Fostertravel.pl

Hotel Złota Rybka (Dziwnówek)

Dziwnówek , Pomorze Zachodnie, (Polska)


Opis hotelu Złota Rybka (Dziwnówek)

Opis kontrahenta
Ośrodek Wypoczynkowy Złota Rybka to kompleks budynków A,B,C. W budynku C znajduje się stołówka. Wszystkie pokoje w budynkach A i B posiadają loggie balkonowe. Obiekt posiada salę dyskotekową, plac zabaw, miejsce na ognisko, grilla, boisko do koszykówki i siatkówki, boisko do gry w bule, stół do bilardu, stół do ping - ponga.
POŁOŻENIE
Położony 100 m od morza i dużej, szerokiej plaży, 150m od najbliższego przystanku autobusowego i BUS. Teren ogrodzony i zadrzewiony. Na uwagę zasługują piękne stare sosny rosnące wokół budynków, które stwarzają niemal włoski mikroklimat Ośrodka.
ZAKWATEROWANIE
Ośrodek dysponuje pokojami 2, 3, osobowymi z łazienkami. Wszystkie pokoje posiadają TV, a pokoje w budynku C dodatkowo wyposażone są w czajniki. W budynku A i B czajniki znajdują się na korytarzach i są ogólnodostępne. Pokoje o podwyższonym standardzie (budynek C) składają się z saloniku z wersalką i sypialni z dwoma pojedynczymi tapczanami. Dodatkowe wyposażenie stanowi lodówka. W Ośrodku nie ma możliwości przyjmowania zwierząt.
Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, serwisu, atrakcji - dodatkowo płatna.
Cena zawiera/nie zawiera
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu wg wykupionej opcji (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz.16:00-17:00 kończy od godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu.
Cena nie zawiera: opieki rezydenta, kaucji, taks klimatycznych i depozytów, karnetów narciarskich (w sezonie zimowym), ubezpieczeń, dodatkowych usług płatnych na miejscu.
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Udogodnienia
  • Internet
  • Dla dzieci
  • Bez paszportu
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Gril
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne
Hotel znany jest również jako
  • Ow Złota Rybka
Dane teleadresowe
Hotel Złota Rybka, Dziwnówek, ul. Kamieńska 14, 72-420, Dziwnówek Tel. +48 91 381 12 40 Fax. +48 91 381 11 01 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 54º 2' 5.7199"
E 14º 48' 18.3085"

Opinie o hotelu Złota Rybka (Dziwnówek)

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Złota Rybka (Dziwnówek)

Lista najczęściej zadawanych pytań
Czy hotel Złota Rybka (Dziwnówek) jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Złota Rybka (Dziwnówek) według Fostertravel.pl ?
Czy hotel Złota Rybka (Dziwnówek) posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Złota Rybka (Dziwnówek)

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...