Fostertravel.pl

City Break w Madrycie 4 dni

City break - Madryt, Hiszpania
City break
Lokalizacja: Madryt
Trwa weryfikacja ceny...

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Program ramowy
Puerta del Sol - Placa Mayor - Pałac Królewski - La Almudena - Plac Hiszpański - Muzeum Prado - Park Retiro - Placa de Cibeles
Dzień 1
Zbiórka na wybranym lotnisku na 2 godziny przed wylotem, odprawa i przelot do Madrytu. Transfer do hotelu, zakwaterowanie i nocleg.
Uwaga! Jeśli pozwolą na to godziny przelotów, w pierwszym i ostatnim dniu będzie realizowany program zwiedzania.
Dzień 2-3
Po śniadaniu zapraszamy na zwiedzanie Madrytu - w programie m.in.
* Serce Madrytu i jednocześnie centrum całej Hiszpanii - Puerta del Sol, wraz z pomnikiem niedźwiedzia opierającego się o drzewko poziomkowe, który jest jednym z symboli Madrytu
* Spacer królewskim traktem - przepiękny Placa Mayor, który był sceną dla wielu wydarzeń, rozgrywających się często w obecności królewskiej pary; Palacio Real - majestatyczna rezydencja królewska zaprojektowana przez włoskich mistrzów (zwiedzanie wnętrza, jeśli pałac będzie otwarty dla zwiedzających) oraz pobliska La Almudena - neoklasycystyczna katedra zbudowana na 500-lecie odkrycia Ameryki
* Monumentalny Plac Hiszpański z pomnikiem Cervantesa
* Placa de Cibeles z ogromnym gmachem Poczty Głównej i fontanną bogini Kybele, spacer bulwarem El Paseo de Prado do Muzeum Prado, w którym mieści się jedna z najważniejszych światowych kolekcji malarstwa
* Jeden z najpiękniejszych madryckich parków - Buen Retiro, spacer aż do przepięknie położonego nad stawem, zbudowanego ze stali i szkła Pałacu Kryształowego
* Wizyta na najsłynniejszym madryckim pchlim targu - klimatycznym El Rastro, którego historia sięga pięciu wieków wstecz (w sezonie letnim)
* Dla chętnych wieczór flamenco w jednej z madryckich restauracji (ok. 35 EUR)
W czasie zwiedzania przerwa na posiłek (średnia cena obiadokolacji w restauracji w Madrycie to ok. 20-25 EUR). Wieczorami powrót do hotelu i nocleg.
Dzień 4
Po śniadaniu wykwaterowanie. Transfer na lotnisko, odprawa i przelot do kraju.
Zakwaterowanie
Hotele 3* położone poza ścisłym centrum Madrytu, w pobliżu przystanku komunikacji miejskiej, skąd szybko można dojechać do historycznego centrum miasta. Wszystkie hotele oferują zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych (możliwość 1 dostawki, pokoje z dostawką na zapytanie) z łazienką, TV i telefonem.
Wyżywienie
Śniadania w formie bufetu kontynentalnego
Świadczenia zawarte w cenie
* Przelot na wybranej trasie (wraz z opłatami lotniskowymi)
* Mały bagaż podręczny
* Transfer lotnisko - hotel - lotnisko
* 3 noclegi w hotelu 3*
* Pokoje 2-osobowe z łazienkami
* 3 śniadania
* Opieka pilota
* Ubezpieczenie podstawowe Signal Iduna (KL do 20.000 EUR, NNW do 20.000 zł, CHP i bagaż do 2.000 zł)
* Obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy (po 10 zł/os na każdy z funduszy)
Koszty dodatkowe
* Orientacyjny koszt realizacji programu zwiedzania to ok. 100-120 EUR/os - kwota ta obejmuje przejazdy komunikacją miejską podczas programu zwiedzania, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów wraz z kosztami ich rezerwacji (Pałac Królewski, Muzeum Prado) oraz lokalnych przewodników.
* Opcje dla chętnych (wieczór flamenco) są dodatkowo płatne.
* Z uwagi na konieczność wcześniejszej rezerwacji biletów wstępu do niektórych obiektów, osoby, które chciałyby zrezygnować ze zwiedzania któregoś z punktów programu, prosimy o kontakt najpóźniej na miesiąc przed wylotem. Po tym terminie może nie być możliwości rezygnacji z zakupionych biletów, a Uczestnik zostanie obciążony ich kosztem (w euro, przez pilota). Wcześniejsza rezerwacja nie dotyczy atrakcji dla chętnych
Uwagi do programu
* Kolejność zwiedzania może ulec zmianie, jednak wszystkie punkty programu zostaną zrealizowane. Pilot nie oprowadza grupy po wnętrzach muzeów (zwiedzanie muzeów z przewodnikiem lokalnym lub z systemem audioguide).
* Spotkanie z pilotem nastąpi na lotnisku w kraju lub w Madrycie po przylocie.
* Transfery lotniskowe realizowane są busem/autokarem, przejazdy podczas zwiedzania odbywają się komunikacją miejską. Transfer lotniskowy może być realizowany jedynie pod opieką lokalnego kierowcy.
* W przypadku wylotu we wczesnych godzinach porannych, zamiast śniadania mogą zostać przygotowane pakiety śniadaniowe.
* Na tydzień przed wylotem zostanie wysłane potwierdzenie ze wszystkimi informacjami dotyczącymi zbiórki i przekazania dokumentów podróży.
* Posiadaczy paszportów tymczasowych mogą obowiązywać inne warunki wjazdowe. Osoby posiadające inne obywatelstwo niż polskie mogą podlegać innym warunkom wizowym - prosimy o kontakt przed dokonaniem rezerwacji.
Bagaż i rezerwacja miejsc
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wymiary bagażu!
* WIZZAIR - Cena wycieczki zawiera MAŁY bagaż podręczny o wymiarach 40x30x20 cm i wadze do 10 kg
* RYANAIR - Cena wycieczki zawiera MAŁY bagaż podręczny o wymiarach 40x20x25 cm i wadze do 10 kg
* WIĘKSZY BAGAŻ PODRĘCZNY / BAGAŻ GŁÓWNY - Istnieje możliwość wykupienia innych opcji bagażowych (większy bagaż podręczny, bagaż nadawany) - ceny bagażu zależą od przewoźnika, trasy i terminu wycieczki, a dodatkowy bagaż przypisany jest do konkretnej osoby. Ze względów organizacyjnych prosimy o ostateczny wybór opcji bagażu najpóźniej na 4 dni robocze przed planowanym terminem wycieczki - po tym terminie dodanie bagażu on-line może nie być możliwe. Z uwagi na zmieniające się stawki przewoźników, bagaż dodany po wystawieniu biletów będzie droższy niż bagaż wykupiony w momencie rezerwacji.
* MIEJSCA W SAMOLOCIE - Z uwagi na zmiany w warunkach bezpłatnej odprawy on-line w liniach lotniczych, nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że Klienci z jednej rezerwacji będą w samolocie siedzieć obok siebie. Istnieje możliwość wykupienia gwarancji miejsc obok siebie w samolocie (bez wyboru konkretnych miejsc).
* KARTY POKŁADOWE - Zgodnie z warunkami odprawy on-line karty pokładowe będą dostępne na 24  godziny przed planowanym lotem. Dla osób, które wykupią miejsca w samolocie, możliwe będzie wcześniejsze wystawienie kart pokładowych. 
Ubezpieczenie
Podczas naszej wycieczki Uczestnicy są objęci podstawowym ubezpieczeniem Signal Iduna. Pakiet podstawowy zawiera ubezpieczenie od kosztów leczenia (KL do 20.000 EUR), następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW do 20.000 zł), bagażu (do 2.000 zł), a także ubezpieczenie w przypadku chorób przewlekłych i nowotworowych (CHP).
Istnieje również możliwość skorzystania z opcji dodatkowego ubezpieczenia
* Gwarancja niezmienności ceny - dopłata +50 zł;
* Ubezpieczenie PLUS - rozszerzenie pakietu podstawowego. Pakiet PLUS zawiera ubezpieczenie KL do 40.000 EUR, NNW do 20.000 zł, CHP oraz bagażu do 3.000 zł - dopłata +30 zł;
* Ubezpieczenie MAX - rozszerzenie pakietu podstawowego. Pakiet MAX zawiera ubezpieczenie KL do 60.000 EUR, NNW do 20.000 zł, OC do 40.000 EUR, CHP oraz bagażu do 3.000 zł + pokrycie kosztów ewentualnej kwarantanny w miejscu docelowym do kwoty 1.000 EUR - dopłata +50 zł;
* Ubezpieczenie KR - ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z wycieczki z rozszerzoną ochroną o COVID19 i kwarantannę - dopłata +5% wartości wycieczki;
* Ubezpieczenie KRCHP - ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z wycieczki dla osób przewlekle chorych z rozszerzoną ochroną o COVID19 i kwarantannę - dopłata +6% wartości wycieczki
Ubezpieczenia typu KR muszą zostać zgłoszone najpóźniej na 24 h po podpisaniu umowy, poprosimy więc o decyzję w momencie rezerwacji. Ubezpieczenia MAX i PLUS można zgłosić najpóźniej na tydzień przed planowaną datą wylotu.
Program lojalnościowy matimpex city fun
Osoby, które brały udział w naszych katalogowych city breakach minimum dwa razy zapraszamy do Programu Lojalnościowego Matimpex City Fun (formularz zgłoszeniowy oraz regulamin programu są dostępne na stronie internetowej Organizatora). Osoby posiadające już numer City Fun, prosimy o kontakt - dla Uczestników Programu mamy dodatkowe zniżki.

Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką w wybranym kierunku.
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998