Fostertravel.pl
Zalety
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Wygląd i teren hotelu
  • Plaża
Wady
  • Alkohole
  • Czystość i porządek
  • Pokój

Opis hotelu Empire Beach Resort

Opis i położenie
Hotel położony w miejscowości Hurghada (200 m od centrum starej części El Dahar, 6 km od centrum Sakkala), ok. 7 km od międzynarodowego lotniska w Hurghadzie. Obiekt należy do sieci Three Corners Hotels & Resorts, zbudowany w 1986 roku, wyremontowany w 2006 roku, składa się z 4 dwupiętrowych budynków usytuowanych w ogrodzie o powierzchni 19 000 m2. Hotel oferuje 136 pokoi (90 Standard, 41 Superior oraz 5 Family). Oficjalna kategoria egipska ***. Hotel znajduje się w samym sercu starej części Hurghady - El Dahar, z bogatym życiem nocnym; pełnym straganów, bazarów, barów i restauracji serwujących specjały lokalnej kuchni. Kompleks stanowi idealne miejsce zakwaterowania dla Klientów nastawionych na aktywny wypoczynek i zwiedzanie. Goście mogą korzystać z infrastruktury położonych w pobliżu siostrzanych hoteli Triton Empire Inn i Triton Empire.
Pokoje
Standard - dwuosobowe (możliwość dostawki), o powierzchni 16-20 m2, z łazienką (WC, wanna lub prysznic, suszarka do włosów na życzenie w recepcji.); terakota na podłogach. Wyposażenie: klimatyzacja, TV Sat, lodówka, minibar (woda bezpłatna), balkon lub taras. Superior - przestronniejsze, o powierzchni ok. 25 m2, z łazienką (WC, wanna lub prysznic, suszarka do włosów na życzenie w recepcji.); terakota na podłogach. Wyposażenie: klimatyzacja, TV Sat, lodówka, minibar (woda bezpłatna), balkon lub taras. Family - pokoje rodzinne, składają się z dwóch połączonych drzwiami pokoi standardowych.
Warianty wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu, HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu (napoje do obiadokolacji płatne dodatkowo), FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu (napoje do obiadów i kolacji płatne dodatkowo), All Inclusive w formie bufetu: - śniadania w godz. 7:00-10:00, - obiad w formie przekąsek oraz bufetu sałatkowego w godz. 12:00-15:00, - przekąski w godz. 15:00-17:00, - podwieczorek (kawa, herbata i ciastka) w godz. 16:00-17:00, - kolacje w godz. 19:00-22:00, - lokalne napoje alkoholowe (wódka, gin, brandy, ouzo, rum, piwo z beczki; za wyjątkiem wina) i napoje bezalkoholowe (Cola, Fanta, Sprite, Diet Coke, tonik, woda, kawa, herbata) do posiłków oraz w barach w godz. 10:00-23:00, - importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe, napoje butelkowane, soki ze świeżych owoców, lody - dodatkowo płatne. Goście Triton Empire Beach Resort mogą korzystać z restauracji a'la carte w siostrzanym hotelu Triton Empire (konieczna wcześniejsza rezerwacja).
Plaża
Piaszczysta, dobrze zagospodarowana, o szerokości 25 m, o długości 200 m, bezpośrednio przy hotelu; leżaki i parasole - bezpłatne; ręczniki kąpielowe za opłatą.
Do dyspozycji gości
Recepcja, sejf (bezpłatnie), kantor wymiany walut i bankomat (w siostrzanym hotelu Triton Empire); lobby, restauracja główna Olivios (bufet; kuchnia międzynarodowa), bar przy basenie Palm, bar Sunny Terrace, bar Coral, kawiarnia Oasis, bar Peanuts, ogród, taras słoneczny, fax, telefon, kafejka internetowa (dodatkowo płatna), sala konferencyjna (dla 125 osób), usługi pocztowe, biblioteka, opieka medyczna (na życzenie, dodatkowo płatna); salon kosmetyczny i fryzjer (w hotelu Triton Empire); sklepy z pamiątkami, pralnia, parking.
Sport i rozrywka
2 baseny o powierzchni 160 i 135 m2 i głębokości 1,7 m (leżaki i parasole przy basenie gratis, ręczniki kąpielowe za opłatą), piłka wodna, aerobik, animacje, tenis stołowy, rzutki, koszykówka, siatkówka plażowa, pokazy folklorystyczne, muzyka na żywo. Wieczorne show w Cafe Oasis (pokazy tańca brzucha, muzyka orientalna, wieczór nubijski; ok. 50 funtów egipskich za osobę), bilard, sporty wodne na plaży (kajaki, rowery wodne, narty wodne, parasailing, windsurfing, katamarany), centrum windsurfingowe i centrum nurkowe Easy Divers Dive Center - dodatkowo płatne. Liczne rozrywki i życie nocne w centrum Hurghady.
Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, mini klub - Trixie Club (w określonych godzinach), specjalne menu, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczko bezpłatnie.
Wykwaterowanie
Doba hotelowa kończy się o godz. 12:00.
Informacje dodatkowe
Honorowane karty kredytowe: Visa, MasterCard. Zwierzęta nie są akceptowane. Hotel polecany dla Klientów o niewygórowanych wymaganiach, nastawionych na rozrywkę i życie nocne.
Udogodnienia
  • Przy plaży
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Opieka nad dziećmi
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Triton Empire Beach
  • Hotel Triton Empire Beach Resort
  • Three Corners Empire Beach
  • Three Corners Triton Empire Beach
  • Empire Beach Aqua Park
  • Triton Empire Beach (Pokój Rodzinny)
  • Triton Empire Beach Resort
  • Empire Beach
  • Triton Empire Beach Resort Standard
  • Triton Empire Beach Resort Family
  • Empire Beach (Ex. Triton Empire Beach Resort)
  • Empire Beach Aqua Resort
  • Royal Star Empire Beach Resort Ex. Trito
  • Empire Beach Resort (Ex. Triton Empire B
  • Royal Star Empire Beach Resort
  • Empire Beach Resort***
  • Royal Star Empire Beach
  • Empire Beach Resort (Ex. Triton Empire Beach Resort Hurghada)
Hotele, okolice i regiony
Szczególnie polecany dla
  • osób młodych i aktywnych (64%)
  • rodzin z dziećmi (45%)
  • osób niewymagających (45%)
  • osób szukających rozrywek (36%)
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
Dane GPS
N 27º 15' 41.0579"
E 33º 49' 14.3841"

Opinie o hotelu Empire Beach Resort

Aktualna średnia ocena

podsumowując 467 opinii z różnych źródeł
4.1
Dobry
64% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
66 opinii
5.0
127 opinii
4.0
115 opinii
3.0
110 opinii
2.0
14 opinii
1.0
35 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób młodych i aktywnych (64%)
  • rodzin z dziećmi (45%)
  • osób niewymagających (45%)
  • osób szukających rozrywek (36%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (27%)
  • osób szukających spokoju (18%)
  • nowożeńców (9%)
  • osób oszczędnych (9%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Wygląd i teren hotelu
  • Plaża
  • Alkohole
  • Czystość i porządek
  • Pokój
Ocena klientów
Holiday Check
4.6
Dobry
78% osób poleca
(18 opinii)
Hotel i otoczenie4.5
Pokoje4.4
Położenie i okolica5.1
Gastronomia4.4
infrastruktura4.8
Ogólne wrażenia4.7
Opinie użytkowników
Nataliia
marzec 2024
Zweryfikowane
4.3
Zalety
Bardzo ładna zielona okolica,
Piękne morze i plaża,
Pyszne urozmaicone jedzenie, kaczka była boska!!! Pyszne koktajle. Świetne menu.
Wady
Obrzydliwy, zaniedbany pokój, z jakimiś drzwiami gospodarczymi, w którym ciągle coś się działo. I... mysz!!!!!! Każdej nocy, każdej nocy przeglądała moje rzeczy na toaletce... Mówiłem o tym personelowi, ale nie podjęto żadnych działań. To jedyny minus wakacji - ten pokój (((
Uzasadnienie
Pyszne jedzenie, miła obsługa, piękna okolica. Przyjdę ponownie! Myślę, że za dobry pokój będziesz musiał dodatkowo zapłacić na miejscu. W przeciwnym razie wszystko jest świetnie!
Użytkownik
marzec 2024
Zweryfikowane
3.3
Zalety
Posiłki,
Blliskość morza,
Część personelu.
Wady
Pluskwy,
Rezydent i biuro anex / orex,
Pokoje.
Uzasadnienie
Opinia: pluskwy, myszy, grzyb + zachowanie biura podróży = prawdopodobnie finał w sądzie przeciwko anex. Materiału z naszego jednego wyjazdu jest tak dużo, że filmy, zdjęcia oraz korespondencję z anex można zobaczyć na stronie opinii na facebooku (nie grupie, jeśli strona się nie wyświetla należy kliknąć zakładkę 'strony') pełna nazwa strony: anex tour orex travel - opinia: pluskwy, myszy, grzyb. Empire beach hotel lub wpisując skróconą nazwę: anexopinia (pisane łącznie) lub np. Anex pluskwy lub bezpośrednio przez stronę facebook. Com/anexopinia Ostrzegam, że materiały mogą wywołać obrzydzenie. Według nas hotel nadaje się do całkowitej dezynsekcji, czyli (tymczasowego) zamknięcia. Wiedzieliśmy, że nie jedziemy na wysoki standard, nie mieliśmy oczekiwań, było tylko jedno, oczywiste, o którym nawet nikt nie mówił -> by nie było pluskiew. Ktoś może zaakceptować w pokoju grzyba na ścianie czy szczury. Niestety to co wydawało się nierealne, zaczęło się już na samym początku. Pluskwy nie są do zaakceptowania. Długa opinia: Informacyjnie: nie powinniście oczekiwać, że wejdziecie do pokoju od razu po przyjeździe, doba hotelowa zaczyna się od 14:00 i generalnie tak kwaterują. Byliśmy na to przygotowani. Czyli jeśli przyjedziecie do hotelu o 4:00 w nocy, to należy nastawić się na czekanie. Jedna para włożyła 10$ w paszport, poskutkowało to tym, że otrzymali pokój tylko godzinę wcześniej od nas. Należałoby wykupić dodatkową dobę przed wyjazdem lub od razu po przyjeździe (o ile byłaby możliwość). Pokój w którym zostawia się bagaże obok lobby -najgorszy w hotelu, stary, zniszczony, brudna, pozdzierana wykładzina +pracownicy palą tam papierosy, wszystko przez kilka godzin przesiąka. Uroki Egiptu? Jakoś można wytrzymać, byleby nie było w tym pomieszczeniu pluskiew, a tego po całym pobycie nie jesteśmy pewni. W lobby powiedzieli, że co jakiś czas możemy pytać czy pokoje się zwolniły i że jak coś dostaniemy wcześniej opaski. Opaski dostaliśmy o 10:00, a na pokoje czekaliśmy praktycznie do pory zakwaterowania. Pierwsze zdziwienie -brak filiżanek, obsługa na bieżąco zaczęła myć przy nas wczorajsze i wykładać pojedyncze. Przy czym ciężko było nazwać to myciem, bo wlewali np. Do środkowej części szklanki przez pół sekundy troszkę wody, wylewali i odstawiali jako czyste. Do ludzi ta informacja trafiała, dopiero gdy sami to zobaczyli. Dla niektórych to nie problem i to rozumiem. Niestety część osób w Egipcie nabawiła się opryszczki. Popularne, ekologiczne i higieniczne staje się jeżdżenie z własnym kubkiem, jednak nie wszędzie może to być zaakceptowane lub nie wszędzie -bez dopłat. Chętnych zagłębić się w tym temacie, prócz ogólnie bakterii i wirusów zachęcam do poczytania o helicobacter pylori czy mononukleozie. Nie oznacza to, że każda szklanka była (a właściwie nie była) myta w ten sposób, ale większość, które ja widziałem, była w ten sposób. Była to szybka rotacja -dosłownie jedna osoba oddawała stary, często zniszczony, plastikowy kubek i po półsekundowym przepłukaniu następnie był już w ustach innej osoby. Niektórzy nie zwracali na to uwagi. Ja podczas wyjazdu piłem wodę ze swojej butelki lub ze zdezynfekowanego kubka. Każdy postępował według siebie. Nie wiem jak z myciem naczyń, talerzy, sztućców w restauracji. Czasem warto dopłacić za pokój dopiero po jego zobaczeniu, znajomy przed wyjazdem dopłacił do pokoju z widokiem na morze, niestety dostał najgorszy z możliwych, aż obsługa się z niego śmiała pod nosem. Jedna palma na całej długości hotelu i akurat przed jego balkonem, zasłaniająca widok na morze. Nawet nie posprzątali skarpetki i siatki wiszącej na tej palmie na wyciągnięcie ręki, były tam do końca wyjazdu. Uszkodzone, otwierające się do połowy drzwi wejściowe, brak zaślepki pod drzwiami na balkon, ciągły przeciąg i przez to trzaskanie drzwiami na korytarz, również podobnie przez innych gości hotelowych. Mała łazienka z prysznicem bez zasłonki, woda lejąca się po drzwiach łazienki, odklejająca ich drewno. To wszystko i tak nic, do przeżycia, w porównaniu z tym co miało nastąpić zaraz. Po prostu w niektórych pokojach bardzo niski standard. Zaczęło się: znajomy mówi że od razu pogryzły go pluskwy. My w to nie wierzyliśmy, każdy z nas próbował inaczej to wytłumaczyć. Po prostu to oznaczałoby tragedię i koniec wyjazdu. Pomyśleliśmy, że tak źle przecież nie może być? Przy plaży spotkaliśmy polaka, cały pogryziony, również tłumaczył to inaczej niż pluskwy. Widzieliśmy również innych pogryzionych ludzi, ale nie zagadywaliśmy. Ja również na starcie miałem pogryzienia, ale mimo wszystkich znaków jeszcze nie dopuszczałem do siebie myśli, że to pluskwy. Starałem się myśleć pozytywnie. W niektórych pokojach często brak ciepłej wody i słabe ciśnienie wody, w niektórych pokojach minimalne, prawie zerowe. Nie było przysmaków reklamowanych wszędzie od godziny 16:00 do 17:00. Pluskwy gryzły cały czas, byłem już cały pogryziony (zdjęcia). Po jakimś czasie znajomy poszedł zmienić swój pokój, musiał podpisać papier, że nie będzie oczekiwać od hotelu rekompensaty. Otrzymał inny pokój, na parterze, bez okna, z gigantycznym, świeżym grzybem za łóżkiem, współlokatorem (chyba pracownikiem? ) za drzwiami koło łazienki i jak się później okazało -myszami, które zaczęły dobierać się do jego prywatnych rzeczy. W nocy przegryzły zamkniętą paczkę chipsów i do niej weszły. Zostało to nagrane i pokazane menadżerowi. Obawiają się, że filmiki z myszami wyjdą na światło dzienne, bo powiedział znajomemu by usunął ten filmik, bo to bardzo źle dla hotelu i że jeśli nie usunie, to nie zmienią mu kolejny raz pokoju (już na trzeci pokój). Znajomy przez te nocne przenosiny nie pojechał na zarezerwowaną wycieczkę do Luksoru. Niesmaczna sytuacja: gość hotelowy na leżaku przy basenie obcinał sobie długo (z 20-30 minut? ) paznokcie u rąk i nóg. (filmik) czy trafiły potem do basenu np. Przyklejone do czyjejś stopy? Miałem podejść i zapytać czy mogę to posprzątać, ale dosłownie w tej samej chwili zauważyliśmy już nie tylko pogryzienia pluskiew, a same pluskwy w pokoju, w czasie dnia (nagranie). Poszliśmy do lobby, po prostu pokazałem im filmik, nie chciało mi się nawet słuchać początkowych tłumaczeń, że ugryzienia to pewnie przez komary. Facet nawet nie komentował, tylko przyjął zgłoszenie. Pani sprzątająca była już w naszym pokoju szybciej niż my wróciliśmy z lobby. Jej pokazałem pluskwy na żywo. Powiedzieliśmy, że pierwsze co, to musimy się wynieść z tego pokoju. Przez resztę dnia wytrzepywaliśmy każdą, nawet najmniejszą rzecz i bagaż. To był jeden z najbardziej stresowych dni, a nerwowy był każdy. Przyszedł facet z obsługi z kluczem do innego pokoju, który później złamał się w drzwiach (na szczęście nie został w środku zamka) i chcieli kilkunastokrotność jego wartości. Nie byliśmy jedynymi gośćmi hotelu, którym złamał się klucz. Przenieśli nas dwa pokoje dalej, czyli ten sam budynek, to samo piętro, 3 sekundy od drzwi starego do nowego pokoju. Ta odległość jest również nagrana. Mieliśmy nadzieję, że to rozwiązanie będzie chwilowe, bo z uwagi na okoliczności pluskwy mogły być już wszędzie. Mieliśmy nadzieję na zmianę hotelu. Zanim zaakceptowałem tymczasowy (jak myślałem) pokój zacząłem przeglądać w nim wszystko w poszukiwaniu pluskiew lub ich odchodów (charakterystyczne czarne kropki -jakby ktoś psiknął czarnym sprejem). Gdy sprawdzałem pokój pracownik co chwilę ponaglał mnie bym podpisał papier -taki jak wcześniej mój znajomy. Gdy zauważył, że stara się o podpis na marne, wyszedł na korytarz i zaczął wołać mojego znajomego, że oszalałem i kręcić palcem wskazującym wokół swojej skroni na znak, że zwariowałem. Gdy pokazałem mu, że w papierze toaletowym mam zabitą pluskwę próbował mi ją zabrać, po chwili mu ją dałem (filmik :) Powiedziałem, że teraz nie podpiszę zmiany pokoju, bo najpierw chcę zadać jedno pytanie rezydentowi biura podróży. Poszliśmy w kilka osób na lobby. Był tam. Bardzo nieuprzejmy Egipcjanin mówiący po polsku. Próbował najpierw zbywać nas, że to komary. Nie chciało mi się wchodzić w nim w jego wyuczone na pamięć rozmowy z turystami, więc pokazałem mu filmik z pluskwami i że mam tylko jedno pytanie: czy muszę podpisać ten papier? Powiedział, że są dwa wyjścia: albo podpisujemy papier i zostajemy w tym nowszym pokoju, który nam przydzielili albo zostajemy w starym pokoju. Powiedziałem oczywistą rzecz: że teraz powinienem odpoczywać lub korzystać z wycieczek, a nie myśleć o dezynsekcji pluskiew. Co bardzo go zirytowało, odparł że go to nie obchodzi, bo nie kupiliśmy wycieczek od niego. Prócz szantażu, zupełnie niepotrzebnie zaczął dodawać swoje komentarze typu, że "pluskwy to egipskie zwierzęta" i pytanie "ile daliśmy za wyjazd? " w sensie, że mało (i tu zaczął komicznie wymieniać niskie kwoty), podczas gdy nasz wyjazd kosztował wtedy ponad 3x więcej. Powiedziałem innym, by nie wchodzić z nim w dyskusje, nie dać się prowokować. I na tym zakończyliśmy rozmowę z nim. Jak potem zaznaczałem w korespondencji z biurem podróży -nie chciałem mieć już z tym człowiekiem nic do czynienia. Według narracji 'rezydenta': jeśli wyjazd byłby tani, to usprawiedliwiałoby to występowanie pluskiew. Słyszałem także z odległości, gdy argumentu 'z ceną' używał przy rozmowie z innymi turystami. Zostałem więc zmuszony do popisania papieru, że akceptuję zmianę pokoju (co również zostało nagrane) i że nie będę oczekiwać od hotelu pieniędzy. W przeciwnym wypadku musielibyśmy wrócić do starego pokoju. Hotelu nie zamierzam pozywać, jednak biuro podróży tak. Warto pamiętać, że nie każda umowa jest ważna, w szczególności podpisywana pod szantażem. Hotel mógł nas przenieść do innego pokoju, co zrobili. Jednak pojawiały się nowe pogryzienia. Biuro podróży mogło przenieść nas do innego hotelu, obojętnie jakiego, jednak tego nie zrobili. Opisywałem to w mailach z biurem podróży, jednak mimo kilkudniowej korespondencji będąc na miejscu i mimo rozmowy telefonicznej -ciągle nas zbywali. Byłem też świadomy tego, że tak mogą nas traktować. Chciałem mieć po prostu pełną korespondencję do sądu. Co do reszty rzeczy, wiadomo -jedzie się tam też dla pogody, jedzenie było ok, animatorzy, pracownicy sprzątający czy przy basenach ok. Na inne, drobniejsze rzeczy nawet nie zwracałem już uwagi. Typu krótka historia: podczas wyjazdu ani raz nie brałem alkoholu, napojów również praktycznie nie, z uwagi na brak higieny oraz ze zmęczenia całą sytuacją nie korzystałem z wieczornych animacji. Kiedy raz podczas trwania wieczornych animacji najbliżej lobby chciałem iść po colę, to na minuty przed 22:30 (all inc. Do 23:00) barman zaczął mówić innym gościom, którzy już tam siedzieli i pewnie pili % dłużej, że to ich ostatnie zamówienia, obsługiwał ich po kolei, na lewo i prawo ode mnie, nawet tych którzy przyszli po mnie, a mnie po prostu zignorował, tak jakbym był powietrzem. Poszedłem stamtąd, nie zależało mi na tej coli aż tak bardzo by tym razem dawać za nią napiwek lub kłócić się. Cóż -egipt. Reszta barmanów była w porządku, np. W pomieszczeniu z bilardem przy restauracji. Kończąc. Pogryzienia swędzą dalej, mimo że minęło już trochę od wyjazdu. Jednak przez długi czas nie będzie pewności czy nie przyjechaliśmy z pluskwami, to może okazać się nawet za kilka miesięcy. Czasami ludzie nie zdają sobie sprawy z powagi takiej sytuacji, że rzeczy zapluskwione najlepiej po prostu zutylizować. Nie wiem co w hotelu robią z tamtymi materacami, kołdrami, poduszkami, łóżkami, ale się domyślam. Dezynsekcję powinno robić się dwukrotnie, ponieważ jaja pluskiew ją przeżywają i trzeba odczekać do kolejnej. Czasami w pozbyciu problemu, prócz utylizacji rzeczy, pomaga dopiero remont. Czy każdy pracujący w tym hotelu jest "zły"? Nie. Jest całe grono fajnych ludzi. Czy w każdym pokoju jest grzyb? Nie, szczególnie nie ma ich po prawej, nowszej części hotelu patrząc w stronę morza. Ale występuje też poza pokojami. Czy każdy pokój w tym hotelu ma pluskwy? Być może nie każdy. Dopóki nie nagracie pluskiew, nie udowodnicie im tego, to zmiana pokoju może być tylko ich dobrą wolą. Pluskwy mogą przechodzić między piętrami, ale ciężko je nagrać, szczególnie w ciągu dnia. A gdy widać je gołym okiem, to jest już źle. Jeśli będziecie mieli pogryzienia w tym hotelu, istnieje duża szansa, że pochodzą od pluskiew, jeśli ugryzień jest kilka obok siebie, to szansa jest bardzo duża. Nie zostały udostępnione wszystkie materiały.
Pokoje
Pluskwy
Gastronomia
Ok
Położenie
Trochę od centrum hurghady
Ogólne wrażenia
Pluskwy
Komu odradzasz i dlaczego?
Głównie przez pluskwy.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój o wyższym standardzie, 1 tydzień, podróżuje częściej niż 4 razy w roku
Viktoriia
listopad 2023
4.6
Zalety
Bliskość plaży,
miła obsługa
Wady
Nie ma większych wad poza piwem :)
Uzasadnienie
Ciepło przyjemnie miła obsługa
Twistunia
październik 2018
6.0
Hotel
Hotel znajduje się w starej części Hurghady. Pokoje były proste, ale starannie sprzątane. Zawsze były czyste ręczniki i pościel. W każdym pokoju była działająca klimatyzacja. Wyżywienie było smaczne i urozmaicone. Personel szybko reagował na prośby gości.
Pokoje
Pokój był niewielki i prosty. Wyposażony w klimatyzację.
Gastronomia
Wyżywienie było bardzo smaczne, zawsze świeże i urozmaicone. Przy wykupionej opcji all inclusive są trzy posiłki dziennie, oraz przekąski w barze.
Infrastruktura
Niestety, w hotelu praktycznie w ogóle nie ma animacji. Jeżeli ma się własną piłkę, to można pograć w siatkówkę. Program animacji w ogóle nie był realizowany. Pobliska plaza była zadbana, często sprzątana. Również nie mam nic do zarzucenia basenowi.
Położenie
Plaża jest niewielka, ale czysta. Hotel otoczony jest zadbaną zielenią i znajduje się w dzielnicy Dahar.
Ogólne wrażenia
Personel jest tu na najwyższym poziomie, dzięki czemu można poczuć się jak w domu.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Bartek
czerwiec 2018
5.5
Uzasadnienie
Hotel nie był nowy, ale bardzo zadbany. Panowała w nim przesympatyczna atmosfera, a posiłki były niesamowite. Dobry klimat na rodzinny pobyt. Obsługa sympatyczna i uczynna. Nie było osób sprzedających wycieczki lub inne usługi. Miejsce dobre na relaks i leniwy odpoczynek. Sprzyjały temu cudownie zadbane ogrody. Zdecydowanie polecam.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Beata
październik 2017
5.0
Hotel
Kameralny hotelik z super schludnymi pokojami i pięknym widokiem na plażę. Doskonałe restauracje.
Pokoje
Cudowny pokój z wyjątkowym widokiem na morze. Standardowo wyposażony. Znajdował się niedaleko od restauracji.
Gastronomia
Rewelacyjne posiłki podawano bardzo estetycznie. Było wszystkiego tak obficie, że nie daliśmy rady skosztować wszystkiego.
Infrastruktura
Rozrywki prowadzono przy basenie oraz na plaży. Można było skorzystać z możliwości masażu.
Położenie
Rewelacyjna lokalizacja niedaleko plaży. W okolicy supermarket oraz sklepiki. Można było wykupić wycieczki na plaży.
Ogólne wrażenia
Personel profesjonalny i bardzo sympatyczny.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Ula
czerwiec 2017
5.0
Hotel
Obiekt niewielki i przytulny. Odpowiednio duży pokój, w porządku personel. Gotowy pomóc i sympatyczny. Ładny basen oraz jedna i niewielka plaża. Odpowiednie śniadania, nie różni się za wiele od egipskich obiektów. Kiepski bar w hotelu. Można odpocząć wieczorem w ogrodzie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Madziarka
kwiecień 2017
5.2
Uzasadnienie
Bardzo wszyscy mili i serdeczni.
Hotel
Hotel już nie najmłodszy i remont by nie zaszkodził, jest dość standardowo wyposażony. Panuje tu przyjemny, przyjacielski klimat. Pracownicy i zespół animatorów bardzo fajni.
Pokoje
Pokoje ładne i dokładnie sprzątane. Super ekipa je obsługiwała.
Gastronomia
Posiłki w porządku, fajny klimat w restauracji.
Infrastruktura
Ekipa animatorów najlepsza na świecie! Dawno się tak cudownie nie bawiliśmy!
Położenie
Hotel leży bardzo blisko lotniska, bo jedzie się jakiś kwadrans. Położony jest tuż obok cudnej piaszczystej plaży i w niedużej odległości od miasta/
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Mariola
styczeń 2017
4.3
Hotel
Spędziliśmy tu Sylwester oraz Boże Narodzenie. Przyjemnie, bo obiekt tylko w części zajęty. Wygląda na stary, a wyposażenie wymaga odnowienia. Jedynie w lobby WIFI. Świetnie się czuliśmy, po prostu trzeba się cieszyć pobytem.
Pokoje
W porządku rozmiar oraz czystość pokoju. Przyda się odnowienie wyposażenia. Słaby zasięg TV.
Gastronomia
Obfite dania w pobliskim Royalu. Oferta dań bogata, różnorodne posiłki. Ilość sezonowych warzyw oraz owoców odpowiednia. Posiłki nas zadowoliły. Wspaniały bufet sylwestrowy oraz bożonarodzeniowy.
Infrastruktura
Nie braliśmy udziału w rozrywkach, syn grał tylko w siatkówkę. Za głośna wieczorna muzyka w barze. Zadbana, ale niewielka plaża. Stare leżaki, jednak spełniają funkcję.
Położenie
Fajna odległość od starówki oraz plaży. W pobliżu bary i sklepy, można dostać się tam spacerem.
Ogólne wrażenia
Naprawdę przyjemny hotelowy serwis. Personel na recepcji miły oraz dba o gości. Świetna organizacja świąt oraz sylwestra. Naprawdę uważny oraz miły personel. Porządnie wykonują swoją pracę.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Krzysztof
grudzień 2016
5.2
Hotel
Spędziliśmy tutaj bardzo miły i relaksujący urlop.
Pokoje
Pokój był niesamowicie czysty. Sprzątano codziennie. Z balkonu rozpościerał się piękny widok.
Gastronomia
Posiłki jedliśmy w hotelu obok. Wyżywienie było świeże, różnorodne i apetyczne.
Infrastruktura
Świetne, urozmaicone animacje. Animatorzy byli bardzo kontaktowi i skutecznie zachęcali gości do udziału.
Położenie
Hotel zlokalizowany jest niedaleko lotniska, ale nie jest to odczuwalne. Plaża zadbana, a morze fantastyczne, z krystaliczną wodą.
Ogólne wrażenia
Obsługa super. Personel miły i pomocny.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Empire Beach Resort

Lista najczęściej zadawanych pytań
Ile kosztuje wycieczka do hotelu Empire Beach Resort ?
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Hurghada International Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Empire Beach Resort ?
Czy hotel Empire Beach Resort jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Empire Beach Resort według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Empire Beach Resort ?
Czy Hotel Empire Beach Resort jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Empire Beach Resort posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Empire Beach Resort?

Lokalizacja hotelu Empire Beach Resort

Historyczne dane pogodowe dla Hurghada

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
22
23
26
29
33
36
37
37
35
32
27
23
średnia temp. w nocy
11
12
15
18
23
26
27
27
25
22
17
13
śr. ilość dni słonecznych
30
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
1
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
2.1
0.1
2.9
0
6.5
0.1
0.3
1.8
3.7
3.3
0
0.9

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...