Fostertravel.pl
4.2
Dobry
65% osób poleca
(640 opinii)
4.2
Dobry
1/18Zobacz wszystkie (18)Zobacz wszystkie zdjęcia (18)

Chcesz wyjechać do tego hotelu?

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Cena od 1 843 zł/os
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Royal Mirage

Opis kontrahenta
Hotel Royal Mirage Agadir posiada całodobową recepcję, Wi-Fi, bankomat, miejsca parkingowe oraz salę telewizyjną z telewizją satelitarną. Na zewnątrz posesji znajduje się ogród, a także basen, przy którym dostępne są bezpłatne leżaki. Jest też basen dla dzieci. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie słonecznym. Kosztowności możesz przechować w sejfie, a bagaż w hotelowej przechowalni. Dla rozrywki hotel oferuje kasyno. Dla najmłodszych gości hotelowych przygotowano plac zabaw. Dla Państwa wygody oferujemy usługi concierge.
O dobre samopoczucie  dba restauracja z tarasem i bar przy basenie. Menu napojów w hotelu obejmuje napoje bezalkoholowe i wino.
Hotelowe pole do minigolfa zapewnia rodzinną zabawę podczas najpiękniejszej pory roku. Sauna czeka na Ciebie w spa. Na dzieci czeka hotelowy miniklub.  Dla rozrywki dorosłych w określone dni grana jest muzyka na żywo.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Oferta
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Cena zawiera
CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko (transfer prywanty Agadir, Shuttle bus Marrakesz)
- opieka rezydenta Agadir
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- opieki rezydentaw Marakeszu - Klienci otrzymują telefon alarmowy do anglojęzycznego opiekuna
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Klimatyzacja w łączana jest na wysoki sezon. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
Przelot bagaż serwis
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na 1-2 dni przed wylotem i 1-2 dni przed powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji. Lotnisko w Agadirze wymaga wydrukowanych kart pokładowych.Smartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg - tylko przy zakładaniu rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości dokupienia bagażu za pośrednictwem Organizatora. Miejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku podczas odprawy.
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Minigolf
  • RTV/AGD
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Beach Albatros.
  • Beach Albatros
  • Beach Albatros Agadir
  • Hotel Royal Mirage
  • Royal Mirage Agadir
  • Royal Mirage Agadir (Ex Beach Albatros Agadir)
  • Royal Mirage Agadir (Ex Hotel Beach Albatros)
  • Royal Mirage Agadir (Ex Albatros Beach)
  • Royal Mirage Agadir Hotel
  • Royal Mirage (Ex Beach Albatros)
Hotele, okolice i regiony
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
  • rodzin z dziećmi (38%)
  • osób niewymagających (38%)
  • osób szukających spokoju (25%)
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Minigolf
  • Sporty wodne
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa
Dane GPS
N 30º 25' 10.2"
W 9º 36' 14.184"

Opinie o hotelu Royal Mirage

Aktualna średnia ocena

podsumowując 640 opinii z różnych źródeł
4.2
Dobry
65% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
161 opinii
5.0
149 opinii
4.0
153 opinii
3.0
79 opinii
2.0
25 opinii
1.0
73 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
  • rodzin z dziećmi (38%)
  • osób niewymagających (38%)
  • osób szukających spokoju (25%)
  • osób młodych i aktywnych (25%)
  • osób szukających rozrywek (25%)
  • nowożeńców (13%)
  • wymagających klientów (13%)
Najczęściej oceniane:
  • Animacje
Opinie użytkowników
Holiday Check
4.4
Dobry
71% osób poleca
(24 opinie)
Hotel i otoczenie4.3
Pokoje4.5
Położenie i okolica4.5
Gastronomia4.2
infrastruktura4.3
Ogólne wrażenia4.6
Holiday Check

(164 opinii)

42%
3.2 /6

Hotel

3.3

Pokój

3.4

Serwis

4.0

Położenie

4.2

Gastronomia

3.3

Sport i rozrywka

3.6
Opinie użytkowników
Justyna
listopad 2019
4.0
Zalety
Fajne przedstawiania
Wady
Brak
Hotel
Przyjemnie spędzony czas w ładnym kompleksie. Miła i sympatyczna obsługa była bardzo przyjazna.
Pokoje
Pokój miła dużą powierzchnię wygodnie spędzało się w nim czas. Wyposażenie właściwe i w niezłym stanie. Czystość też odpowiednio utrzymywana.
Gastronomia
Jedzenie było typowe, ale też niczego więcej nie wymagaliśmy. Smak dobry, a wybór odpowiedni.
Infrastruktura
Do plaży był krótki spacer i zabiera parę minut. Całkiem ciekawe były przygotowywane wieczorami przedstawiana.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień
adam
luty 2019
4.0
Uzasadnienie
Dobre położenie tuż obok plaży. Obiekt bardzo brudny i można zauważyć wiele uszkodzeń. Przyjazny personel, smaczne posiłki. Dobre wrażenie, jednak zdecydowanie wysoka cena 2500/ osobę za te warunki. Kuchnia odbiega od standardów, jednak wszystko smaczne.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Rozczarowany
styczeń 2018
Zweryfikowane
1.3
Uzasadnienie
Szkoda kasy, omijajcie ten hotel.
Hotel
Syf i brud w hotelu, Polaków omijają z daleka a obsługują tylko francuzów i anglików. Polak sam musi sic do baru i prosi się o obsługę. Nawet nie zmieniali nam popielniczki ze stolika.
Pokoje
obsrane przez ptaki meble ogrodowe oraz wszystkie leżaki na basenie.
Gastronomia
cały dzień fasolka, gdyby nie miła Pani która smaży jajka to nie było by co zjeść na śniadanie.
Infrastruktura
pobrudzone leżaki przez ptasie odchody.
Ogólne wrażenia
uciekajcie !!!!!!!!!!
Komu odradzasz i dlaczego?
Najgorsze wakacje życia. Codziennie uciekasz z hotelu na miasto. Wez ze soba duzo kasy na jedzenie bo mimo all inclusive nie masz co zjeść na stołówce chyba ze bardzo lubisz fasolkę.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Exim Tours, podróżuje 2 razy w roku
Marek
wrzesień 2017
3.2
Hotel
W zasadzie w porządku obiekt, jednak jest kilka rzeczy do zmiany. Kilka elementów nie odpowiada 4 gwiazdką hotelu. W porządku tereny, jednak zużyte i brudne leżaki oraz materace.
Pokoje
W wielu pokojach przyda się remont. U nas dziurawe ręczniki, zdarzały się brudne.
Gastronomia
Naprawdę monotonne dania, podawane w formie bufetu owoce, jednak niewiele. Raz zorganizowano wieczór z marokańskimi posiłkami.
Infrastruktura
Zmotywowani artyści.
Położenie
Niewygodna lokalizacja, między dwiema ruchliwymi uliczkami. Nie można spać bez zatyczek. Niedaleko do plaży. W godzinę można się dostać również na rynek w Agadir.
Ogólne wrażenia
Uczynny oraz przyjazny personel. My byliśmy zadowoleni.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Basia11
wrzesień 2017
2.5
Hotel
Nie nowy już hotel ulokowany przy głównej ulicy. Panował tam hałas, a standard stanowczo zawyżony.
Pokoje
Głośny i słabo sprzątany pokój ze zniszczonym wyposażeniem.
Gastronomia
Monotonne i słabe posiłki. Przeszkadzały hałasujące i biegające dzieciaki. Do tego było brudno.
Położenie
W miarę sprawy transfer z lotniska. DO pobliskiej miejscowości można sprawnie dojechać. W ofercie przygotowano sporo wycieczek.
Ogólne wrażenia
Na pierwszym miejscu byli lokalni goście.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
henncia
wrzesień 2017
4.8
Uzasadnienie
Obiekt super położony, bardzo blisko jest na plażę, to mega wygodne. Bardzo blisko znajduje się również prom. W hotelu bardzo stylowo i ceny wysokie. Pracownicy sympatyczni i profesjonalni. Wyżywienie zawiera sporo słodkości oraz sałatek.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
marzena
czerwiec 2017
4.0
Hotel
W obiekcie piękny widok oraz ładna lokalizacja. Odpowiednia wielkość łóżka w pokoju. Posiłki często się powtarzały, ale obiekt nie był w pełni zarezerwowany.
Położenie
Lokalizacja w centrum, pół godziny do lotniska. Warto odwiedzić miejscowość Souks, zarezerwowaliśmy w biurze podróży.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
ciao18
maj 2017
4.5
Hotel
Hotel sam w sobie jest bardzo fajny, czysty. Przez położenie jest też dużo hałasu.
Pokoje
W naszym pokoju była duża łazienka oraz wspaniały widok na morze. Na balkonie był stół z dwoma krzesłami. Mieliśmy dwie butelki wody na dzień, w pokoju była lodówka i minibar. Wiele udogodnień takich jak sejf lub WiFi w pokoju.
Gastronomia
Pyszne, rozmaite posiłki, bardzo duży wybór. Jedzenie marokańskie oraz europejskie, polecamy zajrzeć do restauracji Tajine.
Położenie
Hotel położony jest niedaleko autostrady, przed hotelem znajduje się dyskoteka. Nie daleko jest super plaża na której do późnej nocy odbywają się zabawy. Przed hotelem bez problemu zatrzymują się autobusy oraz taksówki.
Ogólne wrażenia
Przyjazna oraz profesjonalna obsługa, również kelnerzy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Klaudia
kwiecień 2017
5.4
Uzasadnienie
W marcu tego roku byliśmy w Agadirze i zdecydowaliśmy się na hotel na plaży. Ta decyzja nie była w sumie łatwa, ponieważ przeczytaliśmy wiele negatywnych opinii na temat hotelu, ale w końcu go zarezerwowaliśmy. Personel w recepcji był bardzo życzliwy. Wszystkie formalności były szybko pozałatwiane. Przekazano nam klucze i kartę oraz kartki na ręczniki. Personel przyniósł nasz bagaż do pokoju. Zapytaliśmy, czy moglibyśmy dostać inny pokój, ponieważ ten nie był taki, jak nam początkowo obiecywano - natychmiast przydzielono nam inny pokój. Pokój znajdował się na 4. piętrze i dzięki temu miał wspaniały widok w kierunku Kasbah. Sceneria była po prostu imponująca. W telewizji było kilka niemieckich kanałów - RTL, SAT1, ZDF i Eurosport. Pokój miał dużą szafę, w którą nasze bagaże bez problemu się pomieściły. Ogółem, w pokoju bardzo nam się podobało. W łazience był prysznic, WC, bidet, suszarka, itd. Wszystko było ładne i czyste. Polecamy zbadanie okolicy, ponieważ jest bardzo ładna. Sam hotel jest bardzo przyjazny. Jest tutaj wiele miłych elementów. Jest ładnie zbudowany i udekorowany - na ścianach i kolumnach są ułożone bardzo ładne mozaiki. Śniadanie serwowane jest od 7 do 10, natomiast od 10 do 12 dostępne jest śniadanie w formie bufetu. Od 12:30 podawany jest obiad. Kelnerzy i kucharze są bardzo mili i świetnie pracują. Wszystko było czyste i ładnie przygotowane. Napoje mogły być, nie odnotowaliśmy żadnych minusów. Wszystko w restauracji jest wzorowe. Jedzenie było w porządku, było różnorodne i urozmaicone. Bardzo nam smakowało. Według mnie, dania marokańskie były zbyt małe, ale za to kiedy już był wieczór marokański, to bardzo mi się podobało. Wszystko było pyszne. Byłem bardzo zadowolony z udziału. Byliśmy bardzo podekscytowani tak smacznym jedzeniem. Jak wspomniałem, ogółem kucharze dobrze gotowali. Nie mieliśmy żadnych skarg na jedzenie, jedzenie było świeżo przygotowane, a wszystkie standardy higieny były spełnione. Osoby, które miały na to ochotę mogły sobie zamówić świeżą herbatę w barze. Marokańska herbata niestety nie była tak smaczna, ale była zdrowa i gasiła pragnienie. Leżaki przy basenie rzeczywiście były nieco stare. Temperatura powietrza cały czas utrzymywała się na poziomie 22-26 stopni. Przy basenie program rozrywkowy zaczynał się o godzinie 10, ale nie był nachalny. Cały personel był bardzo przyjazny. Dla osób, dla których rozrywka + muzyka to zbyt dużo można było sobie odpocząć w ciszy na tarasie. Podczas naszego pobytu, były pary, rodziny, starsze osoby, pojedynczy goście, naprawdę było wielu turystów. Personel był bardzo miły. Mówili po arabsku, francusku, angielsku. Mona się było dogadać. Położenie hotelu jest wspaniałe: do plaży jest 5 minut spacerem. Do miejscowości położonych niedaleko da się dostać w dosłownie 10 minut taksówką za 2 euro, czyli 20 dirhamów. Port znajduje się około 20 minut od hotelu. Przed hotelem jest stacja turystycznego pociągu. Z hotelu można również zamówić taksówkę. Do lotniska w Agadir jest 25 kilometrów. Przejazd trwa około 35 minut. Wniosek: Jeżeli szukacie luksusowego hotelu, to nie będzie to miejsce. Tutaj jest dobry stosunek ceny do jakości. Personel jest bardzo przyjazny i chętnie pomoże wam ze wszystkimi problemami. Dostępny jest internet w całym budynku oraz na zewnętrznym basenie. Dziękuję za pobyt.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Karol & Dorota
kwiecień 2017
5.6
Gastronomia
Super obsługa. Nie można się do niczego doczepić
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Royal Mirage

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Royal Mirage ?
Czy hotel Royal Mirage jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Royal Mirage według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Royal Mirage ?
Czy Hotel Royal Mirage jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Royal Mirage posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Royal Mirage?

Lokalizacja hotelu Royal Mirage

Historyczne dane pogodowe dla Agadir

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
22
24
26
25
26
28
30
30
29
28
25
22
średnia temp. w nocy
8
9
11
13
14
17
18
18
17
15
12
9
śr. ilość dni słonecznych
26
25
27
27
30
30
31
30
29
28
26
24
śr. ilość dni deszczowych
5
4
4
3
1
0
0
1
1
3
4
7
średnie opady (mm)
36.9
28.7
25.2
13.1
7.2
0.6
0.5
1.3
1.1
22.4
28.7
62.9

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...