Lokalizacja
500 m od centrum Bodrum, 36 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000 m2.
Data otwarcia
1994 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen odkryty.
Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1 dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracja główna, bar (płatny)
Śniadanie
- śniadanie (08:00-10:00) w restauracji głównej
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNE
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGĘ KELNERSKź NA ŻYCZENIE
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 2 GOŚĆ na 2 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKź
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, SKIEROWANIE DO SZPITALA
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK, KWARANTANNA
Aktualizacja opisu
23.07.2020 12:17
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Udogodnienia
- Basen odkryty
- Kurorty nadmorskie
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Fostertravel.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
Hotele, okolice i regiony