Uzasadnienie
Nie polecam w ogóle tego hotelu. Byłam na wakacjach na przełomie czerwca i lipca. Pokój w ogóle nie sprzątany (poza jednym razem na 2-tygodniowy pobyt), opieszałość barmanów, liczne kradzieże w hotelu. Do tego niekompetentna rezydentka (była uczestniczka Top Model – nie polecam – zero poinformowania, kłamanie nt. opcji all inclusive na plaży, zostawianie w dzień wylotu turystów samych sobie). Plaża niby 50 m, ale dla tego hotelu tylko 10-15 leżaków, brak ręczników na plaży i darmowych napojów na plaży (biuro podróży Wezyr zapewniało, że na plaży opcja All inclusive jest jak najbardziej). Napoje lane do plastikowych kubków o poj. 15 ml, z czego barmani lali do poziomu 100 ml. Karaluchy w pokoju. Żadnej wymiany ręczników ani śmieci. Byłam wiele razy już za granicą, ale nigdy nie było tak fatalnych warunków, mimo iż nie jesteśmy wymagającymi klientami. Ale żeby nie było czystości w hotelu to skandal. Podchodząc po jakikolwiek napój, czuliśmy się jak złodzieje. Myśleliśmy, że tak tylko traktowani są Polacy, ale okazało się, że nie ma reguły dla innych nacji. Jeśli chodzi o busy dowożące na plażę, to jeździły, jak się im podoba. Trzeba było brać taksówkę na własny koszt, by dojechać do hotelu. Nie ma żadnego sejfu w pokoju, jak prezentowała oferta. Papier toaletowy w niewielkiej ilości, wszyscy chodzili po papier do łazienek na recepcji. Tak samo wyjazdy do centrum Naama Bay. Wakacje w Egipcie były udane tylko pod względem zwiedzania, tylko tyle. Nie polecamy z mężem w ogóle tego hotelu. Hotel ma niby 4 gwiazdki, ale nie zasługuje nawet na 1. To jakiś horror, żeby 2 tygodnie wycierać się jednym ręcznikiem!!!
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, zwiedzanie, pokój standardowy, 2 tygodnie, Wezyr Holidays, podróżuje 3-4 razy w roku