Fostertravel.pl
5.2
Bardzo dobry
92% osób poleca
(697 opinii)
5.2
Bardzo dobry
1/15Zobacz wszystkie (15)Zobacz wszystkie zdjęcia (15)

Chcesz wyjechać do tego hotelu?

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Cena od 2 149 zł/os
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Iberostar Bellevue

Naszym zdaniem
Znakomity hotel prestiżowej marki, usytuowany pośród bajecznych pejzaży; morze, góry, piękny i zadbany ogród. Malownicze krajobrazy, bogata oferta rekreacyjna i sportowa, dobra baza na wycieczki. Relaks gwarantowany. Hotel uczestniczy w programie Wave Change, promującym odpowiedzialną turystykę.  

Położenie
Przy piaszczysto-żwirowej plaży z kamykami (serwis plażowy płatny) w Becici, na słynnej czarnogórskiej riwierze, ok. 2 km od centrum Budvy - najsłynniejszego kurortu Czarnogóry, w sąsiedztwie innych hoteli, ok. 65 km od lotniska w Podgoricy, 7 km od wyspy Sveti Stefan.

Wyposażenie
Hotel składa się z trzech budynków połączonych ze sobą; każdy z nich ma recepcję i windy.

Do dyspozycji gości: dwie restauracje (w tym jedna na tarasie z pięknym widokiem; kuchnia międzynarodowa i bałkańska, bufety i a'la carte), pizzeria, bar w lobby, bar przy basenie, sezonowy bar na plaży, piano-bar z tarasem (panorama morza i gór), tradycyjny bar (sezonowo), sale konferencyjne, bankomat, pokój wypoczynkowy z biblioteczką, bezpłatne łącza internetowe, sejf, pralnia.

.
Pokoje
Double room - standardowe, gustownie urządzone, klimatyzowane, powierzchnia od 20 do 25 m kw.

Na wyposażeniu: sypialnia, łazienka z prysznicem i suszarką, telefon, sejf, TV sat, minibar, balkon lub taras (widok na ląd)

Double room garden view - standardowy pokój z widokiem na ogród

Double room sea view - standardowy pokój z widokiem na morze

Double side sea view - pokój standardowy z bocznym widokiem na morze

Double sea view priority location - pokój z  dużym tarasem/ z malowniczym widokiem na morze i góry

Double garden priority location - pokój z tarasem/z malowniczym widokiem na ogród 

Junior suite priority location - duża sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, taras z malowniczym widokiem na ogród.Powierzchnia - ok. 32 m kw.  

Family - pokój rodzinny o powierzchni ok. 28-32 m kw.Widok na ogród. 

Superior family - dwie sypialnie połaczone drzwiami wewnętrznymi, taras z widokiem na ogród lub z bocznym widokiem na morze.Powierzchnia - ok. 32 m kw. 

Klimatyzacja - czerwiec, lipiec, sierpień

.

Sport i rozrywka
Dwa baseny o nieregularnym kształcie, siatkówka plażowa, koszykówka, tenis stołowy, tenis ziemny, siłownia, lekkie animacje, okazyjnie koncerty na żywo, występy folklorystyczne, występy pianisty itp., centrum wellness z basenem krytym i gabinetami zabiegowymi (masaże, sauna, łaźnia), sporty wodne na plaży.

Wyżywienie
All inclusive - śniadania (bufety), obiady i kolacje (bufety lub serwowane), przekąski, lody, napoje, lokalne alkohole serwowane w wyznaczonych barach.

Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, wysokie krzesełka, łóżeczka dla niemowląt (konieczna rezerwacja), w sezonie miniklub.

Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Uwagi
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.

Obywateli polskich nie obowiązują wizy.Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty.Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Cena zawiera
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).

Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny)

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT oraz w niektórych hotelach, taksy klimatycznej. Koszt taksy uzależniony jest od standardu obiektu i wynosi od 0,5- 4 EUR/os. za noc. Jest ona płatna bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu.

Informacje o lotach liniami lot, wizz air
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

///

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany za dopłatą.

WIZZ Priority:

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

///

Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).  

Bagaż rejestrowany za dopłatą.

Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.

Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:

do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

- bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.

Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie.Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

 

.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

 

Aktualizacje covid-19
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022

Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.

Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations

Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora

Inne zasady obowiązują przy powrocie z obszaru występowania mutacji wirusa (Virusvariantengebiet) i krajów wysokiego ryzyka.

Obecnie (28 kwietnia 2022 r.) na liście krajów występowania mutacji wirusa i krajów wysokiego ryzyka nie ma żadnego kraju.Komunikaty należy jednak śledzić na bieżąco.

Informacje: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/Risikogebiete_aktuell_en.pdf?__blob=publicationFile   

POWRÓT DO POLSKI

28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski.Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

.
Warunki wjazdowe
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022

Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.

Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations

Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora

Pasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych Lufthansa zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych. 

Ze względu na dynamiczną sytuację i zmieniające się zasady dot.

zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.

Klienci jadący samochodami - proszeni są o zapoznanie się z przepisami krajów tranzytowych.  

POWRÓT DO POLSKI

28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski.Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

 

.
Informacje dodatkowe
Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną - koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę.
Udogodnienia
  • Przy plaży
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Parking
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Iberostar Bellevue
  • Iberostar Bellevue All Inclusive
  • Iberostar Bellevue (Pkt)
Hotele, okolice i regiony
Szczególnie polecany dla:
  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • osób szukających spokoju (50%)
  • rodzin z dziećmi (40%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (40%)
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Spa
Dane GPS
N 42º 16' 52.5684"
E 18º 51' 39.5712"

Opinie o hotelu Iberostar Bellevue

Aktualna średnia ocena

podsumowując 697 opinii z różnych źródeł
5.2
Bardzo dobry
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
413 opinii
5.0
131 opinii
4.0
116 opinii
3.0
20 opinii
2.0
5 opinii
1.0
12 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • osób szukających spokoju (50%)
  • rodzin z dziećmi (40%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (40%)
  • wymagających klientów (40%)
  • osób szukających rozrywek (20%)
  • nowożeńców (10%)
  • osób niewymagających (10%)
  • osób oszczędnych (10%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Animacje
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Bar
Opinie użytkowników
Holiday Check
5.0
Bardzo dobry
92% osób poleca
(13 opinii)
Hotel i otoczenie5.0
Pokoje5.0
Położenie i okolica5.1
Gastronomia5.2
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(599 opinii)

93%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.1

Serwis

5.4

Położenie

5.4

Gastronomia

5.4

Sport i rozrywka

5.2
Opinie użytkowników
Kasia i Paweł
czerwiec 2019
4.6
Zalety
Czysty
Pięknie położony
Smaczna kuchnia
Bardzo miła atmosfera
Wady
Nie stwierdzamy
Uzasadnienie
Hotel dla młodszych, starszych, rodzin i par. Dla każdego coś fajnego. Super obsługa i kuchnia.
xXx
czerwiec 2019
Zweryfikowane
4.1
Zalety
Jedzenie
Animacje
Wady
Mógłby być lepszy wybór alkoholi w all inclusive
Uzasadnienie
Ogólnie jesteśmy zadowoleni. Mimo że byliśmy pod koniec maja hotel był pełny. Głównie starsze osoby z Francji. Imprezy trwały do 23 i potem było raczej cicho (raz o 3 rano trochę pijanych Francuzów się darło :)).
Hotel
Duży hotel składający się z trzech części. Grand, Park i Terrasse. Park jest najbliżej plaży. Wszystkie trzy w dobrym stanie.
Pokoje
Pokój w części GRAND średniej wielkości, czysty. Codziennie sprzątany. Mały balkon. Trochę cienkie ściany bo słychać sąsiadów :). W pokoju sejf, telewizor, suszarka i lodówka. Brak zestawu do robienia kawy i tylko 1 butelka wody na "powitanie".
Gastronomia
Dość spory wybór jedzenia. Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Codziennie zmiana menu do tego na stałe zawsze były pizze i makarony i sery, Duży wybór owoców, lodów i sałatek, All inclusive do 24:00.
Infrastruktura
Trzy duże zewnętrzne baseny plus jeden w sekcji PARK. Plaża żwirowa tuż przy hotelu. Codziennie animacje do 23:00. Brodzik dla dzieci, sala zabaw i mały park z zabawkami. Depozyt 10 EURO za ręcznik plażowy.
Położenie
30-40 min od Budvy piechotą. 10 euro za taxi w 1 stronę. W pobliżu apteka i sklep typu biedronka.
Ogólne wrażenia
Wifi wieczorami nie działa.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Rainbow Tours, podróżuje 2 razy w roku
Basia
sierpień 2018
5.8
Uzasadnienie
Personel charakteryzował się bardzo wysokim standardem. Wszyscy pogodni, sympatyczni, doskonale znali języki obce. Nie mieliśmy co prawda powodu by zgłaszać jakieś reklamacje albo uwagi, ale wierzę, że jakby tak było to szybko by wszystko naprawiono. Każdego dnia porządnie sprzątano pokoje.
Hotel
Nie jest to wielki moloch, miejsce raczej przeciętnych rozmiarów, ale znajdzie się tu miejsce na spacery. Ogród jest bardzo dobrze utrzymany. W jego skład wchodziły aż trzy różne budynki. Tam gdzie mieszkaliśmy były pokoje w normalnym standardzie. Wszędzie doskonale posprzątane. Przekrój wiekowy gości przeróżny, wielu Rosjan, Serbów i Polaków. Ale wszyscy goście traktowani są przez pracowników równie dobrze.
Pokoje
Pokój jest duży i widny. Urządzony w nowoczesny sposób. Łóżko i fotel były bardzo komfortowe. Bardzo dobrze działała klimatyzacja, chociaż kiedy była na najwyższych obrotach to bardzo głośno było. Pokoje wyposażone w telewizor, telefon i lodówkę. Łazienka ma duży metraż, jest suszarka, prysznic i najpotrzebniejsze kosmetyki. Jest też wiele miejsca na pozostałe kosmetyki i lustro przeznaczone do makijażu.
Gastronomia
Posiłki tutaj są naprawdę pyszne. Wszystko jest różnorodne, robione ze świeżych produktów, każdy nawet najbardziej wybredny klient coś pysznego dla siebie znajdzie. Prawie każdego dnia podawano doskonale przygotowane owoce morza. Bardzo smakowały nam też pizze, szynka czarnogórska, baklawa i lody. Podczas jedzenia nie ma problemów z wolnymi miejscami bo są aż dwie restauracje i pizzeria (gdzie podawane jest późniejsze śniadanie i lunch). Jest też sporo barów. Wszędzie czysto i panuje fajny klimat.
Infrastruktura
Są dwa baseny, na jednym o wiele spokojniej. Jest też jeden basen wewnętrzny. Wszędzie czysto i schludnie. Można pograć w siatkę, tenisa i skorzystać z siłowni. Plaża wspaniała, woda przyjemnie ciepła. Animacje prowadzone są w różnych językach a zespół animatorów bardzo miły i pełen energii. Prowadzili różne gry, zajęcia sportowe, zajęcia językowe i taneczne. Na wieczornych pokazach dużo tańczyli, więc było trochę powtarzające się ale zazwyczaj całkiem przyjemne. Ogromnie irytowało to, że już z samego rana, nawet przed oficjalnym otwarciem leżaki były pozajmowane ręcznikami… Ale co robić, jak chciało się tu poodpoczywać to trzeba było również brać w tym udział. Tak samo przed pokazami wieczornymi – było niewiele miejsc siedzących, więc jak ktoś chciał cokolwiek skorzystać to trzeba było zjawiać się wcześniej. Internet w całym hotelu, chociaż w pokojach trochę zamulał.
Położenie
Hotel doskonale zlokalizowany - niedaleko Budvy. Można tam pojechać za gorsze autobusem, albo przespacerować się (po drodze wiele ciekawych miejsc). Nie słychać jednak w hotelu miejskich hałasów, można w spokoju się zrelaksować. Dlatego to miejsce jest fajne i dla szukających odpoczynku i dla tych, którzy chcą korzystać z uroków miasta. W okolicy jest bardzo dużo knajpek, barów i sklepów. Można też było wybrać się na różne wycieczki, był całkiem niezły wybór.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
ulawgolfie
lipiec 2018
3.8
Hotel
Moja opinia być może będzie kontrowersyjna, bo w necie ten hotel ma prawie same dobre oceny. Natomiast ja jestem/byłem fanem sieci Iberostar Hotels i pobyt w tym hotelu był dla mnie wielkim rozczarowaniem. Ogólny opis hotelu w ofercie Neckermann oczywiście zgadza się, bo hotel jest ładnie położony i z zadbanym ogrodem. Na terenie 3 bloki z pokojami, a goście, to głównie Rosjanie. Baseny mocno chlorowane, ale czyste. I na tym kończy się czystość w rejonach ogólnodostępnych. We wszystkich barach totalny syf. Stoliki brudne (w snack barze obserwowaliśmy jeden stolik, który został wytarty po 3 dniach), krzesła brudne, wszystko lepiące się, a od ławek w barze przy scenie koło lobby budynku Grand gwarantowane poplamienie ubrania (polecałbym raczej ciemne stroje – nie białe). Winda w moim bloku Park pierwszy raz została przetarta po 12 dniach – szkoda, bo na inoxie robiliśmy sobie notatki. Sanitariaty ogólnodostępne okropne i śmierdzące – zamiast regularnie sprzątać stosuję się tam metodę wietrzenia podkładając kliny pod drzwi. Być może dla Rosjan to nie problem i stąd tak świetne opinie o tym hotelu … ale ja będąc już w kilkunastu hotelach tej sieci takiego syfu nie spodziewałem się. Wszyscy goście w opcji All Inclisive, ale o tym później.
Pokoje
Pokój nie za duży, ale sprawiający dobre wrażenie. W pokoju czysto i łóżka wygodne. Wyposażenie tak jak w ofertowym opisie. W minibarze 1 butelka wody na powitanie – i koniec szaleństwa :) Balkon mikroskopijny.
Gastronomia
Z oceną wyżywienia też mam dylemat. Zacznę od tego, że na wyrost w ofercie napisano „restauracje”, bo są to zwykłe stołówki. Nie ma obsługi kelnerskiej, tylko chodzą dziewczynki zbierające ze stolików brudne naczynia. Czystość stołówek po Czarnogórsku – na początku dobrze, a w trakcie posiłków coraz gorzej. Żenująca dla mnie było, że w nalewakach systematycznie brakuje napojów (a te napoje również bardzo słabej jakości). Przykładowo naciskasz sok wiśniowy … a leci „prosta wada”. Tak było przez cały pobyt – loteria. Natomiast obiektywnie trzeba przyznać, że jedzenia smakowo jest dobre i wybór potraw również zadowalający. Bary i all inclusive, to już zupełnie inna bajka. Napoje i soki ohydne, a tym samym drinki robione na bazie tychże beznadziejne. Jest karta All, ale w barach zawsze markowych alkoholi z tej karty brakuje, a lokalne nadają się do kibla. W końcu odkryłem, że mogę dostać markowe drinki z karty All w barze przy plaży – odpłatnie. Dziwne, że za to co jest w All trzeba płacić, aby otrzymać, bo inaczej „finisz”. Nawet za kawę w opcji All płaciłem, bo to co leciało z nalewaka trudno było nazwać kawą. Pierwszy raz w hotelu Iberostar nie było do drinka oryginalnych napojów w butelkach. No a już podawanie płatnej whisky w kieliszku do wina – zupełnie nie wiem jak skomentować.
Infrastruktura
Jeżeli chodzi o atrakcje, to w hotelu jest dużo animatorów i rozrywkę dzienną zapewniają dorosłym i dzieciom na dobrym poziomie. Wieczorem jest gorzej, bo wszelkie rozrywki zapewniają również ci sami animatorzy, więc jest to jedna wielka chałtura. Hotel tej marki powinien chociaż co kilka dni zapewnić jakieś profesjonalne występy. Animatorzy starają się, ale swoich możliwości nie przeskoczą … no i średnia przyjemność w drugim tygodniu pobytu oglądać znowu to samo, co w pierwszym. Muzyka na żywo opisana w ofercie, to jakieś nieporozumienie. Animatorzy na kolacji zapraszają do zabawy przy muzyce na żywo, a potem na scenę przychodzi pani, która śpiewa z karaoke i na dodatek cały czas nagrywa swój „recital” smartfonem … zupełnie nie interesując się gośćmi hotelowymi. Może ona sama bawiła się dobrze??? Zamiennie przychodzi inny pan z keyboardem grający za każdym razem dokładnie ten sam repertuar. Kolejna sprawa internet, zgodnie z ofertą Neckermann „na terenie całego hotelu gratis”. To nieprawda – w pokoju internet nie istnieje, w barach jakość transmisji nie do zaakceptowania, tak naprawdę jedynie koło recepcji można posługiwać się internetem. Baseny całkiem w porządku i czyste. Natomiast leżaki przy basenie ludzie rezerwują ręcznikami już od 5:00 rano … no a potem prawie nikt na tych leżakach nie leży. Obsługa hotelu ma to gdzieś … Na szczęście na plaży płatne leżaki są bez problemu dostępne. Woda w morzy fajna i czysta. Dno kamieniste, ale dość szybko robi się głęboko, więc da się na boso wskoczyć.
Położenie
Położenie hotelu jest bardzo dobre, bo przy samej plaży. Plaża z ciemnym piaskiem i przy brzegu morza kamienie. Dość szybko robi się głęboko, więc dzieci trzeba z uwagą pilnować, bo oczywiście mimo pobierania opłat na plaży ratownik nie istnieje. Z lotniska transfer trwa ok. pół godziny, ale samo lotnisko Tivat, to oddzielny rozdział. Przylatując tam jest ok. bo zabieramy walizki i jedziemy do hotelu … ale wylatując i jak jeszcze opóźni się samolot jest tam masakra. Mało miejsc do siedzenia, nie ma klimatyzacji przy upale 40 st.C, nie ma żadnego baru, czy kawiarni, wszędzie brud i do siedzenia na podłodze dają kartony po opakowaniach. Jeden skromny sklepik wolnocłowy w korytarzu z przejściem pomiędzy regałami może ok. 2 m. Idąc z tłumem kupujesz jak na taśmie produkcyjnej – nie zdążysz czegoś złapać z regału – nie ma szansy cofnąć się … a na końcu korytarza 2 kasy. W miejscowości Becici są głównie hotele, ale jest też parę sklepów, market, poczta – nie jest źle. Do miasta Budva też bardzo blisko, a tam jest już pełno atrakcji – bardzo ładne miasto. Skorzystaliśmy z oferowanej przez rezydentkę wycieczki fakultatywnej do Dubrownika. Szkoda, że sporo czasu traci się w kolejkach na granicy, ale 4 godz. na obejrzenie Dubrownika wystarczy. Cena wycieczki również rozsądna, tylko tak naprawdę w języku polskim był tylko transport, bo całym programem zwiedzania Dubrownika był – czas wolny.
Ogólne wrażenia
Uprzejmość personelu trudno tu ocenić, bo właściwie wszyscy są neutralni. Nikt się do gości nie odzywa, nikt się nie wita, nie pozdrawia, nie uśmiecha – zapytasz … odpowie. I tyle. Pokój sprzątany był dobrze. Na balkoniku były tylko ustawiane krzesełka, ale co tam balkon. Nie wiem kto sprzątał, nigdy sprzątaczki nie widziałem i nawet nie było komu dać napiwku. Generalnie Czarnogórcy nie sprawiają wrażenia sympatycznych, więc trzeba się do tego po prostu przyzwyczaić.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Grzesiek
czerwiec 2018
5.7
Uzasadnienie
Cudowne warunki na odpoczynek. Wszędzie zadbano i czysto, a posiłki pyszne. Plaża całkiem fajna. Animatorzy uśmiechnięci i profesjonalni. Do miejscowości można dostać się spacerem.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie, podróżuje 1 raz w roku
carpio
wrzesień 2017
5.6
Uzasadnienie
Hotel w dobrej lokalizacji i zapewniający niezapomniane widoki. Dobra połączenia komunikacją lokalną umożliwiały bezproblemowe zwiedzanie. W obiekcie świetny personel. Super
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Kaska
wrzesień 2017
5.6
Uzasadnienie
Bardzo tu ładnie i wszystko jest w dobrym stanie, a szczególnie podobał nam się ogród. Hotel super zlokalizowany, tuż przy plaży. W pobliżu znajduje się przystanek autobusowy. Niedaleko jest też promenada, którą można spacerować w obie strony. Basen jest w super stanie. Przez cały dzień i wieczorami wiele się tu dzieje. Zespół animatorów świetnie organizuje gościom czas, ale nie natrętnie. Znają kilka języków. Klimat tego miejsca jest świetny.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Grażyna
lipiec 2017
5.7
Hotel
Ładny, zadbany i czysty hotel.
Pokoje
Nasz pokój z mężem z pięknym widokiem na morze. Zadbany i czysty pokój. Byliśmy w podróży z rodzicami, jednak nie spełniono naszej prośby o pokój na pierwszym piętrze, powiedzieli w recepcji, że wszystkie są zajęte. Nasz znajdował się dwa piętra wyżej niż rodziców.
Gastronomia
Smaczne dania. Zawsze świeże pieczywo na śniadanie, na kolację już nie. Pyszna zupa krem i sery. Każdego dnia na obiad i kolacje te same dania, ale każdy coś znajdzie.
Infrastruktura
Basen przy hotelu, jednak w maju zimna woda. W budynku restauracyjnym siłownia. Przy snack barze w sali organizowali tematyczne wieczory dla dzieci.
Położenie
Niedaleko do Budvy, spacerem pół godziny. Kilka sklepów w pobliżu. Niedaleko hotelu jeden z naprawdę dużym wyborem. W czasie naszego pobytu remontowali drogę, a więc straszne korki. Możliwość wypożyczenia samochodu w Budvie, a w centrum masa sklepów i galerii. Warto odwiedzić Kotor, stare miasto Ulcij oraz ładną starówkę w Budvie. Piękne wspomnienia i wąskie uliczki. Transfer na lotnisko zajmuje 2 godziny, trochę uciążliwie.
Ogólne wrażenia
W zasadzie sympatyczna i miła obsługa. Przyjazne panie pokojowe, ale nie znają angielskiego. Sympatyczny personel restauracji, kelnerzy zabawiają dzieci. Uprzejma i gotowa pomóc recepcja. Przyjaźni animatorzy w kąciku dla dzieci.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Basia
czerwiec 2016
5.2
Hotel
Hotel super, było bardzo przyjemnie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Tomasz
grudzień 2015
4.0
Hotel
Hotel jest położony bardzo malowniczo, zalewie nie całe 3 km od Budwy. Składa się z 3 budynków,z tego co się dowiedziałam Polacy kwaterowani są głównie w budynku Park. Hotele na Bałkanach pozostawiają jeszcze wiele do życzenia, ale ten Iberostar uważam za bardzo dobrą propozycję.
Pokoje
Pokoje są standardowe, jeśli zaś chodzi o widok to wszystko zależy chyba od osoby jaka jest na recepcji. Można trafić różnie. Sama czystość i wielkość nie mam zastrzeżeń.
Gastronomia
Bardzo smaczne jedzie, wybór duży. Dla osób które lubią ryby to istny raj. Przy dłuższym pobycie może się się zacząć nudzić, ale najeść można się spokojnie do syta.
Infrastruktura
Bardzo fajne baseny, czyste i głębokie. Wieczorne animacje są ale ja do nich nie przykładam wagi. Leżaki plażowe za opłatą. Na terenie jest też jacuzzi.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 8-12 dni, Neckermann Polska, podróżuje 2 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Iberostar Bellevue

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Iberostar Bellevue ?
Czy hotel Iberostar Bellevue jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Iberostar Bellevue według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Iberostar Bellevue ?
Czy Hotel Iberostar Bellevue jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Iberostar Bellevue posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Iberostar Bellevue?

Lokalizacja hotelu Iberostar Bellevue

Historyczne dane pogodowe dla Budva

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
11
12
15
18
24
28
30
30
26
22
17
12
średnia temp. w nocy
4
5
8
11
15
19
21
21
17
14
10
6
śr. ilość dni słonecznych
19
18
21
19
22
25
27
26
22
21
17
16
śr. ilość dni deszczowych
12
11
10
11
9
5
4
5
8
10
13
15
średnie opady (mm)
91.3
103
98.8
83.4
63.5
50.1
30.7
43
118
80.4
146
140

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...