Lokalizacja
700 m od centrum Marmaris, 90 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 2600 m2.
Data otwarcia
2008 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), basen kryty/odkryty.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
50 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 50 m długości, dojście do plaży promenadą.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 6, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje promo dla max. 2 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
Wyżywienie
- restauracja główna, bar
All Inclusive
(11:00-22:00)
- śniadanie (07:30-21:00), obiad (12:30-14:00), przekąski (15:00-16:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
Płatne
- tenis stołowy
- rzutki
- masaż
- sauna
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 200 M2 MAX 30 GOŚCI
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Gość zostanie poddany kwarantannie w izolatce i zostanie poinformowany o tym upoważniony lekarz. Opiekę/serwis zapewni przeszkolony personel
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - j.w
Aktualizacja opisu
26.10.2021 09:56
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
All Inclusive
Udogodnienia
- Internet
- Klimatyzacja
- Dla dzieci
- Animacje dla dorosłych
- Basen odkryty
- Blisko centrum
- Kurorty nadmorskie
- RTV/AGD
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Fostertravel.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
Hotele, okolice i regiony