Fostertravel.pl
3.7
Przeciętny
65% osób poleca
(490 opinii)
3.7
Przeciętny
1/9Zobacz wszystkie (9)Zobacz wszystkie zdjęcia (9)

Brak ofert do tego hotelu. Sprawdź inne propozycje na tym kierunku

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Sprawdź ofertę
Zalety
  • Basen
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Atmosfera i traktowanie gości
Wady
  • Klimatyzacja
  • Pokój
  • Wi-fi
  • Stan techniczny

Opis hotelu New York Plaza

Opis kontrahenta
Obiekt znajduje się w Pafos, ok. 900 metrów od Grobowców Królewskich.Odległość od  lotniska w Pafos  wynosi ok. 9 km. Kościół Agioi Anargyroi oddalony jest od obiektu New York Plaza Hotel Apartments o 800 metrów, a kościół przy filarze św. Pawła - o 1 km.
Obiekt New York Plaza Hotel Apartments oferuje odkryty basen i saunę. We wszystkich pomieszczeniach, w tym w pokojach, można bezpłatnie korzystać z WiFi. Do dyspozycji Gości: kantor, parking, wypożyczalnia samochodów (płatna), przechowalnia bagażu, pralnia (płatna)
Wszystkie apartamenty i apartamenty typu studio dysponują balkonem, klimatyzacją/ogrzewaniem wliczonym w cenę oraz telewizorem z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. Obejmują one również aneks kuchenny z płytą grzejną i lodówką oraz łazienkę z wanną lub prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków.
Goście mogą wypić drinka lub zjeść przekąskę w barze na miejscu.
Na miejscu można zagrać w tenisa stołowego i bilard, a okolica cieszy się popularnością wśród miłośników wędkarstwa.
 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Wytyczne covid 19
REPUBLIKA CYPRYJSKA
UWAGA! Przepisy od 01.06.2022 r
TEST:  BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTUOd 01 czerwca 2022 r. Cypr znosi ograniczenia wjazdowe.
Turyści z Polski nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!Więcej informacji: https://www.visitcyprus.com/files/Covid19/COVID-19_Destination_Protocol_transl__PL_KJK_1st_June_2022.pdf 
CYPR PÓŁNOCNY
TEST:  NIE 
RODZAJ TESTU:  BRAK TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
TEST DLA DZIECKA: BRAK TESTU
 Od podróżnych nie jest wymagane przedstawienie testu, certyfikatu ozdrowieńca lub certyfikatu szczepienia na COVID19.  
Możliwe losowe testu w kierunku COVID. Osoby poddane losowemu testowaniu na granicy w przypadku wyniku pozytywnego zostaną skierowani na kwarantannę, której koszt pokrywa podróżny
TEST:  NIE 
RODZAJ TESTU:  BRAK TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
TEST DLA DZIECKA: BRAK TESTU
Od podróżnych nie jest wymagane przedstawienie testu, certyfikatu ozdrowieńca lub certyfikatu szczepienia na COVID19.  
 Możliwe losowe testu w kierunku COVID. Osoby poddane losowemu testowaniu na granicy w przypadku wyniku pozytywnego zostaną skierowani na kwarantannę, której koszt pokrywa podróżny
UWAGA! Od 08.07.2022 r. Cypr wprowadza obowiązek noszenia maseczek w przestrzeniach zamkniętych, w tym na lotniskach.
Pasażerowie podlegają pod przepisy wjazdowe zarówno Cypru Południowego jak i Północnego ponieważ podróż odbywa się przez lotnisko w Larnace
Pasażerowie lądujący w Larnace (Cypr Południowy) zobligowani są do śledzenia obostrzeń, które panują na Północnej i Południowej strony wyspy. Szczegóły dotyczące aktualnych formalności wjazdowych dla osób podróżujących na Cypr dostępne są w języku polskim na stronie Ambasady Republiki Cypryjskiej w Warszawie.
Więcej informacji https://saglik.gov.ct.tr/TRAVEL-RULES 
Pasażerowie podlegają pod przepisy wjazdowe zarówno Cypru Południowego jak i Północnego ponieważ podróż odbywa się przez lotnisko w Larnace
Pasażerowie lądujący w Larnace (Cypr Południowy) zobligowani są do śledzenia obostrzeń, które panują na Północnej i Południowej strony wyspy. Szczegóły dotyczące aktualnych formalności wjazdowych dla osób podróżujących na Cypr dostępne są w języku polskim na stronie Ambasady Republiki Cypryjskiej w Warszawie.
Zmiana dla podróżujących
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.
Cena zawiera / nie zawiera -ważne informacje
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, bagażu 10 kg podręcznego (Wizzair, Ryanair).
Klienci przylatujący na Cypr są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Cyprze nie zawiera standardowej opieki rezydenta. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Rodzaj oferty - przeloty / bagaże
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PLL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Jazda konna
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Parking
  • Rowery
  • Sport
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
Hotel znany jest również jako
  • New York Plaza Hotel Apartaments
  • New York Plaza Hotel Apartments
  • New York Plaza Hotel Apartments Paphos
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Palm Beach, Ada Beach, Oscar Resort, Elysium. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Cypr Południowy - Euronapa, Cypr Południowy - Nissi Blu Beach Resort, Cypr Południowy - Artemis (Protaras) oraz Cypr Północny - Les Ambassadeurs, a także Kirenia - Les Ambassadeurs.
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (75%)
  • osób niewymagających (50%)
  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Sport
  • Nurkowanie
  • Jazda konna
Dane teleadresowe
Hotel: New York Plaza, Adamantiou Korae Ave 13, Paphos 8046, Cypr Tel. +357 26 942400
Dane GPS
N 34º 46' 12.7992"
E 32º 24' 51.0228"

Opinie o hotelu New York Plaza

Aktualna średnia ocena

podsumowując 490 opinii z różnych źródeł
3.7
Przeciętny
65% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
62 opinii
5.0
82 opinii
4.0
175 opinii
3.0
92 opinii
2.0
24 opinii
1.0
55 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (75%)
  • osób niewymagających (50%)
  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
  • osób szukających spokoju (25%)
Najczęściej oceniane:
  • Basen
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Klimatyzacja
  • Pokój
  • Wi-fi
  • Stan techniczny
Opinie użytkowników
Holiday Check
4.1
Dobry
80% osób poleca
(5 opinii)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje4.1
Położenie i okolica4.4
Gastronomia3.8
infrastruktura4.3
Ogólne wrażenia4.1
Opinie użytkowników
Basia
listopad 2020
4.0
Zalety
Wyjątkowo pomocny zespół hotelowy.
Stosunek jakości do ceny korzystny.
Wady
Słabe wifi w pokojach.
Przestarzałe wyposażenie w pokoju.
Hotel
Hotel mały i kameralny, uroczy widok dookoła.
Pokoje
Wyposażenie i jakość pokoi na plus, byliśmy zadowoleni z lodówki i z widoku z okna na ogród.
Gastronomia
Jedzenie raczej takie sobie, nie robiło szału.
Infrastruktura
Brak rozwiniętej infrastruktury.
Położenie
Lokalne atrakcje bardzo na plus, dużo małych i średnich restauracji.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 1 tydzień
Daria
sierpień 2020
4.7
Zalety
lokalizacja super. Było ok.
Wady
pokoje można wyremontować, mają swoje lata
Hotel
Bardzo dobre traktowanie gości.
Pokoje
Schludne, wystarczające pokoje. Było czysto a to najważniejsze.
Gastronomia
Zamówiliśmy śniadania. Były smaczne. Oferta wystarczająca.
Infrastruktura
Basen ok ale nie korzystaliśmy.
Położenie
Genialne położenie, wszędzie bliziutko. Super komunikacja.
Ogólne wrażenia
Adekwatny do swoje ceny. Polecamy.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), pokój standardowy, 3-6 dni
Emilia
luty 2020
4.0
Zalety
Dobra lokalizacja
Wady
Niewielki basen
Hotel
Warunki bardo fajne i pomimo części nieprzychylnych komentarzy nasza ocena jest pozytywna. Świetni ludzie oraz dobry standard. Dla nas wszystko było na wystarczającym poziomie.
Pokoje
Pokój był dość duży i zawsze dobrze sprzątnięty. Umeblowany standardowo, ale wygodnie.
Gastronomia
Dokupiliśmy podczas pobytu śniadania. Było dobrej jakości i z wystarczającym wyborem.
Infrastruktura
Bardzo fajna lokalizacja i mieliśmy bliziutko do pobliskich restauracji. Basen niewielki, ale musiał wystarczać.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni
Ela
sierpień 2019
3.0
Zalety
Przyzwoity basen
Wady
Niewydajna i głośna klimatyzacja
Hotel
Niewielki i podniszczony hotel z warunkami, które były dla nas jednym wielkim nieporozumieniem.
Pokoje
Pokój dość przestronny, ale stan pomieszczenie i jego wyposażenia opłakany. Wszystko nadawało się do odnowienia lub wymiany. Klimatyzacja ledwo chłodziła i była bardzo głośna.
Infrastruktura
Basen jak na ten obiekt zadbany i w całkiem niezłym stanie.
Położenie
Niezła lokalizacja w pobliżu centrum handlowego. Okolica dawała pewne możliwości spędzenia czasu.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 3-6 dni
MalgosiaM
czerwiec 2017
4.9
Uzasadnienie
Niezły apartamentowiec znajdujący się niedaleko od plaży i nieco na uboczu miasta. Blisko było do Grobów Królewskich. Dostaliśmy przyjemny apartament z sypialnia i aneksem kuchennym. Wszytko zadbane i dobrze wyposażone. Pobyt był tam wygodny. Jadaliśmy na mieście.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu New York Plaza

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Paphos International Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu New York Plaza ?
Czy hotel New York Plaza jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel New York Plaza według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel New York Plaza ?
Czy Hotel New York Plaza jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel New York Plaza posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu New York Plaza?

Lokalizacja hotelu New York Plaza

Historyczne dane pogodowe dla Paphos

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
17
17
19
22
25
29
31
31
30
27
23
18
średnia temp. w nocy
8
8
10
13
17
20
23
23
20
17
13
10
śr. ilość dni słonecznych
17
16
21
23
27
29
31
31
29
26
22
18
śr. ilość dni deszczowych
14
13
10
7
4
1
0
0
1
5
8
13
średnie opady (mm)
78.4
67.8
33.5
18.3
5
0.4
0.5
0
3
14.2
58.3
86.8

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...