Fostertravel.pl
5.1
Bardzo dobry
84% osób poleca
(269 opinii)
5.1
Bardzo dobry
1/50Zobacz wszystkie (50)Zobacz wszystkie zdjęcia (50)

Chcesz wyjechać do tego hotelu?

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
30.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Cena od 1 787 zł/os
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Bo Hotel & Spa

Opis kontrahenta
Hotel Ocean Atlantic View wyposażony jest w całodobową recepcję, lobby, Wi-Fi, dostęp do Internetu, windę oraz salę telewizyjną z telewizją satelitarną. Na terenie zewnętrznym znajduje się basen, przy którym bezpłatnie dostępne są leżaki i ręczniki kąpielowe. Jest też basen dla dzieci. Ponadto na zewnątrz znajduje się taras słoneczny. Wewnątrz hotelu można skorzystać z krytego basenu. Kosztowności możesz przechować w sejfie, a bagaż w hotelowej przechowalni. Udługa pralni - płatna. Dla Państwa wygody hotel oferuje  usługi concierge. Ze względu na udogodnienia  hotel jest  odpowiedni dla osób na wózkach inwalidzkich.
O dobre samopoczucie fizyczne dba restauracja z tarasem i bar przy basenie. Menu napojów w hotelu obejmuje wodę, napoje bezalkoholowe i wino.
Sauna czeka na Państwa w strefie spa.
Na plażę dowiezie Państwa hotelowy transfer.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Oferta
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Cena zawiera
CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko (transfer prywanty Agadir, Shuttle bus Marrakesz)
- opieka rezydenta Agadir
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- opieki rezydentaw Marakeszu - Klienci otrzymują telefon alarmowy do anglojęzycznego opiekuna
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Klimatyzacja w łączana jest na wysoki sezon. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
Przelot bagaż serwis
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na 1-2 dni przed wylotem i 1-2 dni przed powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji. Lotnisko w Agadirze wymaga wydrukowanych kart pokładowych.Smartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg - tylko przy zakładaniu rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości dokupienia bagażu za pośrednictwem Organizatora. Miejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku podczas odprawy.
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

Udogodnienia
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Bo Hotel Spa
  • Ocean Atlantic View
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Hotel: Bo Hotel & Spa, Agadir 80000, Maroko Tel. +212 528292401
Dane GPS
N 30º 23' 45.784"
W 9º 35' 37.914"

Opinie o hotelu Bo Hotel & Spa

Aktualna średnia ocena

podsumowując 269 opinii z różnych źródeł
5.1
Bardzo dobry
84% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
184 opinii
5.0
8 opinii
4.0
34 opinii
3.0
28 opinii
2.0
3 opinii
1.0
12 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(4 opinii)

71%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

5.3

Serwis

5.1

Położenie

4.5

Gastronomia

4.8

Sport i rozrywka

5.0

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Bo Hotel & Spa

Lista najczęściej zadawanych pytań
Ile kosztuje wycieczka do hotelu Bo Hotel & Spa ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Bo Hotel & Spa ?
Czy hotel Bo Hotel & Spa jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Bo Hotel & Spa według Fostertravel.pl ?

Lokalizacja hotelu Bo Hotel & Spa

Historyczne dane pogodowe dla Agadir

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
22
24
26
25
26
28
30
30
29
28
25
22
średnia temp. w nocy
8
9
11
13
14
17
18
18
17
15
12
9
śr. ilość dni słonecznych
26
25
27
27
30
30
31
30
29
28
26
24
śr. ilość dni deszczowych
5
4
4
3
1
0
0
1
1
3
4
7
średnie opady (mm)
36.9
28.7
25.2
13.1
7.2
0.6
0.5
1.3
1.1
22.4
28.7
62.9

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...