Fostertravel.pl
4.1
Dobry
67% osób poleca
(665 opinii)
4.1
Dobry
1/32Zobacz wszystkie (32)Zobacz wszystkie zdjęcia (32)

Chcesz wyjechać do tego hotelu?

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
29.03.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Cena od 1 710 zł/os
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Regency Marina & Spa

Opis
Położony w zatoce, w sercu pięknego Monastiru, fantazyjnie zaprojektowany, z mnóstwem zieleni. Lokalizacja przy kameralnej, prywatnej plaży, taras relaksacyjny nad samym morzem, oferujący widok na lazurowe wody Morza Śródziemnego. Ekipa animatorów zapewnia dobrą zabawę w ciągu dnia i wieczorami.
Położenie
W centrum Monastiru, ok. 25 km od centrum Sousse; w pobliżu - marina, restauracje, bary, sklepy, Stare Miasto, Wielki Meczet; ok 8 km od hotelu 18-dołkowe pole golfowe.
Lotnisko:  Enfidha ok. 70 km. od hotelu, Monastir ok 19 km od hotelu.
Plaża
W zatoczce, bezpośrednio przy hotelu (zejście po schodkach), niewielka, dobrze zagospodarowana, piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Parasole i leżaki bezpłatne, kaucja za ręczniki (ok. 6 Euro).
Hotel
Internet - bezpłatne Wi Fi w miejscach ogólnodostępnych.
Rozbudowany, kilkuskrzydłowy budynek główny skierowany łukiem w stronę morza, posiada 5 pięter, na których rozmieszczonych jest 195 pokoi. Na terenie hotelu - całodobowa recepcja, punkt wymiany walut, windy, sala konferencyjna, lobby z kącikiem telewizyjnym. Płatnie - sklep z pamiątkami i z prasą, fryzjer, pralnia, opieka medyczna (na wezwanie), apteka. Oficjalna kategoria tunezyjska ****
Pokoje
Klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka do włosów) z WC, telefon, TV Sat, sejf, mini lodówka, balkon lub taras; bezpłatny Internet w pokoju (WLAN).
Standardowe - 2 osobowe z możliwością 2 dostawek dla dzieci lub osób dorosłych.  
Dostawka dla 2 dzieci może być w postaci jednego łóżka, sofy lub łóżka piętrowego.
Pokoje z widokiem na morze i pokoje o podwyższonym standardzie dodatkowo płatne. Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi.
Rekreacja, sport, atrakcje
Dwa baseny zewnętrzne (leżaki, parasole i materace bezpłatnie, kaucja za ręcznik), basen kryty z jacuzzi; bezpłatnie - przykładowe propozycje aktywności i zabaw: koszykówka, korty tenisowe, tenis stołowy, rzutki, gra w bule, animacje dzienne i wieczorne, night club.
Płatne - centrum sportów wodnych, centrum Spa (zabiegi, masaże, hydromasaże, sauna, łaźnia parowa, zabiegi kosmetyczne).
Dla dzieci
Brodzik, mini klub i junior klub (4-8 lat), junior club (9-12 lat), klub dla nastolatków (13-17 lat), plac zabaw, pokój gier i zabaw, łóżeczko dla dziecka do 2 lat oraz wysokie krzesełka w restauracji bezpłatnie, na zamówienie.
Wyżywienie
All inclusive -śniadanie, obiady i kolacje w formie bufetu (kawa i herbata do śniadań), późne śniadania kontynentalne w wyznaczonym barze; w wyznaczonych barach i w określonych godzinach wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (08.00-24.00); w ciągu dnia w określonych godzinach lekkie przekąski typu mini pizza, ciastka, podwieczorek. Raz na pobyt kolacja w restauracji a la carte (stałe menu, wymagana rezerwacja z odpowiednim wyprzedzeniem).
Restauracje i bary
Restauracja główna La Voile z tarasem z widokiem na morze, restauracja a la carte L'Olivier (kuchnia śródziemnomorska i tunezyjska), bar główny Le Brigantin z tarasem, bar przy basenie, Lounge Bar, kawiarnia mauretańska.
Informacje dodatkowe
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji oferty All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Aktualizacja oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu-listopad 2019. Duże autokary nie podjeżdżają pod hotel -  w przypadku transeru autokarem konieczność podejścia ok 100 m do recepcji na piechotę.
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego. Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem. Wysokość podatku: hotele 2* - 1 TND za noc/os; hotele 3* -  2 TND za noc/os; hotele 4* i 5*- 3 TND  za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12. Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (7 dni).
Świadczenia w cenie
Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT. 
Warto wyróżnić
* prywatna, kameralna plaża
* platforma widokowa i pomost do opalania nad morzem
* wspaniałe widoki

* lokalizacja w Monastirze
Aktualizacja
Oficjalna kategoria lokalna 4*
Cena zawiera / nie zawiera
Cena zawiera:
- obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opłaty lotniskowe i paliwoweKlienci przylatujący do Tunezji są pod opieką polskojęzycznego rezydenta.
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego.
Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem.
Wysokość podatku: hotele 2* - 1 TND za noc/os; hotele 3* -  2 TND za noc/os; hotele 4* i 5*- 3 TND  za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12. Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (7 dni).
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Klimatyzacja włączana jest w wysokim sezonie (lipiec/sierpień). Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Przy plaży
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Hotel klubowy
  • Kurorty nadmorskie
  • RTV/AGD
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
Hotel znany jest również jako
  • Regency Framissima
  • Framissima Regency
  • Regency Monastir
  • Regency
  • Regency Monastir Hotel & Spa
  • Regency Hotel Spa
  • Regency Marinaspa
  • Regency Marina&spa
  • Regency Hotel & Spa
  • Regency Hotel And Spa
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Samira Club, Liberty Resort, Royal Kenz, Golden Soviva. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Djerba - One Resort Djerba Golf, Sousse - Marhaba Neptune, Djerba - Jardins de Toumana oraz Hammamet - Ona Flora Park
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • osób szukających spokoju (33%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (33%)
  • osób niewymagających (33%)
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
Dane teleadresowe
Hotel Regency Marina & Spa , Cap Marina, 5000 Monastir, Tunezja Tel. +21673460033 Fax. +21673460117 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 35º 46' 48.0625"
E 10º 49' 46.1591"

Opinie o hotelu Regency Marina & Spa

Aktualna średnia ocena

podsumowując 665 opinii z różnych źródeł
4.1
Dobry
67% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
178 opinii
5.0
148 opinii
4.0
132 opinii
3.0
65 opinii
2.0
43 opinii
1.0
99 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • osób szukających spokoju (33%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (33%)
  • osób niewymagających (33%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
  • osób szukających rozrywek (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Pokój
  • Animacje
  • Jedzenie
  • Klimatyzacja
Opinie użytkowników
Holiday Check
4.8
Dobry
78% osób poleca
(9 opinii)
Hotel i otoczenie4.6
Pokoje5.0
Położenie i okolica4.9
Gastronomia4.6
infrastruktura4.9
Ogólne wrażenia4.8
Holiday Check

(156 opinii)

75%
4.4 /6

Hotel

4.2

Pokój

4.5

Serwis

4.5

Położenie

5.1

Gastronomia

4.3

Sport i rozrywka

4.3
Opinie użytkowników
Tymek
styczeń 2020
4.3
Zalety
Przyjazna załoga i dobra atmosfera
Wady
Brak
Hotel
Bardzo dobry hotel, który z przyjemnością polecamy. Bardzo sprawna obsługa, której pozytywne nastawienie sprawiło, że panowała tam świetna atmosfera.
Pokoje
Dobra powierzchni oraz jakość wyposażenia zagwarantowały nam wygodny wypoczynek.
Gastronomia
Jakość oraz smak potraw był na wysokim poziomie. Nawet najwięksi malkontenci nie mieli powodów do narzekania.
Infrastruktura
Rozrywki prowadzono w przemyślany i dobrze zaplanowany sposób. Mili animatorzy byli bardzo serdeczni. Fajna lokalizacja hotelu sprzyjała wypasom do centrum.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 3-6 dni
El
czerwiec 2019
1.0
Zalety
Nie ma
Wady
Brak klimatyzacji
Uzasadnienie
Hotel czysty obsługa klienta beznadziejna, kelnerzy jak niedostana napiwku to nawet picia nie naleja ,obchodza sie z kazdym indywidualnie jak zaplacisz to lata nad tobą. Animacja kolo basenu zerowa,animatorzy nierobia nic zeby zabawic klienta,muzyka beznadziejna gimastyka w basenie bez szalu ,animator bardzo zmeczony zamiast cwiczyc siedzi na krzesle.biora od ludzi telefony i wystawiaja opinie sobie sami.beznadziejna obsulga hotelowa wlacznie ze sprzataczkami jak niezostawisz kasy to papieru toaletowego nie dostaniesz. Nie polecam nikomu!
Komu odradzasz i dlaczego?
Obsuga hotelowa beznadziejna
Agata
czerwiec 2019
5.0
Zalety
Obsługa i atmosfera
Pokój był dobry
Plus za animatorów
Wady
Mogło być więcej różnorodności z jedzeniem i większa ilość lodów, reszta naprawdę wspaniale !
Uzasadnienie
Pierwsze wrażenie- " Wow, extra !!" Jestem zachwycona i mega zadowolona. Jednym minusem był rezydent, który nie pokazał się w danym dniu a chcieliśmy wykupić wycieczkę. I pomyłka z godziną zbiórki (czekaliśmy ponad 1h30minut przed hotelem zamiast przy morzu czy basenie).
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój o wyższym standardzie, 1 tydzień, Exim Tours, podróżuje 3-4 razy w roku
Oliwia
sierpień 2018
5.3
Hotel
Problemem są goście, którzy zostawiają po sobie bałagan.
Pokoje
Wszystko super tylko pokojowa zapomniała czegoś zawsze zostawić....ręcznika, papieru toaletowego lub o pościeli po jej zmianie
Gastronomia
Przez 2 tygodnie śniadania były takie same. Mały wybór. Obiady i kolacje coś znalazło się dla siebie ale nie powalalo to na kolana
Położenie
W okolicy i w samym hotelu czysto, lecz kawałek dalej jeden wielki syf.... W Tunezji nie dbają o czystość i to aż bije po oczach
Ogólne wrażenia
W okolicy dużo sklepów i bazar. Można zrobić fajne zakupy :)
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 2 tygodnie, Oasis Tours, podróżuje 2 razy w roku
Karola
sierpień 2016
6.0
Hotel
Spędziliśmy cudowne wakacje, miło,spokojnie i bezpiecznie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Darek
czerwiec 2016
6.0
Hotel
Hotel bardzo ładny. Udany pobyt.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Arlena
wrzesień 2015
5.3
Hotel
Super hotel z dużą liczbą miłych ludzi. Wszyscy bardzo dobrze nastawieni.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Zbigniew Jeżewski
październik 2014
Zweryfikowane
4.7
Uzasadnienie
byłem kilka razy w innych hotelach i tutaj obsługa była najgorsza preferowanie francuzów oraz łaska wydawania kawy i drinków jest drażniąca mój tel 603777773 ale sam portal fostertravel oceniam bardzo dobrze Pani Kamila jest osobą odpowiednią do tej pracy jest bardzo miła i pomocna czego nie można powiedzieć o obsłudze Hotel w którym bylismy.
Hotel
mała plaża ale priorytet są stanowią goście z Francji dlatego nie polecam dla polaków jest to drażniące drinki pozostawiają duzo do życzenia nie pierwszy raz korzystam z opcji all inclusive sejf zepsuty trzy razy prosiłem o naprawę w końcu odpuściłem
Pokoje
pokoje ok.
Gastronomia
All inclusive po prostu bez sensu
Infrastruktura
rozrywka przede wszystkim dla francuzów
Ogólne wrażenia
nie płacic za all inclusive i jesli juz wybierzenie ten hotel to uczcie sie francuskiego
Komu odradzasz i dlaczego?
Polakom bo nie będą traktowani równo obsługa jest zmanierowana i nie chce albo nie potrafi mówic po angielsku
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, podróżuje 1 raz w roku
baach
wrzesień 2014
5.8
Hotel
Ładny i zadbany hotel. Wspaniałe miejsce na wypoczynek.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Regency Marina & Spa

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Monastir Habib Bourguiba International Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Regency Marina & Spa ?
Czy hotel Regency Marina & Spa jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Regency Marina & Spa według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Regency Marina & Spa ?
Czy Hotel Regency Marina & Spa jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Regency Marina & Spa posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Regency Marina & Spa?

Lokalizacja hotelu Regency Marina & Spa

Historyczne dane pogodowe dla Monastir

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
17
17
19
22
25
29
32
33
30
26
22
18
średnia temp. w nocy
9
9
11
13
17
20
23
24
22
19
13
10
śr. ilość dni słonecznych
21
20
23
22
25
27
30
28
22
22
22
21
śr. ilość dni deszczowych
10
9
8
8
6
3
1
3
8
9
8
10
średnie opady (mm)
48.9
26.8
25.1
27.6
20.5
5.1
1.6
15.9
56.9
61.8
35.1
45.9

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...