Fostertravel.pl

Opis hotelu Harmony Bay (Limassol)

Naszym zdaniem
Znakomicie usytuowany hotel na wybrzeżu w pobliżu Limassol, cieszący się dobrą opinią. Relaksująca atmosfera, blisko plaże, bary, kawiarnie, sklepy, miejsca zabytkowe, przystanek pod hotelem, dookoła ładne widoki, naturalne krajobrazy, pokoje z całkowitym lub bocznym widokiem na morze.     

Położenie
W Germasgeia, przy kamienistej plaży, ok. 10 minut jazdy do centrum Limassol, ok. 70 km od lotniska. 

Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją, bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna (specjalność: dania kuchni cypryjskiej), bar główny, sala konferencyjna. 

Pokoje
Twin room - standardowy pokój; sypialnia, łazienka (wanna/prysznic, suszarka), klimatyzacja/ogrzewanie, telefon, TV sat, Wi-Fi, balkon lub taras, odpłatnie: lodówka i sejf.

Powierzchnia - ok. 20 m kw.

Opcje widokowe: sea view (widok na morze) lub side sea view (boczny widok na morze).

Family room sea view - pokój rodzinny; sypialnia z pokojem dziennym (sofa)- wspólna przestrzeń, łazienka (prysznic, suszarka), klimatyzacja/ogrzewanie, telefon, TV sat, Wi-Fi, balkon lub taras z widokiem na morze.Odpłatnie: lodówka i sejf.Powierzchnia - ok. 45 m kw.  

.
Wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetów

HB - śniadania i obiady

FB - śniadania, obiady, kolacje

Napoje do obiadów i kolacji płatne

Sport i rozrywka
Basen, taras słoneczny, siłownia, sauna, przechowalnia i myjnia rowerów (w pobliżu wypożyczalnia).  

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Powrót do polski
POWRÓT DO POLSKI

28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Warunki wjazdowe
1 czerwca 2022 Cypr zniósł obostrzenia wjazdowe związane z Covid-19.

Nie ma wymogu okazywania certyfikatu szczepień bądź ozdrowieńca bądż wyniku testu.

Od 8 lipca 2022 r. obowiązuje używanie masek we wszystkich pomieszczeniach (np. transport, windy, teatry, centra handlowe itp.) dla wszystkich osób powyżej 12 roku życia.

Obowiązek ten nie dotyczy lokali gastronomicznych.

Jeśli w trakcie pobytu na Cyprze turysta uzyska wynik dodatni testu - musi poddać się 7-dniowej izolacji.Zwolnienie z izolacji następuje bez konieczności uzyskania negatywnego wyniku testu.Izolacja może ulec skróceniu, jeśli wynik testu na koronawirusa, wykonanego 5.dnia po uzyskaniu pozytywnego wyniku testu, będzie negatywny (należy wykonać test PCR na własny koszt). Rząd Republiki Cypryjskiej zobowiązał się zaopiekować wszystkimi podróżnymi, którzy uzyskają wynik dodatni testu na koronawirusa podczas pobytu na Cyprze; zapewni tym osobom osobne obiekty hotelarskie i pokryje koszty zakwaterowania, wyżywienia oraz leczenia.

Podróżny będzie musiał jedynie ponieść koszt transferu na lotnisko oraz lotu powrotnego we współpracy z biurem podróży i/lub liniami lotniczymi.

http://www.visitcyprus.com

Email do Ministerstwa Turystyki: [email protected]

Telefony informacyjne: na terytorium Cypru - nr 1474, z zagranicy - nr +357 22 285 757

.
Cena nie zawiera
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Informacje o lotach liniami wizzair, ryanair,
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

//

Wizzair

Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).   

Bagaż główny 10 kg, 20 kg, 32 kg za dopłatą.Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.
WIZZ Priority

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Koszt usługi Wizz Koszt Wizz Priority jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.

Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.

Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Ryanair:

Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem.W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).Koszt jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.

- bagaż główny 10kg i 20 kg za dodatkową opłatą.

Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji potwierdzonej będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie.Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

.
Transfer przez niemcy / wylot - powrót do niemiec
Pasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych easyJet na wszystkich lotach do i na terenie Niemiec zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95).

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
.
Udogodnienia
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Harmony Bay
  • Harmony Bay Hotel
  • Harmony Bay
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Hotel Harmony Bay, 74 Georgiou A Avenue, Germasoyia, Limassol,4048, Cypr tel. +357 25 328081, fax. +357 25 328082 e-mail. [email protected]
Dane GPS
N 34º 41' 42.1777"
E 33º 5' 28.7395"

Opinie o hotelu Harmony Bay (Limassol)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 518 opinii z różnych źródeł
4.5
Dobry
80% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
140 opinii
5.0
81 opinii
4.0
219 opinii
3.0
52 opinii
2.0
15 opinii
1.0
11 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(23 opinii)

78%
4.2 /6

Hotel

4.2

Pokój

4.0

Serwis

4.3

Położenie

4.6

Gastronomia

3.9

Sport i rozrywka

3.8

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Harmony Bay (Limassol)

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Harmony Bay (Limassol) ?
Czy hotel Harmony Bay (Limassol) jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Harmony Bay (Limassol) według Fostertravel.pl ?

Lokalizacja hotelu Harmony Bay (Limassol)

Historyczne dane pogodowe dla Limassol

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
17
17
20
23
27
30
33
33
31
28
23
19
średnia temp. w nocy
7
7
9
12
16
20
22
22
20
17
12
9
śr. ilość dni słonecznych
16
16
20
21
26
28
29
30
28
24
21
18
śr. ilość dni deszczowych
15
13
11
9
5
2
2
1
2
7
9
13
średnie opady (mm)
70.6
38.2
30.9
20.5
8.5
9.8
3.8
2.7
12.6
13.8
47.4
73.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...