Fostertravel.pl
4.1
Dobry
85% osób poleca
(15 opinii)
4.1
Dobry
1/18Zobacz wszystkie (18)Zobacz wszystkie zdjęcia (18)

Brak ofert do tego hotelu. Sprawdź inne propozycje na tym kierunku

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
30.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Blue Sea Le Printemps

Opis obiektu
Hotel Blue Sea Le Printemps znajduje się tylko 100 m od najbliższych barów i restauracji, w Gueliz, w przyjemnie spokojnej okolicy, która znajduje się w niewielkiej odległości od głównych atrakcji turystycznych
Wybodowany w 2014 roku, oferuje nowoczesny design z wieloma udogodnieniami. Posiada 114 przestronnych pokoi (107 pokoi dwuosobowych i 7 apartamentów).
Pokoje:  podwójne łóżko lub dwa pojedyncze, klimatyzacja, telewizor, telefon i łazienka.
Hotel wyposażony jest w całodobową recepcję, bezpłatne Wi-Fi, dostęp do Internetu, sejf, przechowalnia bagażu, miejsca parkingowe oraz salę telewizyjną. Na zewnątrz znajduje się basen (czynny przez cały rok)- bezpłatne parasole.
Na zjazdy i  spotkania biznesowe hotel oferuje centrum biznesowe z faksem. 
Śniadania oferowane są w formie bufetu szwedzkiego. Kolacja serwowana jest również w formie bufetu. Menu napojów w hotelu obejmuje napoje bezalkoholowe i wino.
Sport i rekreacja:wypożyczalnia rowerów, w wybrane wieczory muzyka na żywo, hotelowy taras i bar.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Oferta
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Covid-19
TEST:  NIE
RODZAJ TESTU: brak testu
ZWOLNIENIE Z TESTU: brak testu
 WYMAGANE DOKUMENTY: Formularz sanitarny (LINK) Formularz należy wypełnić dla każdej osoby podróżującej, także dla dzieci bez względu na wiek. Wydrukowany formularz należy podpisać (w przypadku dzieci podpisuje się rodzic).Testy przed przyjazdem
NIE są wymagane
Testy po przyjeździe
Zniesione
Kwarantanna
Brak informacji o zasadach odbywania kwarantanny.
Formularz lokalizacyjny
Należy wypełnić Fiche Sanitaire du Passager/Public Health Passenger Form-Coronavirus- dostępny on line:
https://www.sante.gov.ma/PublishingImages/2021/protocole/FSP%20avion.pdf?csf=1&e=2iw7FK 
Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maroko

Wszyscy podróżujący wypełniają  formularz ze strony: https://www.onda.ma/form.php. 
Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maroko
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera
CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko (transfer prywanty Agadir, Shuttle bus Marrakesz)
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta w Agadirze
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów  liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir)
- opieki rezydentaw Marakeszu - Klienci otrzymują telefon alarmowy do anglojęzycznego opiekuna
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
Przelot bagaż serwis
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na 1-2 dni przed wylotem i 1-2 dni przed powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji. Lotnisko w Agadirze wymaga wydrukowanych kart pokładowych.Smartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg - tylko przy zakładaniu rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości dokupienia bagażu za pośrednictwem Organizatora. Miejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku podczas odprawy.
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

Hotel znany jest również jako
  • Hotel Blue Sea Le Printemps
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Riad Essaouira Wind, Marrakech House, Palais El Miria, Riad Aderbaz. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Marakesz - Palmeraie Golf Palace, Marakesz - Marrakech le Tichka, Marakesz - Riad Catalina oraz Marakesz - Les Borjs De La Kasbah
Dane teleadresowe
Hotel: Blue Sea Le Printemps, 19, Boulevard el Mansour Eddahbi, Marrakesh 40000, Maroko Tel. +212 5244-32992
Dane GPS
N 31º 38' 3.7306"
W 8º 0' 55.2791"

Opinie o hotelu Blue Sea Le Printemps

Aktualna średnia ocena

podsumowując 15 opinii z różnych źródeł
4.1
Dobry
85% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Dobry

6.0
2 opinii
5.0
1 opinii
4.0
10 opinii
3.0
1 opinii
2.0
1 opinii
1.0
0 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Czystość i porządek
  • Ogólne wrażenie
Opinie użytkowników
Holiday Check
4.2
Dobry
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje4.4
Położenie i okolica4.5
Gastronomia-
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(14 opinii)

59%
3.7 /6

Hotel

3.7

Pokój

3.4

Serwis

3.5

Położenie

3.6

Gastronomia

3.4

Sport i rozrywka

3.5
Opinie użytkowników
Janusz
listopad 2019
4.2
Zalety
Odpowiednie warunki
Wady
Brak
Hotel
Uroczy hotel, w którym warunki były przyjemne, a obsługa na dobrym poziomie.
Pokoje
Podobało nam się w przydzielonym pokoju, który był ładnie urządzony i zawsze dobrze wysprzątany. Nie mieliśmy uwag do klimatyzacji, a internet działał bez zakłóceń.
Infrastruktura
Hotel był dobry dla osób nastawionych na aktywne spędzanie czasu oraz zwiedzanie. Na miejscu niewiele udogodnień. Basen był OK, ale niewiele więcej. W okolicy dobry dostęp do lokali i atrakcji.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 3-6 dni

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Blue Sea Le Printemps

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Blue Sea Le Printemps ?
Czy hotel Blue Sea Le Printemps jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Blue Sea Le Printemps według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Blue Sea Le Printemps ?
Czy hotel Blue Sea Le Printemps posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Blue Sea Le Printemps?

Lokalizacja hotelu Blue Sea Le Printemps

Historyczne dane pogodowe dla Marakesz

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
19
21
24
25
29
33
37
37
32
28
23
20
średnia temp. w nocy
6
8
11
12
15
18
21
21
18
15
10
8
śr. ilość dni słonecznych
25
22
24
24
28
28
29
29
27
25
24
22
śr. ilość dni deszczowych
6
7
7
6
3
2
2
2
3
6
6
9
średnie opady (mm)
24.2
29.4
25.2
35
9.1
3.2
11.3
3.1
9.5
21.2
24.1
24

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...