Fostertravel.pl

Hotel Amilla Maldives Resort and Residences

Amilla Fushi, Atol Baa, (Malediwy)


Opis hotelu Amilla Maldives Resort and Residences

Naszym zdaniem
Tropikalny raj z pudrową plażą, bujną roślinnością i krystalicznie czystymi wodami laguny. Cudowna przyroda, wspaniała architektura, bajeczna sceneria, ekskluzywne, duże, jasne wille z basenami. Luksus i nietypowe rozwiązania. Hotel należy do prestiżowej grupy Small Luxury Hotels. 
Położenie
Hotel usytuowany na jednej z wysp atolu Baa (światowy rezerwat biosfery), ok. 30 minut lotu hydroplanem  z międzynarodowego lotniska w Male. Limit bagażowy do końca 2022 - 20 kg główny/5 kg - podręczny, od 2023 - 30 kg główny/5 kg - podręczny. Nadbagaż płatny.
Transfer hydroplanem może być zrealiowany tylko wtedy, gdy przylot na Malediwy nastąpi do godz. 15.00. W przypadku póżniejszego przylotu istnieje możliwość transferu samolotem lokalnych linii na lotnisko krajowe Dharavandhoo (ok. 20 minut), skąd dalsza podróż łodzią motorową (ok. 10 min.) do przystani hotelowej.     
Wyposażenie
Całodobowa recepcja, restauracja Fresch, restauracja japońska, beach club, Barolo Grill (kuchnia włoska), kącik pizzy, 2 bary, piwniczka win, Wok (restauracja azjatycka), usługa concierge, informacja turystycza, punkt wymiany walut, łącza Wi-Fi, butik, studio fotograficzne, organiczny ogród. 
Pokoje
Willa Sunset Water Pool - Klimatyzowana willa o całkowitej powierzchni 220 m2, z widokiem na lagunę, składająca się z sypialni, łazienki (wanna / prysznic, suszarka do włosów, szlafroki) oraz tarasu słonecznego z prywanym basenem. Najlepszy widok na zachód słońca. 
Willa Reef Water Pool - Klimatyzowana willa o powierzchni 220 m2, na skraju rafy koralowej, składająca się z sypialni z łazienką (wanna / prysznic, suszarka do włosów, szlafroki), części wypoczynkowej z sofą, tarasem, basenem oraz prysznicem na świeżym powietrzu.
Willa Lagoon Water Pool - Klimatyzowana willa z widokiem na lagunę, składająca się z sypialni, łazienki (wanna /prysznic, suszarka do włosów, szlafroki), części wypoczynkowej z sofą, tarasu słonecznego, prysznica na zewnątrz, hamaków nad laguną oraz basenu. Powierzchnia całkowia - ok. 220 m kw. 
Willa Treetop Pool - Klimatyzowana willa ponad drzewami z widokiem na ocean oraz bujną zieleń (wejście schodami na poziom mieszkalny), składająca się z sypialni z łazienką (wanna/prysznic, suszarka do włosów), części wypoczynkowej, prysznicu na zewnątrz oraz basenu. Powierzchnia całkowita- ok. 250 m kw.
Na wyposażeniu wszystkich willi: sejf, zestaw do kawy/herbaty, system głośnikowy, TV sat, łącza WiFi.  
Wyżywienie
BB- śniadania
HB - śniadania w restauracji Fresh, 3-daniowe kolacje w wybranych restauracjach
FB - śniadania  w restauracji Fresh, 2-daniowe obiady oraz 3-daniowe kolacja w wybranych restauracjach
All inclusive "Dine Around" - śniadania, obiady, kolacje w wybranych restauracjach, wyznaczone napoje bezalkoholowe i alkoholowe, minibar
Lody homemade- gratis dla wszystkich.  
Sport i rozrywka
Basen owalny z widokiem na ocean, sprzęt do nurkowania powierzchniowego, sporty niemotorowe, tenis stołowy, joga, 2 korty tenisowe, fitness center, piłka nożna, stand up paddle, pokazy, warsztay kulinarne, studio artystyczne, DJ, występy zespołów, wycieczki, nurkowanie powierzchniowe i głębinowe, kino na plaży, sporty wodne, zabiegi kosmetyczne, masaże, wycieczki.  
Dla dzieci
Basen dla dzieci, plac zabaw, sala zabaw, płatna opieka nad dziećmi
Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 USD za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, kolację wigilijną w dniu 24.12, kolację sylwestrową w dniu 31.12, anglojęzyczna obsługa hotelowa, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku Green Tax (6 USD za noc) za każde dziecko w wieku od 0 do 2 lat
Dla nowożeńców
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka  dla nowożeńców.
Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.
Aktualizacje COVID-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
COVID
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
 

Udogodnienia
  • Kurorty nadmorskie
  • Oferty egzotyczne
Hotel znany jest również jako
  • Amilla Fushi
  • Amilla Maldives Resort & Residences
  • Amilla Resort And Residences
  • Amilla Maldives Resort And Residences
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Hotel Amilla Maldives Resort and Residences, Baa Atoll Island, 20215 Finolhus, Malediwy Tel. +960 660 64 44 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 5º 14' 4.7526"
E 73º 6' 46.165"

Opinie o hotelu Amilla Maldives Resort and Residences

Aktualna średnia ocena

podsumowując 411 opinii z różnych źródeł
5.6
Znakomity
94% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
352 opinii
5.0
0 opinii
4.0
33 opinii
3.0
20 opinii
2.0
3 opinii
1.0
3 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(5 opinii)

97%
5.9 /6

Hotel

5.9

Pokój

6.0

Serwis

5.9

Położenie

6.0

Gastronomia

5.4

Sport i rozrywka

5.3

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Amilla Maldives Resort and Residences

Lista najczęściej zadawanych pytań
Ile kosztuje wycieczka do hotelu Amilla Maldives Resort and Residences ?
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Ibrahim Nasir International Airport" ?
Czy hotel Amilla Maldives Resort and Residences jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Amilla Maldives Resort and Residences według Fostertravel.pl ?

Lokalizacja hotelu Amilla Maldives Resort and Residences

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...