Fostertravel.pl
5.1
Bardzo dobry
96% osób poleca
(210 opinii)
5.1
Bardzo dobry
1/2Zobacz wszystkie (2)Zobacz wszystkie zdjęcia (2)

Chcesz wyjechać do tego hotelu?

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Cena od 1 729 zł/os
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Casablanca (Puerto de la Cruz)

Opis kontrahenta
Hotel apartamentowy Apartamentos Casablanca znajduje się około 500 m od plaży. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 100 m. Stare miasto oddalone jest o około 750 m. Najbliższe sklepy oddalone są o ok. 100 m, supermarket znajduje się zaledwie kilka metrów od hotelu. Plaża jest patrolowana przez ratownika. Hotel wyposażony jest w całodobową recepcję, Wi-Fi, 11 wind, prysznice i przebieralnie, apteczkę, miejsca parkingowe (za opłatą) oraz salę telewizyjną z Telewizja satelitarna. Na zewnątrz znajduje się ogród oraz podgrzewany basen, który jest czynny sezonowo, leżaki, parasole przy basenie i ręczniki kąpielowe są dostępne bezpłatnie; basen dla dzieci. Ponadto na zewnątrz znajduje się taras słoneczny. Kosztowności możesz przechować w sejfie (za dodatkową opłatą), a bagaż w przechowalni hotelowej. Dla rozrywki hotel oferuje bibliotekę/czytelnię. Dla najmłodszych gości dostępne są krzesełka w restauracji.
Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów w pobliżu hotelu. W Twoim hotelu duży nacisk kładzie się na zrównoważony rozwój. Dotyczy to m.in. hotelowych koszy na surowce wtórne. Ze względu na udogodnienia bez barier, pokoje przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich i łazienki przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich. Hotel oferuje samodzielne wyżywienie. Serwowane jest śniadanie kontynentalne. Do dyspozycji bar, kawiarnia oraz bar przy basenie. W hotelu dostępny jest bilard, piłkarzyki. Jeśli chodzi o rozrywkę dla dorosłych, prezentowane są wieczorne pokazy i muzyka na żywo, a do dyspozycji jest sala gier.
Odległości:
Dyskoteka: ok. 500 m
Lotnisko: ok. 30 km
Odległość do morza: ok. 500 m
Pole golfowe: ok. 25 km
Więcej informacji o obiekcie: https://www.apartamentosclubcasablanca.com/en/
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona oraz na Teneryfa  obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Internet
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Golf
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
Hotel znany jest również jako
  • Casablanca Apartments
  • Appartements Casablanca
  • Casablanca
  • Apartamentos Casablanca
Hotele, okolice i regiony
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (86%)
  • wymagających klientów (57%)
  • osób szukających rozrywek (57%)
  • rodzin z dziećmi (14%)
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Golf
Dane teleadresowe
Adres: Calz. Martianez, 4, 38400 Puerto de la Cruz, Santa Cruz de Tenerife, Hiszpania, Telefon: +34 922 37 18 14, Email: [email protected]
Dane GPS
N 28º 24' 50.2744"
W 16º 32' 35.1724"

Opinie o hotelu Casablanca (Puerto de la Cruz)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 210 opinii z różnych źródeł
5.1
Bardzo dobry
96% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
95 opinii
5.0
69 opinii
4.0
39 opinii
3.0
4 opinii
2.0
1 opinii
1.0
2 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (86%)
  • wymagających klientów (57%)
  • osób szukających rozrywek (57%)
  • rodzin z dziećmi (14%)
  • nowożeńców (14%)
  • osób niewymagających (14%)
  • osób młodych i aktywnych (14%)
Najczęściej oceniane:
  • Pokój
Opinie użytkowników
Holiday Check
5.2
Bardzo dobry
100% osób poleca
(7 opinii)
Hotel i otoczenie5.5
Pokoje5.4
Położenie i okolica5.2
Gastronomia4.5
infrastruktura5.3
Ogólne wrażenia5.4
Holiday Check

(747 opinii)

92%
5.2 /6

Hotel

5.2

Pokój

5.1

Serwis

5.5

Położenie

5.2

Gastronomia

4.2

Sport i rozrywka

4.6
Opinie użytkowników
Amelia
wrzesień 2019
3.5
Zalety
Odpowiedni pokój
Wady
Bez uwag
Hotel
Miejsce spokojne i oferujące bardzo przyjemne warunki. Urlop bez stresu i w miłej atmosferze.
Pokoje
Bardzo fajnie urządzony pokój z przestronną łazienką. Sprzątano regularnie i dokładnie. Wyposażenie aneksu kuchennego było odpowiednie.
Infrastruktura
Basen był odpowiedniej wielkości oraz było przy nim sporo miejsca. Nie mieliśmy nigdy z tym problemów. Był też bardzo czysty i utrzymany w dobrym stanie.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 3-6 dni
Krzysztof
grudzień 2017
6.0
Uzasadnienie
Hotel zlokalizowany w zacisznej okolicy. Bardzo ładnie i funkcjonalnie wyposażony. Pracownicy serwisu sprzątającego oraz recepcji byli bardzo mili. Chętnie tutaj wrócę.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
belik
listopad 2016
4.5
Uzasadnienie
Ośrodek bardzo nam się podobał - zarówno fasa budynku, jak i sypialnie oraz tereny zielone wokół. W pokojach znajduje się wszystko co jest istotne. Bardzo miły personel. Bardzo miły ośrodek, do którego warto się wybrać. Jakby co to my tu na pewno będziemy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
anna_milewska
listopad 2016
5.6
Uzasadnienie
Hotel jest ogromny, gości jest multum, a mimo to pasuje tam porządek, zarówno jeśli chodzi o organizację, jak i czystość. Bardzo milusie było postawienie mi szampana z okazji mojego świętą :)
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Magdalena
listopad 2016
5.3
Uzasadnienie
Sypialnie jak z katalogów, pracownicy jak z pokojówki na Manhattanie. Jeśli chodzi o posiłki to takie master chef, raz lepiej raz gorzej, ale się turlało.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Agnieszka
listopad 2016
5.8
Uzasadnienie
Wybraliśmy się tutaj zaraz po sezonie i wciąż było pięknie, a jednak trochę spokojniej. Czas tutaj płynie inaczej, ale to chyba normalne w niebie. Nie było nic co by nam przeszkadzało. Wszędzie czyściutko, dzięki świetnej i energicznej obsłudze. Każdy był kulturalny i uśmiechnięty, to zaraz poprawia humor. Mieli też dużą wiedzę o regionie i potrafili polecić fajne sposoby na spędzenie wolnego czasu. Mimo że akurat tegoroczne wakacje były długie to wciąż było nam mało ;)
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
muller
listopad 2016
5.8
Uzasadnienie
Byłam wielce zdziwiona gdy okazało się, że jeden z pracowników zna podstawy polskiego i da się z nim dogadać, co więcej nie ja jedyna, okazało się, że obsługa jest bardzo wielojęzyczna. Budynek i sypialnie gustowne, fajne rozrywki, idealne miejsce dla młodych i zakochanych. Za rok powtórka z rozrywki.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Casablanca (Puerto de la Cruz)

Lista najczęściej zadawanych pytań
Ile kosztuje wycieczka do hotelu Casablanca (Puerto de la Cruz) ?
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Berlin Brandenburg Airport (in construction)" a "Tenerife-South Airport (Reina Sofia Airport)" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Casablanca (Puerto de la Cruz) ?
Czy hotel Casablanca (Puerto de la Cruz) jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Casablanca (Puerto de la Cruz) według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Casablanca (Puerto de la Cruz) ?
Czy Hotel Casablanca (Puerto de la Cruz) jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Casablanca (Puerto de la Cruz) posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Casablanca (Puerto de la Cruz)?

Lokalizacja hotelu Casablanca (Puerto de la Cruz)

Historyczne dane pogodowe dla Puerto de la Cruz

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
21
21
22
23
24
26
29
29
28
26
24
22
średnia temp. w nocy
16
16
16
17
18
20
21
22
22
21
19
17
śr. ilość dni słonecznych
22
21
23
23
27
28
30
30
26
23
20
19
śr. ilość dni deszczowych
9
8
8
7
4
2
1
1
4
8
10
12
średnie opady (mm)
29.3
26.9
27.4
11.1
4.6
0.9
2.2
3.4
4.5
19.8
39.4
42.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...