Jasna, Chopok, Tatry Niskie, (Słowacja)
• ok. 17 km od centrum
• ok. 50 m od centrum Jasna
• recepcja
• winda
• Wi-Fi: w recepcji/lobby, w barze
• pralnia: za opłatą
• parking: w zależności od dostępności, niestrzeżony, w cenie
Visa, MasterCard, Maestro
151
4 gwiazdki
• hotel akceptuje zwierzęta domowe: za opłatą, ok. 15 €/noc
• taksa klimatyczna: za opłatą, ok. 1 €/os./dzień, dla osób powyżej 12. r.ż.
• zakwaterowanie od 14:00, wykwaterowanie do 10:00
• W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Telefon: +48 222043596
SMS: + 48 799448800
E-mail: [email protected]
Czat: w aplikacji TUI
• baseny: 2
• basen relaksacyjny: w cenie, kryty
• jacuzzi: w cenie
• pokój gier i zabaw
• łóżeczko dla dzieci: w cenie, wymagana rezerwacja
• opieka nad dzieckiem: za opłatą, na zapytanie
• wysokie krzesełka
• animacje dla dzieci: w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych
W cenie
• strefa spa & wellness: bezpłatne jednorazowe, trzygodzinne wejście
• sauna fińska
• łaźnia parowa
• pokój relaksacyjny
Płatne
• masaże
• zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
• 1-3 os. • ok. 20 m2 • od strony wzgórz • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • TV sat. • radio • telefon • Wi-Fi: w cenie • sejf: w cenie • minibar: za opłatą • pokój odnowiony w 2011 roku
Pokój 2-osobowy standard DZX3• 1-3 os. • ok. 20 m2 • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • TV sat. • radio • telefon • Wi-Fi: w cenie • sejf: w cenie • minibar: za opłatą
Dwa posiłki
• śniadanie: w formie bufetu
• kolacja: bufet lub wybór menu
Śniadania
• w formie bufetu
Restauracje i bary
• restauracja: potrawy bezglutenowe: wymagana rezerwacja; dania bez laktozy: wymagana rezerwacja; dania wegetariańskie: wymagana rezerwacja; dania wegańskie: wymagana rezerwacja; a la carte, z tarasem, wysokie krzesełka dla dzieci
• bar w lobby
W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie