na 3. W holu komplety wypoczynkowe są bardzo zniszczone, przedarte i brudne. Sprzątaczki sprzątają tylko rynek holu i pokój też nie jest dobrze nigdy wysprzątany. Sprzęt np. Suszarka była popsuta i źle działała. Obsługa jest bardzo niemiła. Polacy są bardzo źle widziani w tym hotelu i najgorzej traktowani. W restauracji i przy barach załoga obsługi restauracyjnej to w większości Ukrainki, które zwracają się źle do polskich gości i ofen wyrażają brutalne opinie o polskich gościach, że"polacy bardzo dużo piją i piją non stop" na siebie się żaden nie obejrzy, bo to samo mogą powiedzieć w polsce polacy o ukraińcach. Każdy ukrainiec bez pół litra z polskiego marketu nie wyjdzie. A za rogiem znajdą się sami ukraińscy alkoholicy. Wracając do tematu opinii na temat hotelu chciałabym dodać, że w hotelu za wszystko są pobierane opłaty. Jeśli nie jesteś gościem hotelowym z opcją all inclusive to musisz za wszystkie usługi słono zapłacić. Nawet wody mineralnej dostępnej w holu nie wydają gościom bez opcji all inclusive. Pani przy barze zwracała uwagę, gdy człowiek chciał napić się zwykłej wody mineralnej, że to usługa dla all inclusive. Chciałabym jeszcze nadmienić parę słów o głównej restauracji w hotelu serwującej posiłki. Gdyby weszła do niej magda gessler porozwalała by wszystkie talerze i szklanki z powodu higieny i nieczystości. Totalny syf i jeszcze raz syf. Obrusy poplamione, na stołach ograniczona liczba brudnych sztućców. Bułgarzy w tym hotelu trwają w chorej teorii: zużyjesz, twoja strata, zwrócisz obsłudze po zjedzeniu posiłków, więcej sztućców nie dostaniesz! Mniej zjesz! A posiłki wiele zostawiają do życzenia. Jedzenie to głównie sosy, te same słone białe sery porozwalane po wszystkich stołach, w 98% całe jedzenie zostało zamówione i sprowadzone z najtańszego bułgarskiego hipermarketu "janet", a kucharze tak naprawdę w ogóle nie gotują sami. Każdą jedną sałatkę i każdą potrawę serwowaną w restauracji głównej hotelu można znaleźć w tym hipermarkecie. Wszystko gotowe. Wystarczy wziąć i odgrzać na szybko. A nawet odgrzane to jedzenie było i tak na talerzu zimne. Nie ma różnorodności w posiłkach. Praktycznie każdy dzień jadło się to samo jedzenie. Wszystko przesolone i nie dobre. A ciasta i słodycze oczywiście zamówione w markecie przesłodzone do bólu! Żadnego wyczucia smaku! A kucharze na dodatek za to, że nic nie gotują sami od siebie to trzyma przy sobie szklaną skarbonkę, aby goście wrzucali do niej bułgarskie pieniądze lewy i euro, by ich leniwą pracę wynagradzać. Samo jedzenie porozrzucane przez dzieci w restauracji na podłogę leży i nie jest sprzątane. Kelnerzy i obsługa restauracyjna nie daje rady i nie nadąża! Nie dziwię się, że kolacja podzielona jest na dwie tury, bo kelnerzy nie nadążają z obsługą. Pośpieszają bezczelnie gości, aby szybciej jedli i się szybko wynieśli. To nie jest miłe! Bezczelne. Nawet spotkała mnie niemiła sytuacja, kiedy pewni goście przyszli na kolację wcześniej niż byli zapisani i zajęli mój przypisany stolik, bo ten stolik też był ich lecz na późniejszą porę drugiej tury kolacji. Ja przyszłam do restauracji na kolację i zobaczyłam, że mój stolik jest zajęty, a więc usiadłam obok na wolnym miejscu. Nie wtrącałam się i nie robiłam kłótni o zajęty stolik zwłaszcza, że była to młoda para z anglii z małym dzieckiem. Zachowałam się kulturalnie i usiadłam na innym miejscu. Natomiast kelnerka widząc to, że to ja nie siedzę na swoim miejscu przy swoim zajętym stoliku poszła na mnie naskarżyć i zaraz zleciała się cała załoga restauracji podnosząc głos i krzycząc na mnie jakim prawem to ja zajęłam inny stolik, a nie goście z anglii, którzy wcześniej zajęli mój stolik. Im się nie oberwało, bo oni byli gośćmi z anglii, a ja byłam z polski to niesłusznie i bezczelnie zostałam potraktowana przez jednego z bardzo młodych kelnerów, który nawet nie przeprosił za swoje bezczelne i niesłuszne zachowanie. Dopiero ta para z anglii przeprosiła mnie, że to ich wina była i całą winę ponoszą oni. W ten sposób bardzo negatywnie wspominam moje wakacje w tym hotelu niesłusznie nadanemu pięć gwiazdek bo ani hotel, ani obsługa hotelowa nie zasługuje na 5 gwiazdek tylko z ledwością na 3 gwiazdki. To był najgorszy urlop spędzony w tym hotelu. Jedynie z czego się cieszę to to, że spędziłam w nim tylko 4 dni i ani dnia dłużej.
Komu odradzasz i dlaczego?
Brak szacunku obsługi hotelowej dla gości z Polski
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 3-6 dni, inny, podróżuje 1 raz w roku
Wiesław
listopad 2018
5.4
Hotel
Hotel położony w spokojnym miejscu, na końcu handlowej ulicy. Znajdował się blisko morza. Obsługa miła i pomocna. Z przyjemnością odwiedzimy to miejsce ponownie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
scottia
listopad 2018
6.0
Hotel
Świetnie funkcjonujący obiekt, utrzymany w wysokim standardzie. Zlokalizowany jest w pierwszej linii brzegowej, bezpośrednio przy plaży. Hotel zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych tutejszych obiektów.
Położenie
Hotel usytuowany przy szerokiej, piaszczystej plaży i promenadzie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Agnieszka_L
listopad 2018
5.7
Hotel
Dobra lokalizacja przy imprezowej części miasta, luksusowe wyposażenie. Personel miły i uważny. Przyjaźni goście.
Pokoje
Niewielkie pokoje, jednak na dwa tygodnie wystarczą. Dobre wyposażenie, w porządku łóżka. Wysoki poziom czystości.
Gastronomia
Duży wybór wysokiej jakości potraw, Dobry personel, a standard za tą cenę świetny.
Położenie
Dobra lokalizacja niedaleko imprezowych uliczek. Wszędzie można się dostać pieszo lub autobusem. Dużo sklepów, fajna plaża z hotelowymi leżakami.
Ogólne wrażenia
Uważna i miła obsługa.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Alicja
październik 2018
5.3
Hotel
Hotel fajny, dobre położenie na obrzeżu miejscowości. Dla osób lubiących rozrywkę wystarczy przespacerować się do centrum promenadą. Stylowy obiekt, a pokoje czyste i przestronne. Chętnie wrócimy to tego hotelu .
Gastronomia
Duża ilość smacznego posiłki. Duży wybór pieczywa i świeżych owoców na śniadanie. Każdego wieczoru w bufecie świeża pieczeń, bułgarskie dania oraz dwa rodzaje ryb.
Infrastruktura
Minus za sportowe atrakcje odbywające się poza hotelem. Brak rozrywek wieczorami, często atrakcje płatne.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Agnieszka
październik 2018
5.5
Hotel
Cały obiekt jest bardzo zadbany i utrzymany w czystości. Niestety, pod koniec sezonu obsługa pozostawiała wiele do życzenia.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
jagooda
wrzesień 2018
4.8
Uzasadnienie
To super miejsce!!! Bardzo mocno polecamy - mega pracownicy, mega jedzenie!!! Na pewno jeszcze tu przyjedziemy!!!
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
mrowkaz24
czerwiec 2018
5.8
Uzasadnienie
Pyszne jedzenie. Obsługa na najwyższym poziomie. Obiekt zlokalizowany koło plaży. Bardzo nam odpowiadało to że hotel nie przyjmuje dzieci, więc i w hotelu i na plaży było cichutko.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
miotla1
wrzesień 2017
6.0
Uzasadnienie
Hotelowy personel był bardzo miły, sympatyczny, uśmiechnięty, komunikatywny i kulturalny. Wszyscy zawsze bardzo pomocni. Polecam.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Adam
lipiec 2017
5.8
Pokoje
Pokój przestronny i wygodny. Czysty.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Helena Sands

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Helena Sands ?
Czy hotel Helena Sands jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Helena Sands według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Helena Sands ?
Czy Hotel Helena Sands jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Helena Sands posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Helena Sands

Historyczne dane pogodowe dla Słoneczny Brzeg

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
8
9
12
15
20
25
27
27
23
18
13
9
średnia temp. w nocy
1
1
4
7
11
16
19
19
15
12
6
3
śr. ilość dni słonecznych
21
20
23
24
25
25
27
26
25
24
23
21
śr. ilość dni deszczowych
10
9
8
6
6
5
4
5
5
7
7
10
średnie opady (mm)
59.9
38.3
49.4
31.2
36.7
25.2
22.6
52.2
52.5
95
61.3
59.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...