Fostertravel.pl
3.1
Średni
30% osób poleca
(541 opinii)
3.1
Średni
1/20Zobacz wszystkie (20)Zobacz wszystkie zdjęcia (20)

Brak ofert do tego hotelu. Sprawdź inne propozycje na tym kierunku

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Sprawdź ofertę
Zalety
  • Położenie i okolice (miasto)
Wady
  • Stan techniczny
  • Ogólne wrażenie
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Jedzenie
  • All inclusive

Opis hotelu Blue Sea Santa Maria

Opis kontrahenta
Hotel Hotel Santa Maria położony jest ok. 1  800 m od plaży. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 800 m. Najbliższe sklepy znajdują się w odległości ok. 800 m. W pobliżu aquapark (ok. 600 m). Lotnisko: ok.  15 km.  Hotel wyposażony jest w całodobową recepcję, Wi-Fi, prysznice i przebieralnie oraz salę telewizyjną z telewizją satelitarną. Na zewnątrz obiektu znajduje się czynny w sezonie basen, przy którym dostępne są bezpłatne leżaki. Jest też basen dla dzieci. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie. Bagaż można przechować w hotelowej przechowalni.
Wyżywienie Śniadania oferowane są w formie bufetu szwedzkiego. Obiady i kolacje serwowane są również w formie bufetu. Więcej informacji o hotelu: https://the-santa-maria-hotel.business.site/
    
Zmiana dla podróżujących
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.
Covid 19
TEST:  NIE
RODZAJ TESTU: BRAK TESTU
TEST DLA DZIECKA: BRAK TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
WYMAGANE DOKUMENTY:  pasażerowie podróżujący na Maltę są zwolnieni z wypełniania formularza lokalizacyjnego.Obecnie nie ma wymagań dotyczących podróży COVID-19 w odniesieniu do wjazdu na Maltę.

Szczegółowa informacja o zasadach wjazdu na Maltę: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/travel.aspx
Informacja o zasadach kwarantanny: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/quarantine.aspx
Testy na COVID-19: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/getting-tested.aspx
Informacja turystyczna COVID-19: https://www.visitmalta.com/en/covid-19/
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Cena zawiera/nie zawiera
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi,
- bagażu podręcznego 10kg w liniach WizzAir i Ryanair.
- opieki rezydenta, przedstwiciela biura.

UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Przeloty liniami rejsowymi/tanimi liniami
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty - usługi
Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Santa Maria Hotel
  • The Santa Maria Hotel
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Alexandra , The Waterfront, Hilton Malta, San Antonio & Spa. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Mellieha - Pergola Hotel & SPA, Gozo - Kempinski San Lawrenz, St. Julian's - The District oraz Floriana - Phoenicia (Valletta)
Dane teleadresowe
Hotel: Blue Sea Santa Maria, Triq Ir-Ramel, San Pawl il-Baħar, SPB 3033, Malta Tel. +356 2010 5533
Dane GPS
N 35º 56' 51.0612"
E 14º 24' 39.5316"

Opinie o hotelu Blue Sea Santa Maria

Aktualna średnia ocena

podsumowując 541 opinii z różnych źródeł
3.1
Średni
30% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Średni

6.0
45 opinii
5.0
57 opinii
4.0
63 opinii
3.0
195 opinii
2.0
107 opinii
1.0
74 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób niewymagających (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (25%)
  • osób oszczędnych (25%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Stan techniczny
  • Ogólne wrażenie
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Jedzenie
  • All inclusive
Opinie użytkowników
Holiday Check
4.0
Dobry
60% osób poleca
(10 opinii)
Hotel i otoczenie3.9
Pokoje4.1
Położenie i okolica4.5
Gastronomia3.8
infrastruktura3.8
Ogólne wrażenia3.9
Holiday Check

(31 opinii)

19%
2.4 /6

Hotel

2.4

Pokój

2.8

Serwis

3.1

Położenie

3.7

Gastronomia

2.8

Sport i rozrywka

2.4
Opinie użytkowników
Mikołaj
listopad 2020
3.3
Zalety
Położenie w centrum miasta jest jedynym dla nas plusem
Wady
Plaża oddalona o 20 min jazdy autobusem
Jedzenie bardzo niesmaczne i monotonne
Hotel
Nie jest to hotel nowoczesny ale czysty i schludny
Pokoje
W pokoju zaskoczyły nas stare i zniszczone meble
Gastronomia
Jedzenie monotonne, zmieszane na obiad posiłki z śniadania, stary makaron, nie dało się jejść, plus za dobre napoje
Infrastruktura
Basen mały na terenie hotelu, rozrywek wszelakiej maści brak
Położenie
Atrakcyjne położenie, w centrum miasta, do przystanku autobusowego, który jedzie w różne kierunki blisko
Ogólne wrażenia
Ogólnie ocena trzy, gdyż za te cenę i te pieniądze da się znaleźć coś lepszego
Komu odradzasz i dlaczego?
Hotel nie spełnił naszych oczekiwań, dodatkowo w trakcie pobyt przebywała razem z nami grupa bardoz głośnej młodzieży
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień
Anka
lipiec 2020
2.1
Wady
brud
Hotel
Czysto w tym hotelu nie jest niestety. Dobrze traktują gości ale mogliby sprzątać dokładnie/
Pokoje
Brudno, meble stare i zniszczone.
Infrastruktura
Basen taki sobie, do skalistej plaży jakieś 800 m
Położenie
ok 200 m przystanek autobusowy którym dojedziesz do Valetty
Ogólne wrażenia
Brać inny hotel
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 1 tydzień
Witek
luty 2020
3.0
Zalety
Brak
Wady
Fatalna jakość
Hotel
Nie jesteśmy w żadnym razie w stanie polecić tego hotelu. Warunki urągające przyzwoitości, a obsługa fatalna.
Pokoje
Pokój w bardzo złej kondycji. Widać na każdym kroku uszkodzenia wyposażenia. W dodatku brudno.
Gastronomia
Niestety posiłki na tym samym poziomie co całość usług w tym obiekcie. Nie polecamy.
Infrastruktura
Słaba infrastruktura. Basen nie podobał nam się, a do plaży było bardzo daleko. Ogólnie to miejsce raczej jako jakaś noclegownię się nadaje.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni
Sonia
październik 2019
2.9
Zalety
Jedynie cena
Wady
Obiekt w słabym stanie technicznym
Hotel
Hotel o słabej jakości i niskim standardzie. Jednak niska cena mogła wskazywać, że nie będzie to obiekt o wysokich lotach.
Pokoje
Pokój był dość przestronny i wyposażony we wszystko czego potrzebowaliśmy. Jakość taka sobie. Uciążliwe były problemy z działaniem klimatyzacji.
Infrastruktura
W pobliżu hotelu nie było plaży. Najbliższa kamienista była dość daleko, a do piaszczystej było jeszcze dalej. Hotel nie posiadał swojego parkingu.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 3-6 dni
marek
wrzesień 2018
4.7
Uzasadnienie
Każdego dnia sprzątane są pokoje.
Hotel
Nastawialiśmy się przede wszystkim na zwiedzanie wyspy, a hotel był jedną z tańszych opcji do spania, więc liczyliśmy się z tym, że standard może nie być najwyższy. Wyżywienie mieliśmy hb i to był doskonały pomysł i polecamy aktywnie nastawionym do podróży po okolicy.
Pokoje
Pokoje każdego dnia były sprzątane. Były w nich duże łóżka, telewizor i łazienka (z wanną).
Gastronomia
Nikt nie chodził głodny, ale żeby było jakoś specjalnie pysznie to też nie można powiedzieć... Śniadania dość standardowe, w angielskim stylu.Na obiadokolacjo było dużo sałatek, które co prawda ładnie wyglądały, ale nie były smaczne. Zawsze był jakiś makaron, ryba mięso i dodatki. Ale ogólnie nie było za dużego wyboru.
Infrastruktura
Na basenie nie ma problemów z leżakami i parasolami, dla każdego są dostępne.
Położenie
DO centrum i promenady trochę ponad pół km, można było się spokojnie przejść. Fajnie, że hotel nie leży w centrum bo jest cicho i można wypocząć a w razie ochoty na spacer do miasta nie jest daleko.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Ula
marzec 2018
5.1
Uzasadnienie
Obiekt duży i fajnie położony w pobliżu plaży. Nie należy do hoteli o najnowszym designie. W częściach wspólnych można skorzystać za darmo z internetu bezprzewodowego. Pokoje miały łazienki oraz balkony, do tego telewizory i wentylator. Całkiem nieźle było.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Ewka
marzec 2018
4.2
Uzasadnienie
Lokalizacja na małych uliczkach, z darmowymi miejscami parkingowymi. Zadbane, jednak stare pokoje. Średnie posiłki w opcji all. Dobry wybór za tak niską cenę.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
tysinka
wrzesień 2016
4.6
Uzasadnienie
Obiekt zlokalizowany jest w odległości pół kilometra od centrum Bugibby, w sąsiedztwie innych podobnych mu hoteli oraz nieopodal przystanku, z którego autobusem można dostać się w okolicę licznych plaż, m.in. Golden Bay. Hotel składa się z dwóch części. W jednej dokonuje się zakwaterowania, a w drugiej odbiera klucze. Na piętra można się dostać starą windą. Śniadania kupiliśmy na miejscu. W recepcji można płacić kartą kredytową. Do dyspozycji gości nieduży, ale przyjemny basen z brodzikiem oraz bezpłatny dostęp do Internetu przy recepcji. Pokój wyposażony w szafki, niewielkie biurko, niewygodne łóżko, starą szafę, wentylator i mały telewizor z ubogim pakietem kanałów. W łazience prysznic, ręczniki, płyn do kąpieli. W każdym pokoju taras - mój był z widokiem na basen. Hotel w sam raz na wakacje - tani i przyjemny, aczkolwiek w cieplejszych miesiącach brak klimatyzacji może być uciążliwy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Ewelina
październik 2015
5.7
Hotel
Super hotel z dużą liczbą miłych ludzi. Wszyscy bardzo dobrze nastawieni.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Żaneta
marzec 2015
4.2
Położenie
Restauracje i sklepy są blisko.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Blue Sea Santa Maria

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Malta International Airport (Luqa Airport)" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Blue Sea Santa Maria ?
Czy hotel Blue Sea Santa Maria jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Blue Sea Santa Maria według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Blue Sea Santa Maria ?
Czy hotel Blue Sea Santa Maria posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Blue Sea Santa Maria?

Lokalizacja hotelu Blue Sea Santa Maria

Historyczne dane pogodowe dla Bugibba

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
17
19
23
27
30
31
27
24
20
17
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
16
20
23
24
21
19
15
11
śr. ilość dni słonecznych
19
19
24
24
27
28
30
30
25
24
19
18
śr. ilość dni deszczowych
12
10
7
6
4
2
1
1
5
7
11
13
średnie opady (mm)
83.1
45.9
34.3
49.9
20
11.1
2.2
19.4
84.6
76.8
75.5
137.2

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...