Fostertravel.pl

Opis hotelu THB Felip

Naszym zdaniem
Przyjemny hotel blisko plaży, portu i centrum Porto Cristo. Tylko dla dorosłych gości.     

Położenie
Wschodnie wybrzeże, miasteczko Porto Cristo, ok. 50 m od plaży, 64 km od lotniska w Palma de Mallorca, ok. 13 km od Manacor, kilometr od słynnych jaskiń.

Wyposażenie
Całodobowa recepcja z punktem informacji turystycznej, restauracja (bufety), restauracja a'la carte z tarasem (widok na morze), Wi-Fi, sala konferencyjna, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia i serwis rowerów.  

Pokoje
Double garden - pokój dwuosobowy w ogrodzie; klimatyzacja, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, suszarka), telefon, telewizor, czajnik elektryczny, mała lodówka, balkon lub taras.

Double sea view - pokój dwuosobowy z widokiem na morze; klimatyzacja, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, suszarka), telefon, telewizor, czajnik elektryczny, mała lodówka, balkon lub taras.

Double/standard - pokój dwuosobowy z widokiem na morze; klimatyzacja, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, suszarka), telefon, telewizor, czajnik elektryczny, mała lodówka, balkon lub taras (widok na ląd/otoczenie hotelu/okolicę).

.

Wyżywienie
OR - bez wyżywienia - wyżywienie we własnym zakresie

BB - śniadanie w formie bufetu

HB - śniadanie i kolacja w formie bufetu (napoje do kolacji płatne)

Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny, strefa wellness & spa z basenem krytym, sauną, łaźnią, jacuzzi, silownią, ofertą zabiegów pięlęgnacyjnych i kosmetycznych. 

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Powrót do polski
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Przepisy wjazdowe - covid
Aktualizacja 3.06.2022

Hiszpania zniosła ograniczenia kowidowe dla obywateli Polski, UE i Strefy Schengen.

Nie ma więc obowiązku okazywania certyfikatów szczepień i ozdrowieńca ani wykonywania testów na COVID-19.Nie jest też wymagany formularz SPTH.

Losowo podróżni mogą być proszeni o poddanie się kontroli zdrowotnej (np. mierzenie temperatury). W przypadku stwierdzenia choroby Covid-19  uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

Informacje: https://www.mscbs.gob.es/en/profesionales/saludPublica/ccayes/alertasActual/nCov/spth.htm

                   http:// https://www.hellocanaryislands.com/coronavirus/   

Pasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych Lufthansa i Easyjet zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95). 

Ze względu na dynamiczną sytuację i zmieniające się zasady dot.zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.

Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Informacje o lotach liniami wizzair, ryanair, easyjet
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

///

Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji.Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

///

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany 10 kg, 20 kg, 32 kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

WIZZ Priority -

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.

W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz

///

Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   

Bagaż rejestrowany za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

-10 kg (55x40x20cm)

- 20 kg (119x119x81cm)

- Pierwszeństwo wejścia na pokład**

**Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.

Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu

///

EasyJet

Lecąc Easy Jet  każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.

Bagaż rejestrowany 15kg i  23kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.

Warunki przewozu linii Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki

///

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Na Majorce pobierana jest opłata turystyczna, która nie jest wliczona w cenę zakwaterowania, należy ją zapłacić bezpośrednio w hotelu. 

Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektu, szacunkowe kwoty poniżej:

- hotele 5*:      4,5-5 EUR za osobę za noc

- hotele 4*:      3,5-4 EUR za osobę za noc- hotele 2*-3*: 2,5-3 EUR za osobę za noc
.

Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne
Hotel znany jest również jako
  • Thb Felip 4**** Fb
  • Travel Senior [Thb Felip]
  • Thb Felip (Adults Only 18+)
  • Thb Felip Class
  • Thb Felip
  • Hotel Thb Felip
Hotele, okolice i regiony
Szczególnie polecany dla
  • osób szukających spokoju (78%)
  • osób młodych i aktywnych (22%)
  • osób niewymagających (11%)
  • wymagających klientów (11%)
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne
Dane teleadresowe
Hotel THB Felip ****, Burdils 41, 7680, Porto Cristo, Majorka, Hiszpania Telefon: +34(971)820750 Fax: +34(971)820594 E-mail: [email protected]
Dane GPS
N 39º 32' 29.112"
E 3º 20' 5.5752"

Opinie o hotelu THB Felip

Aktualna średnia ocena

podsumowując 685 opinii z różnych źródeł
5.1
Bardzo dobry
94% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
330 opinii
5.0
181 opinii
4.0
140 opinii
3.0
17 opinii
2.0
5 opinii
1.0
12 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (78%)
  • osób młodych i aktywnych (22%)
  • osób niewymagających (11%)
  • wymagających klientów (11%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Basen
Ocena klientów
Holiday Check
4.8
Dobry
95% osób poleca
(21 opinii)
Hotel i otoczenie4.8
Pokoje4.3
Położenie i okolica5.1
Gastronomia4.8
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia5.2
Holiday Check

(899 opinii)

98%
5.4 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.1

Serwis

5.7

Położenie

5.6

Gastronomia

5.5

Sport i rozrywka

4.6
Opinie użytkowników
Mateusz
sierpień 2019
4.0
Zalety
Dobre posiłki
Wady
Malutki basen
Hotel
Miejsce miało swój specyficzny urok. Hotel zadbany i ładnie urządzony, a obsługa chętna do pomocy.
Pokoje
Pokój nowocześnie umeblowany i zadbany. Dobra powierzchnia i klimatyzacja działająca bez zarzutu.
Gastronomia
Bardzo smaczne i warte polecenia jedzenie. Duża różnorodność i wybór nie tylko międzynarodowych dań, ale też lokalnych.
Infrastruktura
Basen był bardzo malutki z zaledwie kilkoma łezkami. Jednak niedaleko od holteu znajdowała się bardzo ładna plaża.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni
jola
maj 2017
6.0
Hotel
Świetne położenie ! Przyjechaliśmy trzy pokoleniową rodziną, a każdy był zadowolony. Naprawdę ładne Porto Cristo. Fajne położenie przy plaży. Świetne wyposażenie, dobre łóżko, nikt nie skarżył się na ból pleców. Świetne śniadania ! Trochę nudny obiad, brak wyboru dla wegetarian. Mieliśmy naprawdę ładne pokoje w budynku głównym z nowoczesną łazienką. Widok z pokojów bezpośrednio na ulicę, zasypiając usłyszycie przyjemny szum morza! Przy otwartych drzwiach balkonowych można usłyszeć imprezowiczów, samochody czy zabieranie śmieci. Naprawdę ładne miejsce na spędzanie wczasów!
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Mar
maj 2017
5.4
Hotel
Hotel bardzo ładny. Udany pobyt.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Angelika
maj 2017
3.6
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Arleta
maj 2017
4.0
Uzasadnienie
Bardzo mili pracownicy. Nie ma problemu żeby jak ktoś jedzie z rana na wycieczkę dostać wcześniej śniadanie, to super było. Pokoje powinni później sprzątać, żeby się ludzie wysypiali.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Justin
kwiecień 2017
5.7
Uzasadnienie
Pracownicy są sympatyczni i to bardziej niż mogłem się spodziewać. Gotowi pomóc w każdym momencie i w każdej nawet dość dziwnej sytuacji. widać ich oddanie pracy, to bardzo miłe.
Hotel
Mimo niż budynek jest nadszarpnięty zębem czasu to wciąż się nieźle trzyma i nie brakuje w nim nic. Wszystko działa dobrze. Obsługa super przyjacielska.
Gastronomia
Bardzo dobrze. Wszystko ku naszemu zadowoleniu. Urozmaicone posiłki, rano i wieczorem.
Położenie
Ośrodek wybudowano w odsunięciu od centrum cywilizacji, dlatego wszędzie jest spokojnie. Nie ma zbyt wielu aut. Można cieszyć się śpiewem ptaków. Spotyka się jedynie turystów.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Karol M.
kwiecień 2017
4.5
Położenie
Restauracje i sklepy są blisko.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Oksana
kwiecień 2017
4.5
Hotel
Serwis i jedzenie bardzo dobre. Również sala rozrywkowa z książkami i stołami do gry była bardzo przytulna. Wyposażenie pokoju były ładne, jednak pokój był dość mały. Byliśmy zadowoleni, że mieliśmy balkon. Wychodził jednak na podwórko i było tam głośno. Nocą musieliśmy zostawiać otwarte drzwi balkonowe, ponieważ pokój był dość stęchły i klimatyzacja grzała, zamiast chłodzić.
Pokoje
Łóżko było przytulne. 2 poduszki były dostępne. Pokój był czysty każdego dnia. Przez to, że klimatyzacja nie funkcjonowała (była ustawiona na ogrzewanie), był bardzo stęchły zapach i sen był możliwy tylko przy otwartym oknie.
Gastronomia
Zarezerwowaliśmy niepełne wyżywienie, zawsze była dobra oferta z bufetu, każdego dnia dużo jedzenia, urozmaicone i bardzo smaczne.
Infrastruktura
Do wellness trzeba było przejść przez ulicę. Był on naprawdę mały, ale czysty. Przy 6 dniach pobytu były 2 wieczory z muzyką, co było bardzo miłe.
Położenie
Idealna lokalizacja, morze bezpośrednio przed hotelem, idyllicznie z widokiem na port, przystanek autobusowy bezpośrednio naprzeciwko. Transfer trwał 1/2 godziny, bo zajeżdżano do wielu hoteli. Po 6 dniach pobytu oferta była wystarczająca. Wynajem samochodu był nieskomplikowany i mogliśmy zwiedzać całą okolicę.
Ogólne wrażenia
Obsługa na recepcji była dobra, zawsze pomocna. Obsługa w restauracji zawsze się starała, niektórzy nie mówili zbyt dobrze po niemiecku i angielsku. Kran i spłuczka toaletowa została szybko naprawiona.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Leverant88
kwiecień 2017
4.6
Uzasadnienie
Wspaniały weekend tu mieliśmy. Bardzo tu czysto. Jedzenie jest smaczne i różnorodne.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Baśka
kwiecień 2017
5.3
Hotel
Przyjemne miejsce na wypoczynek.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu THB Felip

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Palma de Mallorca Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu THB Felip ?
Czy hotel THB Felip jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel THB Felip według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel THB Felip ?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu THB Felip?

Lokalizacja hotelu THB Felip

Historyczne dane pogodowe dla Porto Cristo

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
18
20
24
28
31
32
28
24
19
16
średnia temp. w nocy
4
4
6
8
12
16
18
19
17
13
8
6
śr. ilość dni słonecznych
19
19
22
20
23
25
28
27
21
19
17
18
śr. ilość dni deszczowych
12
10
9
10
8
5
3
4
9
12
13
13
średnie opady (mm)
34.3
37.4
20.2
35.1
29.6
14.9
10
15.8
56.4
63.4
57.7
43

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...