Fostertravel.pl
4.5
Dobry
70% osób poleca
(10 opinii)
4.5
Dobry
1/10Zobacz wszystkie (10)Zobacz wszystkie zdjęcia (10)

Chcesz wyjechać do tego hotelu?

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
30.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Cena od 2 010 zł/os
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Acropolis (Hersonissos)

Opis kontrahenta
Ten komfortowy hotel jest zlokalizowany w Hersonissos. Ten hotel został zmodernizowany w roku 2002. Oprócz tego, na miejscu obecny jest bezprzewodowy dostęp do Internetu. Recepcja oferuje całodobową obsługę.. Odwiedzający są witani w nieruchomości przyjaznej dla środowiska. Odwiedzający mogą docenić usługę transferu na lotnisko. Podróżujący mogą bawić się korzystając z opcji rozrywkowych nieruchomości. Niektóre z niniejszych usług Acropolis Apartments mogą być płatne.
Zmiana dla podróżujących
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.
Covid 19
TEST:  BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
TEST DLA DZIECKA:  BRAK TESTUTesty przed przyjazdem  
Grecja zniosła wymóg posiadania dokumentów określających status związany z COVID 19. Nie ma obowiązku wykonywania testów, przedkładania certyfikatów szczepienia, wypełniania formularza lokalizacyjnego.
Testy po przyjeździe 
Nie ma obowiązku wykonywania testów po przyjeździe.
FORMULARZ LOKALIZACYJNY
Od 15.03.2022 nie ma obowiązku wypełniania formularza lokalizacyjnego.
Więcej informacji:
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecja 
https://covid19.gov.gr/ 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Acropolis
  • Acropolis Apartments
  • Acropolis Apts
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Acropolis Apartments, 11 Dimokratias str., Hersonissos, Kreta Tel. +30 28970 23554 Fax. +30 28970 25185 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 35º 20' 11.1122"
E 25º 8' 20.6606"

Opinie o hotelu Acropolis (Hersonissos)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 10 opinii z różnych źródeł
4.5
Dobry
70% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
1 opinii
5.0
5 opinii
4.0
3 opinii
3.0
1 opinii
2.0
0 opinii
1.0
0 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (80%)
  • rodzin z dziećmi (40%)
  • osób szukających rozrywek (20%)
  • osób młodych i aktywnych (20%)
Opinie użytkowników
Holiday Check
4.5
Dobry
70% osób poleca
(10 opinii)
Hotel i otoczenie4.3
Pokoje4.5
Położenie i okolica5.2
Gastronomia4.1
infrastruktura4.2
Ogólne wrażenia4.8
Opinie użytkowników
Piotrek i Kaśka
listopad 2017
3.5
Hotel
Apartamenty położone od stront baseny, spokojnie. Personel miły. Obiekt ma już swoje lata, skromne śniadania. Za opłatą klimatyzacja oraz WIFI, nikt nas wcześniej o tym nie poinformował.
Pokoje
Pokój duży z aneksem kuchennym, ale odpowiedni. Niestety zdecydowanie za twarde łóżko, niewielki prysznic. Dość stare materace, wszędzie płytki, co daje chłodny klimat. Od strony basenu najlepsze pokoje, a my mieliśmy dwa balkony.
Gastronomia
Żartem są śniadania! Dwa plastry sera oraz wędlin i dwie kromki tostowego chleba. To samo każdego ranka, szkoda pieniędzy! Płatne WIFI na terenie kawiarni.
Infrastruktura
Za zimna woda w basenie w październiku. Można korzystać z niego do 18. Szkoda, bo wieczorami można się w nim zrelaksować. Brak pozostałych atrakcji, stół bilardowy, trzy komputery oraz parę książek do czytania.
Położenie
Transfer z lotniska w Iraklion zajmuje pół godziny. Plaża oddalona o pół kilometra, a do morza 200 metrów. Wielka handlowa ulica, a na przeciwko supermarket.
Ogólne wrażenia
Serwis naprawdę pomocny, wskazali nam w porządku samochodową wypożyczalnie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Eliza
lipiec 2017
5.2
Hotel
Hotel bardzo ładny. Udany pobyt.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Anna
marzec 2017
5.4
Uzasadnienie
Bardzo dobry ulokowane apartamenty z świetnym personelem. Warunki pobytu były doskonałe. Zdecydowanie polecamy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Król
grudzień 2016
5.9
Uzasadnienie
Obiekt rodzinny, przyjemny i przestronny pokój z tarasem lub balkonem. Na wyposażeniu winda. Lokalizacja w centrum Hersonnisos. Posiada parking oraz Internet bezprzewodowy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Dominiqa
październik 2016
4.8
Uzasadnienie
Apartamenty prosto urządzone, jednak we wszystko co trzeba oraz zadbane. Urlop naprawdę miły, właściciele również. Każdy życzliwy i gotowy pomóc. Gorąco zachęcam, jeszcze wrócę.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Przemek
październik 2016
4.9
Uzasadnienie
Miłe miejsce o przyzwoitym standardzie. Obsługa bardzo sympatyczna i przyjazna. Obiekt ulokowany był w spokojnej okolicy i nieco na uboczu. Dzięki temu warunki do spokojnego relaksu były bardzo dobre. Polecamy
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
turystka
sierpień 2015
3.5
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Grabicc Jan
lipiec 2015
Zweryfikowane
4.2
Uzasadnienie
Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w hotelu Acropolis .Znów tu wrócimy.
Hotel
Wspaniali gospodarze i nic nie było zbyt wielkim problemem. Lokalizacja była idealna, blisko plaży i centrum miasta.
Pokoje
Pokoje są bardzo przestronne i bardzo czyste.
Gastronomia
Smaczne śniadania , dużo regionalnych przysmaków.
Infrastruktura
W hotelu jest dostępny bilard, gry elektroniczne.
Położenie
Ośrodek znajduje się w pobliżu plaży, blisko centrum - około 5-10 minut pieszo.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), wypoczynek, apartament, 2 tygodnie, Ecco Holiday, podróżuje 1 raz w roku
Przemek
maj 2015
5.0
Pokoje
Pokój był, duży, praktyczny, a obsługa hotelu była ok.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Małgorzata
maj 2015
2.9
Położenie
Piękna okolica. Super lokalizacja. Blisko restauracje i sklepy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Acropolis (Hersonissos)

Lista najczęściej zadawanych pytań
Ile kosztuje wycieczka do hotelu Acropolis (Hersonissos) ?
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Gdansk Lech Walesa Airport" a "Heraklion International Airport (Nikos Kazantzakis Airport)" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Acropolis (Hersonissos) ?
Czy hotel Acropolis (Hersonissos) jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Acropolis (Hersonissos) według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Acropolis (Hersonissos) ?
Czy Hotel Acropolis (Hersonissos) jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Lokalizacja hotelu Acropolis (Hersonissos)

Historyczne dane pogodowe dla Hersonissos

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
17
20
24
27
29
29
27
24
20
17
średnia temp. w nocy
9
8
9
12
15
19
22
22
20
17
13
10
śr. ilość dni słonecznych
16
15
21
23
27
29
31
31
27
25
19
16
śr. ilość dni deszczowych
15
14
10
7
4
1
0
0
3
6
11
15
średnie opady (mm)
77.5
64
62.2
21.2
11.1
1.2
0.5
1.2
9.7
40.1
69.3
89

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...