Fostertravel.pl
2.7
Słaby
25% osób poleca
(572 opinie)
2.7
Słaby
1/20Zobacz wszystkie (20)Zobacz wszystkie zdjęcia (20)

Brak ofert do tego hotelu. Sprawdź inne propozycje na tym kierunku

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Terramar

Opis kontrahenta
Hotel Terramar, położony w Calella (Costa del Maresme), tuż nad morzem i bardzo blisko Barcelony, jest idealnym miejscem, aby oderwać się i cieszyć śródziemnomorskim stylem życia. W dzielnicy mieszkalnej Calella, kilka metrów od plaży i kilka minut od centrum miasta, Hotel Terramar to trzygwiazdkowy obiekt, w którym znajdziesz spokojną i rodzinną atmosferę, idealną na relaks i spędzenie kilku dni wakacji.
W hotelu Terramar Calella możesz wybierać spośród wielu przytulnych i funkcjonalnych pokoi wyposażonych we wszelkiego rodzaju udogodnienia.
Pokój standardowy: wyposażony w standardowe meble, telewizor, telefon, balkon, sejf do wynajęcia i kompletną łazienkę z suszarką do włosów.
Pokój typu Superior: wyposażony w standardowe meble, TV, telefon, klimatyzację, balkon, sejf do wynajęcia oraz pełną łazienkę z suszarką do włosów.
Pokój Premium: wyposażony w nowe meble, telewizor z płaskim ekranem, minibar, telefon, klimatyzację, balkon z widokiem na morze, sejf do wynajęcia i łazienkę z suszarką do włosów.
Pokój Suite: znajduje się na 5 piętrze, wyposażony w nowe meble, 32" telewizor z płaskim ekranem, minibar, telefon, klimatyzację, balkon, sejf do wynajęcia oraz pełną łazienkę z suszarką do włosów.
Udogodnienia hotelu w Calella obejmują basen z hydromasażem z dostępem do kawiarni-baru i tarasu słonecznego, basen dla dzieci i plac zabaw dla dzieci, czytelnię i sale rozrywkowe, salę konferencyjną i siłownię. Ponadto hotel oferuje bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu w pomieszczeniach ogólnodostępnych oraz prywatny parking. Hotelowa restauracja oferuje urozmaicony, bezpłatny bufet z daniami kuchni śródziemnomorskiej i międzynarodowej.
Warunki All Inclusive / Prosimy o zapoznanie się z regulaminem i działaniem usługi (All Inclusive), aby uniknąć błędnej jego interpretacji.
Podczas zameldowania klient zostanie zidentyfikowany bransoletką All inclusive". Ta bransoletka upoważnia klienta do korzystania z usług i produktów wyszczególnionych w Programie All Inclusive oraz literami wyświetlanymi w restauracji i barze z przekąskami.
Program All Inclusive
Restauracja (pełne wyżywienie)
Śniadanie 08.00 - 10.00
Obiad 13.00 - 14.30
Kolacja 19.00 - 21.15
W porze lunchu i kolacji BEZPŁATNIE podawane są tylko następujące napoje:
- woda mineralna / napoje bezalkoholowe / wino domowe (białe, różowe i czerwone) / krajowe piwo z beczki
BAR SALONOWY
Otwarte od 10.30 do 23.00
Zawiera napoje: Woda mineralna - Napoje bezalkoholowe / Krajowe piwo z beczki / Wino domowe (białe, różowe i czerwone) / Kawa, herbata i napary / Soki z butelek / Napoje alkoholowe marki białej (gin, wódka, whisky i brandy) / Połączenie dwóch składników / Koktajle (wg menu All Inclusive")
* Dzieci i dzieci poniżej 18 roku życia nie będą serwowane napoje alkoholowe

Dzieci i osoby poniżej 18 roku życia będą miały inny kolor niż dorośli.
HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO
- Napoje i posiłki można spożywać tylko w lokalu, w którym składane jest zamówienie (nie można ich zabrać z restauracji do baru)
NORMATYWNY
-Recepcja poprosi o dowód osobisty w celu weryfikacji wieku age
klienta, a tym samym dostarczyć bransoletkę.
- Bransoletka All Inclusive" jest osobista i niezbywalna.
- Dostarczenie bransoletki osobom trzecim oznacza wygaśnięcie oferty All inclusive" hotelu.
- Dozwolony jest tylko jeden napój i jedna przekąska w tym samym czasie. Nie kumuluje się.
- Obowiązkowe jest okazanie bransoletki podczas zamawiania usługi.
- Napoje alkoholowe nie będą podawane osobom poniżej 18 roku życia

- Dyrekcja Hotelu zastrzega sobie prawo do usunięcia bransoletki All Inclusive" w przypadku nadużycia przez klienta (marnowanie jedzenia lub napojów, zapraszanie jedzenia lub napojów do osób bez bransoletki itp.).
- Utrata lub złamanie bransoletki będzie oznaczać zwrot uszkodzonej bransoletki do recepcji w celu późniejszej wymiany.
- Napoje nie będą podawane klientom w stanie nietrzeźwym.
- Niewłaściwe zachowanie ze strony Klientów (przerwy, bójki, nadmierny hałas, stan ciągłego upojenia alkoholowego, brak szacunku) będzie oznaczać natychmiastowe wydalenie Klienta bez roszczeń
     Usługi nieuwzględnione
    - Maszyny rekreacyjne (bilard, itp...)
    - komputery z dostępem do Internetu
    - Bezpieczny
    - Telefon
    - Obsługa hotelowa
    - Posiłki i napoje nieprzewidziane w Programie All Inclusive" oraz poza ustalonymi godzinami.
      UWAGI
Wyjście do godziny 12:00 w dniu wyjazduUwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Covid 19
HISZPANIA KONTYNENTALNA I MAJORKA
TEST:  TAK dla wylotów z województwa lubelskiego, podlaskiego, mazowieckiego, warmińskomazurskiego i zachodniopomorskiego
RODZAJ TESTU: RT-PCR, TMA, LAMP - maks. 72 h przed przylotem do Hiszpanii, test antygenowy - maks. 48 h przed przylotem do Hiszpanii
ZWOLNIENIE Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY
TEST DLA DZIECKA: od 12 roku życia
WYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ 
Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. 
Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.Lista krajów bezpiecznych aktualizowana jest raz w tygodniu przez Ministerstwo Zdrowia Hiszpanii na  stronie https://www.mscbs.gob.es/en/profesionales/saludPublica/ccayes/alertasActual/nCov/spth.htm Przepisy wjazdowe są zależne od tego, w której kategorii znajduje się Polska. 
 
W dniach W dniach 18 - 24 października 2021 r.  Polska jest na liście krajów bezpiecznych z wyłączeniem  województw: lubelskiego, podlaskiego, mazowieckiego, warmińskomazurskiego i zachodniopomorskiego. Pod uwagę brana jest lokalizacja lotniska wylotowego Podróżujący z województw:  lubelskiego, podlaskiego, mazowieckiego, warmińskomazurskiego i zachodniopomorskiego zobowiązani są do przedstawienia negatywnego wyniku testu RT-PCR, RT-LAMP lub TMA, wykonanego na mniej niż 72 godziny przed planowanym przylotem lub antygenowego wykonanego na mniej niż 48 godzin przed planowanym przylotem. Zaświadczenie o wyniku testu musi być przedstawione w języku angielskim. Z obowiązku wykonywania testu zwolnieni są:
* osoby zaszczepione, posiadający zaświadczenie o przyjęciu pełnej dawki szczepionki na COVID-19, gdy od jej podania upłynęło więcej niż 14 dni. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osoby zaszczepionej, datę szczepienia ze wskazaniem przyjęcia ostatniej dawki, rodzaj przyjętej szczepionki, liczbę przyjętych dawek/wskazanie przyjęcia pełnego szczepienia, kraj, w którym dokonano szczepienia oraz wskazanie instytucji wydającej zaświadczenie (Unijny Certyfikat COVID).
* ozdrowieńcy, czyli osoby, które posiadają zaświadczenie o przebytym COVID-19. Uznawane są zaświadczenia wydane przynajmniej 11 dni od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR . Zaświadczenia tracą ważność po 180 dniach od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia pierwszego testu z wynikiem pozytywnym, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu oraz wskazanie kraju, w którym przeprowadzono test.
* dzieci poniżej 12 roku życia.
Pozostali podrózujący (z pozostałych województw) zwolnieni są z konieczności okazywania negatywnego wyniku testu lub zaświadczenia o zaszczepieniu/ozdrowieniu.
WYSPY KANARYJSKIE - Teneryfa, Fuerteventura
TEST:  TAK
RODZAJ TESTU: RT-PCR, TMA, LAMP -  72 h przed przylotem do Hiszpanii, test antygenowy -   48 h przed przylotem do Hiszpanii
TEST DLA DZIECKA: od 12 roku życia
ZWOLNIENI Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE, OZDROWIEŃCY
WYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ 
Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. 
Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.Wszyscy podróżujący na Wyspy Kanaryjskie  będą zobowiązani do przedstawienia negatywnego wyniku testu RT-PCR, RT-LAMP lub TMA, wykonanego na mniej niż 72 godziny przed planowanym przylotem lub antygenowego wykonanego na mniej niż 48 godzin przed planowanym przylotem. Zaświadczenie o wyniku testu musi być przedstawione w języku angielskim. Z obowiązku wykonywania testu zwolnieni są:
* osoby zaszczepione, posiadający zaświadczenie o przyjęciu pełnej dawki szczepionki na COVID-19, gdy od jej podania upłynęło więcej niż 14 dni. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osoby zaszczepionej, datę szczepienia ze wskazaniem przyjęcia ostatniej dawki, rodzaj przyjętej szczepionki, liczbę przyjętych dawek/wskazanie przyjęcia pełnego szczepienia, kraj, w którym dokonano szczepienia oraz wskazanie instytucji wydającej zaświadczenie (Unijny Certyfikat COVID).
* ozdrowieńcy, czyli osoby, które posiadają zaświadczenie o przebytym COVID-19. Uznawane są zaświadczenia wydane przynajmniej 11 dni od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR . Zaświadczenia tracą ważność po 180 dniach od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia pierwszego testu z wynikiem pozytywnym, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu oraz wskazanie kraju, w którym przeprowadzono test.
* dzieci poniżej 12 roku życia.
Przy zakwaterowaniu w obiektach turystycznych wymagane jest okazanie jednego z dokumentów: Unijny Certyfikat COVID dla Zaszczepionych/Ozdrowieńców lub negatywny wynik testu na COVID-19 w języku angielskim: antygenowy 48 godzin przed przylotem lub RT-PCR/RT-LAMP/TMA 72 godziny przed przylotem.
Maksymalnie 48 godzin przed planowaną godziną przylotu wymagana jest rejestracja na stronie www.spth.gob.es lub w aplikacji mobilnej Spain Health Travel App oraz wygenerowanie kodu QR. Każdy uczestnik podróży (w tym dziecko) musi posiadać oddzielny, indywidualny kod QR.
Podróżujący powinni też pobrać aplikację mobilnej Radar Covid https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/
Wszyscy podróżni (w tym także osoby poniżej 18 roku życia), są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS przed wjazdem do Hiszpanii, podając szczegółowe informacje o porcie wylotu, czasie trwania poprzednich pobytów w innych krajach oraz adresu wypoczynku podczas pobytu w Hiszpanii. Formularz jest dostępny na 48 godzin przed wylotem.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim.
Cena zawiera/nie zawiera
SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona oraz na Teneryfa  obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony/Fueraventira oferta nie zawiera transferu.

Udogodnienia
  • Internet
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • RTV/AGD
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
Hotel znany jest również jako
  • Terramar 3*** Hb
  • Terramar Hotel
  • Hotel Terramar - Calella
  • Terramar (Calella)
Dane teleadresowe
Hotel Terramar ***, Diputacio, 50, 08370 Calella, Hiszpania Tel: +34(937)690804 Fax: +34(937)695361 E-mail: [email protected]
Dane GPS
N 41º 36' 41.7168"
E 2º 39' 7.884"

Opinie o hotelu Terramar

Aktualna średnia ocena

podsumowując 572 opinie z różnych źródeł
2.7
Słaby
25% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
66 opinii
5.0
21 opinii
4.0
57 opinii
3.0
193 opinii
2.0
61 opinii
1.0
174 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Opinie użytkowników
Holiday Check
2.7
Słaby
0% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie2.0
Pokoje2.0
Położenie i okolica4.0
Gastronomia3.0
infrastruktura2.0
Ogólne wrażenia3.0
Holiday Check

(101 opinii)

27%
2.7 /6

Hotel

2.8

Pokój

2.7

Serwis

3.0

Położenie

5.1

Gastronomia

2.3

Sport i rozrywka

2.4
Opinie użytkowników
Magda
lipiec 2018
2.7
Hotel
Ten obiekt zaoferowała nam Itaka na zwiedzanie Barcelony. Zamiast odpoczynku był survival. Budynek z lat 60, niby po remoncie i z 3 gwiazdkami. Dużo młodzieży z Wielkiej Brytanii oraz Niemiec. W nocy hałasy z ulicy, wrzaski pijanej młodzieży i trzaskanie drzwiami.
Pokoje
Na pierwszy rzut oka straszna łazienka z grzybem, zardzewiałą wanną, odrywającymi się kaflami, okropnymi ręcznikami oraz brudna szmata zamiast zasłony. Odradzam branie koca do ręki. Widok na śmietniki oraz budowę. Działająca klimatyzacji oraz brak telefonu, pilota do TV, lodówki oraz czajnika.
Gastronomia
Nudne śniadania oraz kolacje, czasem smaczne ryby i owoce. Opcja all. Problem z czystością w restauracji. Młodzież hałasuje, a kolejki przed kolacją ogromne.
Infrastruktura
Basen, jednak po stanie łazienki i recepcji nie korzystałam.
Ogólne wrażenia
Nie miła recepcja. Trudno przedłużyć pobyt ze względu na późny transfer.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Terramar

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Terramar ?
Czy hotel Terramar jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Terramar według Fostertravel.pl ?

Lokalizacja hotelu Terramar

Historyczne dane pogodowe dla Calella

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
17
18
22
25
28
29
26
22
17
14
średnia temp. w nocy
5
6
8
10
13
17
20
21
17
14
9
6
śr. ilość dni słonecznych
22
21
23
20
21
23
26
22
20
20
20
21
śr. ilość dni deszczowych
9
8
8
10
10
7
5
9
10
11
10
10
średnie opady (mm)
47
23.3
55.1
42.2
49.1
28.6
26.5
65.1
78
84.7
59.4
46.1

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...