Naszym zdaniem
Dogodnie usytuowany hotel, idealny na romantyczny urlop i rodzinne wakacje. Tajskie elementy w architekturze, spokojna okolica, malowniczy basen w kształcie laguny, tropikalna roślinność, przestronne pokoje.
Położenie
Na południowym wybrzeżu wyspy Phuket, ok. 200 m od plaży Rawai Beach, kilka minut spacerem od sklepów, knajpek, ok. 15 km od centrum miasta Phuket, ok. 50 km od lotniska.
Wyposażenie
Recepcja, room-service, restauracja główna, restauracja z tarasem (widok na ogród i rzekę), bar przy basenie z wodnymi siedziskami, White Palm Coffee, bezprzewodowy Internet, biblioteczka z komputerami, sklepiki, biuro informacji turystycznej, pralnia, kantor wymiany walut, zaplecze bankietowo-konferencyjne.
Pokoje
Superior pool view - stylowy pokój z łazienką (wanna/prysznic, suszarka), klimatyzacją sterowaną indywidualnie, telefonem, telewizorem, sejfem, minibarem (płatny), zestawem do kawy/herbaty, balkonem lub tarasem (widok na basen).
Powierzchnia - ok. 45 m kw.
Deluxe pool view - luksusowy pokój z łazienką (wanna/prysznic, suszarka), strefą relaksu, klimatyzacją sterowaną indywidualnie, telefonem, telewizorem, sejfem, minibarem (płatny), zestawem do kawy/herbaty, balkonem (widok na basen).Powierzchnia - ok. 50 m kw.
Deluxe pool access - luksusowy pokój z łazienką (wanna/prysznic, suszarka), strefą relaksu, klimatyzacją sterowaną indywidualnie, telefonem, telewizorem, sejfem, minibarem (płatny), zestawem do kawy/herbaty, taras z bezpośrednim wyjściem do basenu.Powierzchnia - ok. 55 m kw.
.
Wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetu
HB - śniadania (bufet) i kolacje (bufet lub set menu, napoje płatne)
FB - śniadania (bufet), obiady (set menu, napoje płatne) i kolacje (bufet lub set menu, napoje płatne)
Sport i rozrywka
Ciekawie zaprojektowany basen z mostkiem i fontanną, taras słoneczny (bezpłatne leżaki, parasole, ręczniki), siłownia, masaże, zabiegi kosmetyczne.
Dla dzieci
Brodzik, niewielki plac zabaw, piaskownica, wysokie krzesełka w restauracjach, łóżeczka niemowlęce (konieczna rezerwacja).
Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Przy pobycie do 30 dni wiza nie jest wymagana.Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
.
Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.
Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Dodatkowe informacje
Depozyt:
Większość hoteli w Tajlandii pobiera depozyt podczas zameldowania, zwracany wraz z wymeldowaniem. Jego wysokość zależy od kategorii i decyzji hotelu. Najczęściej to ok. 200 USD. Jest on pobierany na poczet ew. szkód.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.
Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.
Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Udogodnienia
- Internet
- Klimatyzacja
- Dla dzieci
- Basen odkryty
- Fitness / siłownia
- Kurorty nadmorskie
- Oferty egzotyczne
- RTV/AGD
- Spa
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Fostertravel.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotele, okolice i regiony