Fostertravel.pl
4.9
Dobry
85% osób poleca
(220 opinii)
4.9
Dobry
1/7Zobacz wszystkie (7)Zobacz wszystkie zdjęcia (7)

Chcesz wyjechać do tego hotelu?

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Cena od 2 369 zł/os
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Nassi

Kategoria
3*
Region
Burgas
Lokalizacja
Święty Vlas, 32 km od lotniska w Burgas - BOJ
Kategoria hotelu
3*
Kategoria lokalna hotelu
3*
Data otwarcia
2002 r. Odnowiony w 2022 r.
Na terenie hotelu znajduje się basen, restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), sejf w recepcji (płatny).
Internet
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
- Wi-Fi w pokojach bezpłatne
Plaża
670 m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Płatne: parasole, leżaki.
Pokoje
Zlokalizowane w budynku głównym (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- Standard Economy dla max. 3 os.:1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC)
- Standard / Standard Sea View dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- Deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- Deluxe Studio Sea View dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- Standard Studio dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
- restauracja, bar
Śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (08:00-10:00), obiadokolacja (18:00-20:00)
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - płatne
Płatne
- bilard
- masaż
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
Aktualizacja opisu
14.07.2023 16:05

Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
  • RTV/AGD
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Nassi
Hotele, okolice i regiony
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (50%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
  • osób oszczędnych (25%)
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne
Dane teleadresowe
Hotel Nassi, 10 St. Kiril i Metodii str., Święty Włas, Bułgaria
Dane GPS
N 42º 42' 53.0387"
E 27º 45' 35.2841"

Opinie o hotelu Nassi

Aktualna średnia ocena

podsumowując 220 opinii z różnych źródeł
4.9
Dobry
85% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
111 opinii
5.0
54 opinii
4.0
23 opinii
3.0
12 opinii
2.0
5 opinii
1.0
15 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (50%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
  • osób oszczędnych (25%)
Opinie użytkowników
Holiday Check
4.6
Dobry
80% osób poleca
(20 opinii)
Hotel i otoczenie4.7
Pokoje4.6
Położenie i okolica4.3
Gastronomia4.7
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia4.9
Holiday Check

(278 opinii)

98%
5.6 /6

Hotel

5.6

Pokój

5.5

Serwis

5.7

Położenie

5.4

Gastronomia

5.4

Sport i rozrywka

4.7
Opinie użytkowników
rybcia
lipiec 2018
1.2
Hotel
Na pewno tutaj nie wrócę. W pokoju unosił się brzydki zapach, wykładzina była brudna, klimatyzacja nie działała, a w łazience znajdował się grzyb.
Gastronomia
Jedzenie monotonne, słabej jakości, często bywało zimne. Do śniadania podawano sztuczne napoje i kiepską wodę. Deser to budyń lub ryż z cukrem. W mini barze bardzo drogie produkty. Nie można wnosić własnego jedzenia i napojów do pokoju. Agresywnie zwraca na to uwagę właściciel, który również nieprzychylnie patrzy na gości, którzy nie zamawiają drinków.
Infrastruktura
Malutki basen dla dzieci, płatny bilard.
Położenie
Plaża w znacznej odległości. Dodatkowym minusem jest strome, męczące podejście do hotelu.
Ogólne wrażenia
Personel jest arogancki i obojętny w stosunku do gości, przede wszystkim do Polaków.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Aleksandra
lipiec 2018
1.1
Uzasadnienie
- posiłki w porządku, średnia jakość produktów na śniadanie, smaczne obiadokolację . Często takie same desery, przesolone mięso. - nie można wnosić napojów oraz przekąsek do hotelu. Te hotelowe dość drogie. - w pokoju zniszczona oraz brudna wykładzina, wszędzie grzyb, zniszczone lustro i poplamione firanki. Przez tydzień nie zmieniana pościel i ręczniki. Cały czas kapała klimatyzacja. Na wykładzinie dużo plam i nieprzyjemny zapach. Odświeżacz sobie z nim nie radził. - dopłaciliśmy za widok na morze, a dostaliśmy widok na drugie skrzydło budynku. Właściciel powiedział, że trzeba się wychylić. - do morza jakieś 700 metrów, powrót pod stromą górkę w wysokich temperaturach. Właściciel arogancki, pragnie tylko zarobić. Miło nastawiony do osób, które zamawiają płatne napoje. Wybraliśmy ten obiekt sugerowaliśmy się pozytywnymi opiniami. Dziwią mnie tak wysokie oceny. Liczyliśmy na miło spędzony tydzień, lecz rozczarowaliśmy się już na początku. Gdy wychodzicie z pokoju zamykajcie walizki i zabierajcie ze sobą pieniądze. Odradzam wybór tego miejsca! Uważajcie na zakupy, róbcie je w supermarketach i liczcie ile wydajecie, ale ile powinno wam zostać. Bułgarzy nastawieni są głównie na zysk.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Ruslana
lipiec 2018
3.3
Hotel
Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze, jednak łazienka oraz pokój są maleńkie. Nie ma intymności na balkonie. Nudne śniadania oraz obiadokolacje. Głównie goście z Niemiec.
Pokoje
Bardzo ciasny pokój oraz łazienka. Czysto, jednak zza toalety lała się woda i panował niemiły zapach. Płatny w recepcji sejf.
Gastronomia
To zdecydowanie nie restauracje, bardziej jadłodajnia. Posiłki przyrządzane z tanich produktów, a często z gotowych. Woda oraz sok z plastikowego bukłaka, jednak są niedostępne w czasie obiadokolacji.
Położenie
Plaża oddalona o około 600 metrów. W okolicy wiele sklepów, a lotnisko w Burgus.
Ogólne wrażenia
Obiekt nastawiony głównie na gości z Niemiec. Niemiły właściciel dla Polaków, który pilnował ile kto ma na talerzu w czasie posiłków. W czasie dnia byliśmy uciszani, ponieważ szef spał. Na głośnych Niemców nikt nie zwracał uwagi. Nie można było wnosić napojów oraz posiłków do pokoju. Przez tydzień byliśmy zmuszani do słuchania niemieckich pieśni w czasie posiłków.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Andrzej K.
lipiec 2017
1.5
Uzasadnienie
- jedzenie w miarę ok, na śniadania były produkty o przeciętnej jakości (sery, wędliny), obiadokolacje względnie dobre poza tym, że bywały zimne i nie zależało to od pory przyjścia na posiłek. Raz zdarzyło się, że mięso było przesolone, a desery były codziennie takie same (budyń lub ryż z cukrem). Tylko raz zdarzyło się ciasto czekoladowe z nadzieniem budyniu z dnia poprzedniego. Właściciel nachalnie namawiał na zamówienie napoju do obiadoklacji, a kiedy się odmówiło wyraźnie wykazywał niezadowolenie i arogancję przez co jedzenie w takiej atmosferze nie było przyjemne. Największa sympatią darzył Niemców, a nawet Polacy regularnie zamawiające drinki byli obsługiwani z łaską. Dodatkowy zarobek był dla niego priorytetem, - zakaz wnoszenia napojów i przekąsek do pokoju hotelowego i nakaz korzystania z minibaru – właściciel zauważając wystającą butelkę z torby agresywnie oświadczył, że nie można ich wnosić do hotelu, ponieważ to jest hotel a nie dom prywatny. Uwagę odnośnie wnoszenia napojów zwrócił równie innym Polakom. Cena 0,5 L butelki wody w minibarze w pokoju to 2 Leva, a w supermarkecie 1,5 L butelka kosztuje 0,9 Leva, - warunki w pokoju hotelowym – brudna i zniszczona wykładzina, grzyb występujący w okolicach umywalki, brodzika i na zasłonie prysznicowej; poplamiona firanka; zniszczone lustro. Przez cały tygodniowy pobyt nie została zmieniona pościel i ręczniki co przy tej temperaturze, powinno się zdarzyć choć raz. Kolejnym problemem była klimatyzacja, która kapała cały czas, niezależnie od tego czy była włączona czy nie. Po zwróceniu uwagi na ten problem, syn właściciela stwierdził, że z czasem ustanie. Sprzątaczki, które codziennie odkurzały wykładzinę były świadome tej sytuacji. Przez nieustannie kapiącą wodę z klimatyzatora cały czas utrzymywała się mokra plama na wykładzinie co powodowały nieprzyjemny zapach w pokoju. Nawet odświeżacz powietrza nie był w stanie go zniwelować. Fakt brzydkiego zapachu w swoim pokoju zauważyła również inna para Polaków, - zapłaciliśmy dodatkowo za pokój z widokiem na morze, a został nam przydzielony pokój z widokiem na drugie skrzydło budynku. Po zgłoszeniu właścicielowi, usłyszeliśmy, iż widok na morze jest, tylko „trzeba się wychylić”, - odległość hotelu od morza wynosi więcej niż 700 metrów, a powrót taką stromizną przy dodatkowo wysokiej temperaturze jest męczący.
Komu odradzasz i dlaczego?
Podsumowując właściciel jest wyjątkowo aroganckim i nastawionym tylko na zysk człowiekiem, co przekłada się na jego pozytywne nastawienie do osób, które zamawiają dodatkowe napoje i wręcz odwrotne dla tych, którzy nic nie zamawiają i nie przynoszą mu dodatkowego zysku. Jego butna i pretensjonalna postawa zniechęca do pobytu przez co chcieliśmy jak najszybciej z tamtąd wyjechać. Wybierając ten hotel sugerowaliśmy się pozytywnymi opiniami innych osób, a także wysoką oceną na holiday check co nijak przykłada się na rzeczywistość. Tak wysokie oceny bardzo na dziwią. Mieliśmy nadzieję na miłe spędzenie tygodnia, lecz szybko rozczarowaliśmy się już na początku, zobaczywszy pokój, w którym będziemy mieszkać oraz widząc lekceważący stosunek właściciela do nas. Wychodząc z pokoju nawet na chwilkę zamykajcie walizki, a pieniądze zabierajcie ze sobą, ponieważ oprócz sprzątaczek dostęp do pokoju mają także właściciele! Z całego serca nie polecam wyboru tego hotelu! Ponadto, wybierając się do Bułgarii uważajcie podczas zakupów. Najlepiej je robić w większych supermarketach, a nie w tych mniejszych i na straganach, gdzie to właściciele obsługują klientów. Dokładnie liczcie ile Wam wydają i uzgadniajcie cenę przed zakupem oraz sprawdzajcie i zabierajcie paragony. Jadąc do Słonecznego Brzegu lub Nessebaru za autobus podmiejski zapłacicie 1,5 Leva, a za busa 3 Leva. Bułgarzy są nastawieni tylko na zysk i za wszelką cenę mogą próbować oszukać lub okraść turystów.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Neckermann Polska, podróżuje 1 raz w roku
Marian
październik 2016
5.2
Hotel
Ładny i zadbany hotelik w którym przyjemnie się przebywało. Wszytko zadbane,a posiłki bardzo smaczne.
Pokoje
Odpowiedniej wielkości pokój z standardowym wyposażeniem. Klimatyzacja nie działała, ale nocami było chłodno i nie było potrzeby używania jej.
Gastronomia
Smakowało nam podawane jedzenie. Fajnie, że do potraw międzynarodowych wplatano dużą ilość lokalnych dań.
Infrastruktura
Basen nie był duży, ale wystarczający. Nie brakowało przy nim tez leżaków. Personel donosił nowe jeżeli pojawiały się nowe osoby.
Położenie
Plaża w odległości spaceru. Trudno się wracało ponieważ hotel znajdował się na wzniesieniu.
Ogólne wrażenia
Personel przyjazny i uprzejmy. Widać było ile wkładają starań w swoją pracę.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Łukasz
wrzesień 2016
5.7
Hotel
Jak co roku po raz 4 fajnie! Doskonały obiekt na spokojny odpoczynek. Gdy chcecie imprezować, zarezerwujcie inny hotel przy plaży.
Pokoje
Zadowolony będzie każdy, kogo zadowoli normalny pokój.
Gastronomia
Inne smaki, bo inny kraj.
Infrastruktura
Dobre miejsce na odpoczynek nad basenem.
Położenie
Odnajdzie się tu każdy, kto lubi spokój.
Ogólne wrażenia
Robią wszystko, aby zadowolić gości. W tle dostępna opieka nad dziećmi!
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Joanna
wrzesień 2016
4.2
Hotel
Mały, rodzinny hotel, w którym od razu poczuliśmy się komfortowo. Pokój podobał nam się bardzo, a personel był bardzo przyjazny. Wyżywienie miało swoje minusy.
Pokoje
Po przyjeździe zostaliśmy poinformowani, że pokój, który mieliśmy zarezerwowany był już zajęty, więc zamiast tego dostaliśmy apartament. Po tygodniu mogliśmy przenieść się do naszego pierwotnego pokoju. Oba pokoje były duże i bardzo ładne (ignorując kilka rzeczy, takich jak zepsute światło lub plamy na ścianie), łazienki były małe, ale wystarczające. Telewizor z kanałami międzynarodowymi + WiFi.
Gastronomia
Śniadanie było ok, ale kolacja była według nas, niestety, straszna.
Infrastruktura
Poza małym basenem + basenem dla dzieci oraz stołem bilardowym, z którego można korzystać za opłatą, nie oferowane są tam żadne możliwości rozrywki. Dla nas było to w porządku, ale dla rodzin z dziećmi nie polecam tego hotelu, ponieważ dzieci prawdopodobnie będą się nudzić.
Położenie
Dobry dostęp do komunikacji miejskiej, 10 minut do plaży (15 minut z powrotem, ponieważ jest tam bardzo strome wzgórze).
Ogólne wrażenia
Bardzo przyjazny i pomocny personel!
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Aga
wrzesień 2016
5.8
Uzasadnienie
Hotel oferujący dobre warunki. Był to nasz drugi pobyt w tym miejscu i ponownie byliśmy bardzo zadowoleni. Panowała tam bardzo przyjemna atmosfera. Obsługa na dobrym poziomie. Dbała by goście byli zadowoleni. Pokój o dobrej powierzchni i regularnie sprzątany. Polecamy serdecznie. Warto
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Garfield
wrzesień 2016
6.0
Uzasadnienie
Było przepięknie! Przyjeżdżamy od 2-3 lat i zawsze jesteśmy mile witani oraz serdecznie obsługiwani. Jedzenie smakowało wyśmienicie a pokoje były należycie sprzątane.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Anna
lipiec 2016
6.0
Hotel
Spędziliśmy cudowne wakacje, miło,spokojnie i bezpiecznie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Nassi

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Poznan–Lawica Airport" a "Burgas Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Nassi ?
Czy hotel Nassi jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Nassi według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Nassi ?
Czy Hotel Nassi jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Nassi posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Nassi

Historyczne dane pogodowe dla Święty Włas

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
8
9
12
15
20
25
27
27
23
18
13
9
średnia temp. w nocy
1
1
4
7
11
16
19
19
15
12
6
3
śr. ilość dni słonecznych
21
20
23
24
25
25
27
26
25
24
23
21
śr. ilość dni deszczowych
10
9
8
6
6
5
4
5
5
7
7
10
średnie opady (mm)
59.9
38.3
49.4
31.2
36.7
25.2
22.6
52.2
52.5
95
61.3
59.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...