Fostertravel.pl
5.2
Bardzo dobry
90% osób poleca
(530 opinii)
5.2
Bardzo dobry
1/9Zobacz wszystkie (9)Zobacz wszystkie zdjęcia (9)

Chcesz wyjechać do tego hotelu?

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
30.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Cena od 2 415 zł/os
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Palma (Tivat)

Naszym zdaniem
Komfortowy, elegancki hotel, położony zaledwie 5 m od brzegu morza, w sercu słynnego miasta Tivat, z pięknym widokiem na zatokę. Hotel posiada 116 nowocześnie wyposażonych pokoi, z których większość ma widok na morze.

Położenie
Przy prywatnej plaży w Tivat (leżaki i parasole bezpłatnie), ok. 500 m od centrum, ok. 3 km od lotniska, ok. 12 km od zabytkowej starówki w Kotorze (na liście UNESCO), ok. 88 km od lotniska w Podgoricy.

Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją, windy (hotel ma 5 pięter), przechowalnia bagażu, bezpłatne łącza Wi-Fi, sala konferencyjna, restauracja, bar w lobby na parterze, lounge bar na 1. piętrze z tarasem, usługi pralnicze, room service, odpłatny parking.

Pokoje
Standard - standardowy pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka, szlafroki), klimatyzacją, TV sat, telefonem, Wi-Fi, sejfem, minibarem (na życzenie/odpłatnie), balkonem francuskim (widok na ląd lub boczny widok na morze lub widok na morze). Powierzchnia - ok. 17 m kw.   

Zakwaterowanie - od godz. 14.00

Wykwaterowanie - do godz. 12.00

Wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetu

HB - śniadania i kolacje (bufety, napoje do kolacji płatne)

Sport i rozrywka
Strefa relaksu, centrum wellness (basen kryty, sauna, łaźnia, zabiegi kosmetyczne, masaże), sport i rozrywka w centrum miasta.  

Dla dzieci
Łóżeczka niemowlece (5 euro/dzień).

Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Uwagi
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.

Obywateli polskich nie obowiązują wizy.Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty.Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Cena zawiera
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).

Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny)

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT oraz w niektórych hotelach, taksy klimatycznej. Koszt taksy uzależniony jest od standardu obiektu i wynosi od 0,5- 4 EUR/os. za noc. Jest ona płatna bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu.

Informacje o lotach liniami lot, wizz air
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

///

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany za dopłatą.

WIZZ Priority:

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

///

Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).  

Bagaż rejestrowany za dopłatą.

Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.

Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:

do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

- bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.

Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie.Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

 

.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

 

Aktualizacje covid-19
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022

Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.

Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations

Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora

Inne zasady obowiązują przy powrocie z obszaru występowania mutacji wirusa (Virusvariantengebiet) i krajów wysokiego ryzyka.

Obecnie (28 kwietnia 2022 r.) na liście krajów występowania mutacji wirusa i krajów wysokiego ryzyka nie ma żadnego kraju.Komunikaty należy jednak śledzić na bieżąco.

Informacje: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/Risikogebiete_aktuell_en.pdf?__blob=publicationFile   

POWRÓT DO POLSKI

28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski.Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

.
Warunki wjazdowe
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022

Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.

Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations

Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora

Pasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych Lufthansa zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych. 

Ze względu na dynamiczną sytuację i zmieniające się zasady dot.

zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.

Klienci jadący samochodami - proszeni są o zapoznanie się z przepisami krajów tranzytowych.  

POWRÓT DO POLSKI

28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski.Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

 

.
Informacje dodatkowe
Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną - koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę.
Udogodnienia
  • Internet
  • Bez paszportu
  • Blisko centrum
  • Darmowe WiFi
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Palma
  • Palma
  • Hotel Palma****
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Wiena (Ulcinj), Mira, Villa Lara S, Magnolia (Becici). Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Budva - Iberostar Slavija, Petrovac - Harmony by Aycon, Dobra Voda - Villa Palma oraz Bar - Adria
Dane teleadresowe
HOTEL PALMA, Šetalište Iva Vizina br. 8, 85320 Tivat, Czarnogóra tel.: + 382 32 671 393 fax.: + 382 32 672 288 e-mail: [email protected]
Dane GPS
N 42º 25' 40.71"
E 18º 41' 56.9328"

Opinie o hotelu Palma (Tivat)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 530 opinii z różnych źródeł
5.2
Bardzo dobry
90% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
317 opinii
5.0
87 opinii
4.0
83 opinii
3.0
24 opinii
2.0
7 opinii
1.0
12 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(30 opinii)

98%
5.8 /6

Hotel

5.8

Pokój

5.8

Serwis

5.8

Położenie

6.0

Gastronomia

5.8

Sport i rozrywka

5.9

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Palma (Tivat)

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Palma (Tivat) ?
Czy hotel Palma (Tivat) jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Palma (Tivat) według Fostertravel.pl ?
Czy hotel Palma (Tivat) posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Palma (Tivat)

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...