Fostertravel.pl
5.0
Bardzo dobry
84% osób poleca
(158 opinii)
5.0
Bardzo dobry
1/17Zobacz wszystkie (17)Zobacz wszystkie zdjęcia (17)

Brak ofert do tego hotelu. Sprawdź inne propozycje na tym kierunku

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
30.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Marietta

Opis
LOKALIZACJA - ok. 200 metrów od centrum miejscowości Pastida, ok. 7 km od lotniska Rodos, ok. 3 km od Kremasti (kurort i plaża na zachodnim wybrzeżu), ok. 13 km od miasta Rodos, ok. 9 km od Faliraki (kurort, plaża i życie nocne na wschodnim wybrzeżu)
PLAŻA - ok. 5 km od hotelu, plaża Kremasti, kamienista
HOTEL - 40 pokoi, recepcja, taras, ogród, restauracja, bar przy basenie
Wi-Fi w części miejsc ogólnodostępnych bezpłatne, w pokojach - płatne
POKOJE  - Typu Studio dla max.3 osób (2+1)
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, prysznic), TV, aneks kuchenny, lodówka, czajnik, płyta grzewcza, sejf , bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
Typu Apartament z jedną sypialnią dla max. 5 osób
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - Basen, strefa dla dziec, jacuzzi, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, plac zabaw dla dzieci
Więcej informacji o hotelu: https://www.marietta-aparthotel.gr/ 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Mariette Hotel Apartments
  • Marietta Hotel Apartments
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Cathrin, Daios Luxury Living, Marianna Apartments, Olympic Bibis. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Karpathos - Panorama (Pigadia), Chalkidiki - Maik Apartments, Mykonos - Anagram oraz Korfu - Stemma, a także Sidari - Stemma.
Dane teleadresowe
Hotel: Marietta, Rhodes 851 06, Grecja Tel. +30 2241 047318 Fax. +30 224 1047770 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 36º 23' 4.1964"
E 28º 8' 15.36"

Opinie o hotelu Marietta

Aktualna średnia ocena

podsumowując 158 opinii z różnych źródeł
5.0
Bardzo dobry
84% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
84 opinii
5.0
37 opinii
4.0
9 opinii
3.0
15 opinii
2.0
8 opinii
1.0
5 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(14 opinii)

99%
5.5 /6

Hotel

5.5

Pokój

6.0

Serwis

6.0

Położenie

5.0

Gastronomia

5.5

Sport i rozrywka

5.5

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Marietta

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Berlin Brandenburg Airport (in construction)" a "Rhodes International Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Marietta ?
Czy hotel Marietta jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Marietta według Fostertravel.pl ?
Czy hotel Marietta posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Marietta

Historyczne dane pogodowe dla miasto Rodos

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
18
21
26
32
35
35
30
26
21
16
średnia temp. w nocy
8
8
10
13
17
21
24
24
21
17
13
10
śr. ilość dni słonecznych
20
18
23
22
27
29
31
31
28
26
21
17
śr. ilość dni deszczowych
11
11
8
8
4
1
0
0
2
5
9
14
średnie opady (mm)
82.9
76.1
60.6
46.4
16.6
2.7
9.4
2.6
10.6
44
93
146.9

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...