Fostertravel.pl
4.2
Dobry
73% osób poleca
(711 opinii)
4.2
Dobry
1/14Zobacz wszystkie (14)Zobacz wszystkie zdjęcia (14)

Chcesz wyjechać do tego hotelu?

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Cena od 1 899 zł/os
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Marquesa

Opis kontrahenta
Około 500 m od plaży znajduje się hotel Marquesa. Centrum miasta znajduje się zaledwie kilka kroków od hotelu. Supermarket znajduje się około 200 m od hotelu. W okolicy dyskoteka (ok. 200 m), park rozrywki (ok. 2 km), kino (ok. 6 km) i pole golfowe (ok. 1,5 km). Hotel wyposażony jest w całodobową recepcję, lobby bar, Wi-Fi, windę, prysznice i przebieralnie oraz salę telewizyjną. Ponadto można zrelaksować się na świeżym powietrzu na tarasie słonecznym i w ogrodzie.
Ze względu na udogodnienia bez barier, hotel jest odpowiedni dla osób na wózkach inwalidzkich.Śniadanie serwowane jest w formie bufetu. Obiady i kolacje serwowane są również la carte lub w formie bufetu (dodatki na życzenie i za dodatkową opłatą). Na posiłki do dyspozycji restauracja bufetowa z tarasem i kawiarnia.
Odległości:
Lotnisko: ok. 25 km
Przystanek autobusowy: ok. 1 km
Postój taksówek: ok. 100 m
Port: ok. 500 m

Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona oraz na Teneryfa  obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Internet
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Darmowe WiFi
  • Kurorty nadmorskie
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Marquesa
Szczególnie polecany dla:
  • osób młodych i aktywnych (60%)
  • osób szukających spokoju (40%)
  • osób niewymagających (20%)
  • wymagających klientów (20%)
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
Dane teleadresowe
Hotel Marquesa, Calle Quintana, 11, 38400 Puerto de la Cruz, Teneryfa, Hiszpania Tel. +34 922 38 31 51
Dane GPS
N 28º 25' 1.846"
W 16º 32' 56.2481"

Opinie o hotelu Marquesa

Aktualna średnia ocena

podsumowując 711 opinii z różnych źródeł
4.2
Dobry
73% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Dobry

6.0
159 opinii
5.0
176 opinii
4.0
177 opinii
3.0
129 opinii
2.0
29 opinii
1.0
41 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób młodych i aktywnych (60%)
  • osób szukających spokoju (40%)
  • osób niewymagających (20%)
  • wymagających klientów (20%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Ogólne wrażenie
Opinie użytkowników
Holiday Check
4.5
Dobry
85% osób poleca
(13 opinii)
Hotel i otoczenie4.6
Pokoje4.5
Położenie i okolica5.3
Gastronomia4.2
infrastruktura3.8
Ogólne wrażenia4.5
Holiday Check

(397 opinii)

73%
4.1 /6

Hotel

4.1

Pokój

3.6

Serwis

4.3

Położenie

5.6

Gastronomia

3.7

Sport i rozrywka

3.6
Opinie użytkowników
Elwira
sierpień 2019
3.1
Zalety
Położenie
Wady
Ogólnie kiepski hotel
Hotel
Hotel z niezłą obsługą, ale ogólnie bardzo słaby. Nie oczekiwaliśmy rewelacji, ale po przyjeździe byliśmy bardzo zawiedzeni.
Pokoje
Pokój zupełnie nam się nie podobał. Widać po nim ślady użytkowania, a do tego brak klimatyzacji.
Gastronomia
Jedzenie fatalnej jakości. Przygotowane z tanich produktów i źle przyrządzone. Nie dało się tego zjeść.
Położenie
Jedynym atutem tego miejsca była lokalizacja. Wszystko pozostałe bardzo słabe.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 1 tydzień
Paulina
kwiecień 2017
3.3
Uzasadnienie
To już nasz kolejny przyjazd tutaj i z pewnością nie jest ostatni. Hotel jest wspaniale położony. Jak tylko cokolwiek było nie tak to od razu to wynagradzali.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Nina
kwiecień 2017
5.7
Uzasadnienie
Pracownicy są mili, gotowi do pracy,ale przy tym fachowi i dobrze poinformowani.
Hotel
Byliśmy tutaj już tuzin razy, serio, to jak nasz drugi domek na wakacje. Byliśmy więc świadkami cudownej przemiany i rozwoju tego miejsca. Było różnie, ale teraz, po tym wszystkich latach chyba nie zostało już nic do poprawy.
Pokoje
Wysprzątany i komfortowy.
Gastronomia
W porównaniu do ceny jakość i wybór stworzonych przez kucharza dań jest naprawdę duży i satysfakcjonujący.
Położenie
Lokalizacja idealne, wszędzie blisko i szybko.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Michał
marzec 2017
4.1
Uzasadnienie
Przeciętny hotel, w którym początek pobytu był dla nas niefortunny. Najpierw przydzielono nam nieodpowiedni pokój, a po zmianie dostaliśmy śmierdzący. Dopiero interwencja u rezydenta rozwiązała sprawę. Warunki jednak bardzo przeciętne.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Agnieszka Szałapska
marzec 2017
4.7
Hotel
Hotel bardzo ładny. Udany pobyt.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Lucjan
marzec 2017
5.5
Uzasadnienie
Jak już ktoś zauważył wspaniała lokalizacja tuż przy centrum z cudowną atmosferą, masą sklepów i restauracji oraz ulicznymi muzykami. Do ładnej promenady nad morze kilka kroków, Teide w zasięgu ręki. Pokój z balkonem ładny w południowym kierunku, można obserwować harmider. Cisza panowała od 23:00. Obiekt zadbany, a obsługa sympatyczna. Dobre śniadania, a turyści z Niemiec nie sprzątają po sobie talerzy. Rano mało komfortowo, jednak dużo lepiej przy kolacji.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Marzena
marzec 2017
4.4
Uzasadnienie
Naprawdę przypadło nam do gustu położenie tego hotelu. Śniadanie w formie bufetu było wspaniałe i obfite. Na kolację wybór był bardzo duży i wszechstronny, szczególnie sałatek. Jeżeli czegoś zabrakło, szybko było to uzupełniane. Smak to już zupełnie kwestia gustu. Mnie smakowało, mojemu partnerowi już mniej. Jadąc ponownie do Puerto de la Cruz wrócilibyśmy do hotelu Marquesa, ale tylko ze śniadaniem. Pokoje były funkcjonalne. Dostępnych było wiele gniazdek elektrycznych, co jest ważne, aby móc naładować telefon komórkowy, aparat itp. Telewizor nie był najnowszy, ale RTL i Pro7 odbierały bez problemów. W marcu noce były jeszcze dość chłodne, a dostępny był tylko bardzo cienki koc dla 2 osób, więc walczyliśmy o niego przez cały czas w nocy. Oczywiście można zamówić w recepcji kolejny koc. Niestety nasz balkon wychodził na podwórze i widok nie był tak przyjemny. Każdy, kto chce spędzać czas głównie w hotelu, powinien lepiej wybrać jakiś obiekt 5-gwiazdkowy. Generalnie rzecz biorąc, trzeba uczciwie powiedzieć, że hotel ten jest warty swoich 3 gwiazdek i mogę go polecić.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Agnieszka
marzec 2017
4.5
Położenie
Idealnie położony obiekt.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Alicja
marzec 2017
5.0
Uzasadnienie
Przez całą dobę czynna oraz dostępna recepcja. Naprawdę miła oraz pracowita obsługa! Przydałby się większy wybór na śniadanie, a kolacja pyszna i obfita. Brak uwag do czystości w pokojach oraz obiekcie. Przyjemne wczasy, świetnie się tu czułem.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Lucyna Kaczmarczyk
marzec 2016
4.1
Pokoje
Czysty pokój, sprzątany codziennie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Marquesa

Lista najczęściej zadawanych pytań
Ile kosztuje wycieczka do hotelu Marquesa ?
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Berlin Brandenburg Airport (in construction)" a "Tenerife-South Airport (Reina Sofia Airport)" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Marquesa ?
Czy hotel Marquesa jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Marquesa według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Marquesa ?
Czy hotel Marquesa posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Marquesa?

Lokalizacja hotelu Marquesa

Historyczne dane pogodowe dla Puerto de la Cruz

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
21
21
22
23
24
26
29
29
28
26
24
22
średnia temp. w nocy
16
16
16
17
18
20
21
22
22
21
19
17
śr. ilość dni słonecznych
22
21
23
23
27
28
30
30
26
23
20
19
śr. ilość dni deszczowych
9
8
8
7
4
2
1
1
4
8
10
12
średnie opady (mm)
29.3
26.9
27.4
11.1
4.6
0.9
2.2
3.4
4.5
19.8
39.4
42.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...