Fostertravel.pl

Opis hotelu Lily Beach Resort & Spa

Naszym zdaniem
Elegancki hotel w bajecznym otoczeniu. Wyszukany styl. Oryginalna architektura. Tropikalna przyroda. Raj dla nurków. Pionierska koncepcja luksusowego pakietu all inclusive - pierwsza taka na Malediwach.

Położenie
Wysepka Huvahendhoo na atolu Ari, w otoczeniu błękitnych lagun, przy piaszczystej złotej plaży.

Odległość od lotniska Male - 80 km.
Podstawowy transfer z lotniska w Male do hotelu to przelot lokalny + łódź motorowa.

Istniej możliwość dokupienia transferu hydroplanem (operuje tylko w godzinach dziennych, najwczęsniejsze wyloty z hotelu okolo 06:00, najpóźniejsze do godz. 15:00, pierwsze wyloty z lotniska w MAle do hotelu możliwe od godziny 06:00 do godziny 16:00).

Dopuszczalny bagaż na transferze to 20 kg bagaż rejestrowany plus 5 kg bagaż podręczny.NAdbagaż płatny na miejscu według stawek przewoźnika lokalnego.

.
Wyposażenie
Ekskluzywny pawilon z recepcją i salą wypoczynkową, restauracja główna Lily Maa (kuchnia międzynarodowa) z panoramicznym widokiem na lagunę, otwartymi kuchniami i barbeque, restauracja azjatycka, 3 bary, butiki, pralnia, bezpłatne Wi-Fi (odpłatny szybki Internet, możliwość zakupu karty SIM w hotelu), odpłatna kawiarenka internetowa, punkt wymiany walut, punkt informacji turystycznej, centrum biznesowe.

Pokoje
W eleganckich willach zbudowanych z drewna i kamienia, nowoczesnych, a jednocześnie nawiązujących stylem do lokalnych tradycji architektonicznych.

Beach villa - usytuowane wzdłuż plaży.

Wyposażenie: indywidualnie sterowana klimatyzacja, wentylator sufitowy, TV sat (telewizor LCD), sejf, minibar, bezpłatne łącza Wi Fi, zestaw do kawy/herbaty, telefon, taras z wyjściem na plażę, DVD, CD, duża łazienka z częścią pod gołym niebem (wanna z jacuzzi), prysznic, wc.Powierzchnia - ok. 65 m kw. 

Deluxe water villa - usytuowane na palach nad laguną.Mają większą powierzchnię (ok. 126 m kw.), szklany panel w podłodze i bezpośrednie zejście z eleganckiego tarasu po schodkach do wody. Zakwaterowanie dzieci w willach na wodzie - na odpowiedzialność rodziców.Hotel wymaga podpisania stosownego oświadczenia.

.

Wyżywienie
Platinum Plan - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów, opcjonalnie obiady a'la carte w Aqua Bar i Vibes Bar, jedna kolacja na tydzień w restauracji Tamarind, nielimitowany alkohol (w tym 80 rodzajów win i szampan francuski!), koktajle i napoje, soki, kawa, herbata w godzinach otwarcia lokali gastronomicznych (najpóźniej w Spirit Bar Lounge bar - do godz. 01.00), minibar (woda mineralna, napoje bezalkoholowe, wino, piwo i przekąski - uzupełniane codziennie). 
Sport i rozrywka
Malowniczy basen, kort tenisowy, tenis stołowy, rzutki, bilard, siłownia, siatkówka, niemotorowe sporty wodne, snorkeling, zajęcia jogi i fitness, muzyka na żywo, program artystyczny, trzy wycieczki do wyboru (np. rejs o zachodzie słońca, wieczorne wędkowanie, rejs na wysepkę, snurkowanie w rafie).

Odpłatnie: centrum nurkowe (wyprawy, kursy PADI, również dla dzieci), renomowane Tamara Spa w ekskluzywnych pawilonach na lagunie (masaże, zabiegi pielęgnacyjne, rytuały oczyszczające i relaksujące firmowane marką Mandara).

.

Dla dzieci
Codziennie klub Turtles dla dzieci w wieku 3-12 (gry, konkursy, zabawy, zajęcia plastyczne, sportowe, taneczne), plac zabaw, sala zabaw, basen, animacje, łóżeczka dziecięce. Możliwa płatna indywidualna opieka nad dzieckiem.

Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna.Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
.

Dla nowożeńców
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka  dla nowożeńców.

Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą aktu lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje covid-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ ..
Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

 
Udogodnienia
  • Przy plaży
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Oferty egzotyczne
  • Przedszkole
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Windsurfing
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Lily Beach Resort & Spa At Huvahendhoo
  • Lily Beach Resort Spa
  • Hotel Lily Beach Resort And Spa
  • Lily Beach / Honeymoon
  • Lily Beach Resort
  • Lilly Beach Resortspa
  • Lilly Beach Resort&spa
Szczególnie polecany dla
  • wymagających klientów (100%)
  • nowożeńców (50%)
  • osób młodych i aktywnych (50%)
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Windsurfing
  • Życie nocne
  • Spa
Dane GPS
N 3º 39' 13.104"
E 72º 57' 14.0508"

Opinie o hotelu Lily Beach Resort & Spa

Aktualna średnia ocena

podsumowując 593 opinie z różnych źródeł
5.6
Znakomity
97% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
434 opinii
5.0
126 opinii
4.0
25 opinii
3.0
4 opinii
2.0
1 opinii
1.0
3 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (100%)
  • nowożeńców (50%)
  • osób młodych i aktywnych (50%)
Najczęściej oceniane:
  • All inclusive
Ocena klientów
Holiday Check
5.5
Znakomity
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie5.5
Pokoje5.5
Położenie i okolica5.0
Gastronomia5.5
infrastruktura5.5
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(336 opinii)

98%
5.7 /6

Hotel

5.7

Pokój

5.2

Serwis

5.9

Położenie

5.8

Gastronomia

5.9

Sport i rozrywka

5.7
Opinie użytkowników
Olek
październik 2019
5.0
Zalety
Idealna formuła AI
Wady
Nie było
Hotel
Miejsce, które pozostawia niezatarte wrażenia. Cudowna przyroda, dobry obiekt oraz bardzo przyjaźni ludzie.
Pokoje
Wielkość, czystość oraz jakość wyposażenia zdecydowanie bardzo dobrej jakości.
Gastronomia
Nie brakowało nam niczego. Opcja AI oferowała wszystko czego chcieliśmy. Jakość idealna.
Infrastruktura
Miejsce stworzone dla osób kochających wodę. Można było pływać z rurką lub nurkować z łodzi. Widoki podwodne były oszałamiające.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień
Karmazynowy Pirat
listopad 2016
Zweryfikowane
6.0
Uzasadnienie
Polecam każdemu ten hotel, jest to luksus na najwyższym poziomie w przepięknej scenerii
Hotel
Jeden z najlepszych hoteli w jakich bylem a dużo podróżuje. Wszystko na absolutnie najwyższym poziomie!
Pokoje
Mieszkałem v Beach Villi - przepiękne duże pokoje, z dużym patio i tarasem. Kapitalnie zaopatrzony barek w cenie.
Gastronomia
Najlepsza restauracja hotelowa w jakiejkolwiek miałem okazje jeść. Niesamowity wybór jedzenia, kucharze gotujący przy stolikach gości, produkty najwyższej klasy! Czasami kolacja moja potrafiła trwać 3 godziny. All Inclusive bardzo dobre w cenie między innymi : 4 rodzaje cygar, wysokiej klasy alkohole, piwo i likiery we wszystkich barach i restauracjach, ; minibar uzupełniany na bieżąco .
Infrastruktura
W tym hotelu jest wszystko czego potrzeba. Począwszy od : prywatna plaża,nurkowanie z rurką łaźnia turecka/parowa, biblioteka,wanna z hydromasażem / jacuzzi,rzutki,windsurfing,tenis stołowy bilard,plac zabaw dla dzieci,spa i centrum odnowy biologicznej,wędkowanie,centrum fitness sauna,kort tenisowy i wiele innych. Każdy kto wybierze ten hotel nie ma prawa się nudzić.
Położenie
Położony w przepięknej scenerii!
Ogólne wrażenia
Jeden z najlepszych hoteli na Malediwach
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, willa, 1 tydzień, podróżuje 3-4 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Lily Beach Resort & Spa

Lista najczęściej zadawanych pytań
Ile kosztuje wycieczka do hotelu Lily Beach Resort & Spa ?
Czy hotel Lily Beach Resort & Spa jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Lily Beach Resort & Spa według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Lily Beach Resort & Spa ?
Czy hotel Lily Beach Resort & Spa posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Lily Beach Resort & Spa?

Lokalizacja hotelu Lily Beach Resort & Spa

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...