Fostertravel.pl

Opis hotelu Jalsa Beach Hotel & Spa

Naszym zdaniem
Komfortowy, nieduży (tylko 66 pokoi) hotel w tropikalnym ogrodzie, przy piaszczystej plaży. Kameralna atmosfera, gustowne wnętrza, nowoczesny styl połączony z tropikalnymi akcentami.

Położenie
Północno-wschodnie wybrzeże, Poste Lafayette, ok. 8 km od jego centrum, przy plaży, ok. 50 km od stolicy Port Louis, ok. 69 km od portu lotniczego.

Wyposażenie
Lobby z bezpłatnym Wi-Fi, recepcja 24 h, centrum biznesowe, butik, wypożyczalnia samochodów, restauracja z tarasem, bar przy basenie.

Pokoje
Standard - sypialnia, łazienka, klimatyzacja indywidualnie sterowana, LCD TV, sejf, mała lodówka, telefon, zestaw do przygotowania kawy/herbaty,  taras lub balkon (widok na ogród). Powierzchnia - ok. 32 m kw. 

Deluxe - sypialnia, łazienka, szlafroki, kapcie, klimatyzacja indywidualnie sterowana, LCD TV, sejf, mała lodówka, telefon, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, taras lub balkon (widok na basen lub częściowy widok na lagunę). Powierzchnia - ok. 40 m kw.

Wyżywienie
HB - śniadania i kolacje

FB - śniadania, obiady, kolacje

Napoje do obiadów i kolacji płatne

All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje, przekąski, wyznaczone lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

Sport i rozrywka
Basen o nieregularnym kształcie, rowery wodne, kajaki, sprzęt do snorkelingu. Odpłatnie: kitesurfing, wędkowanie, inne sporty,  strefa wellness (masaże, jacuzzi, sauna, niewielka siłownia). Okazjonalnie występy, muzyka.

Dla dzieci
Plac zabaw, sala zabaw.

Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna.Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

.

Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

 
Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Oferty egzotyczne
  • Spa
Hotel znany jest również jako
  • Jalsa Beach Hotel Spa
  • Jalsa Hotel
  • Jalsa Beach Hotel & Spa Mauritus
Polecamy inne hotele w regionie
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Jalsa Beach Resort & Spa. Coastal Road, 230 Poste Lafayette, Mauritius Tel. +230 402 73 00 Fax. +230 410 50 15 E-mail. [email protected]
Dane GPS
S 20º 8' 28.2622"
E 57º 44' 56.3256"

Opinie o hotelu Jalsa Beach Hotel & Spa

Aktualna średnia ocena

podsumowując 547 opinii z różnych źródeł
4.0
Dobry
55% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
136 opinii
5.0
60 opinii
4.0
106 opinii
3.0
168 opinii
2.0
39 opinii
1.0
38 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(44 opinii)

14%
3.3 /6

Hotel

3.3

Pokój

3.6

Serwis

5.0

Położenie

4.4

Gastronomia

4.2

Sport i rozrywka

3.6

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Jalsa Beach Hotel & Spa

Lista najczęściej zadawanych pytań
Ile kosztuje wycieczka do hotelu Jalsa Beach Hotel & Spa ?
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Sir Seewoosagur Ramgoolam International Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Jalsa Beach Hotel & Spa ?
Czy hotel Jalsa Beach Hotel & Spa jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Jalsa Beach Hotel & Spa według Fostertravel.pl ?

Lokalizacja hotelu Jalsa Beach Hotel & Spa

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...