Fostertravel.pl

Opis hotelu Jardins do Lago

Opis kontrahenta
Ten wyrafinowany hotel jest usytuowany w Funchal. Hotel, usytuowany w odległości 1. 5 kilometrów od centrum miasta, zapewnia łatwy dostęp na pieszo do wielu ciekawych miejsc. W odległości 8. 5 kilometrów od struktury goście mogą znaleźć najbliższe pole golfowe. W odległości 200 metrów klienci mogą znaleźć połączenia transportowe, co umożliwi im zwiedzanie okolicy. Najbliższa plaża znajduje się w odległości 2. 0 kilometrów od struktury. Goście mogą znaleźć lotnisko w odległości 18. 0 kilometrów. Hotel położony jest w odległości 1. 7 kilometrów od portu. Ten hotel został skonstruowany w roku 2000. Goście mogą skorzystać z dostępu do Wi-Fi na całym obszarze. Recepcja jest otwarta przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Wszystkie segmenty zawierają łóżeczka dla małych dzieci na życzenie. Podróżujący przybywający samochodem docenią parking dostępny w Quinta Jardins do Lago. Tej nieruchomości został przyznany certyfikat . Odwiedzający mogą cieszyć się wspaniałymi potrawami w restauracyjnej części nieruchomości. Część restauracyjna nieruchomości serwuje szeroki wybór pełnych smaku potraw i napojów. Goście mogą rozpieszczać się korzystając z udogodnień zdrowotnych dostępnych w hotelu. Ze względu na jej funkcjonalne udogodnienia konferencyjne, ta nieruchomość jest idealnym miejscem dla gości podróżujących w celach biznesowych. Szereg światowej klasy opcji rozrywkowych jest dostępny dla wygody gości. Quinta Jardins do Lago oferuje szereg opcji aktywności i rozrywki, idealnych dla osób kochających sport lub zwyczajnie uwielbiających przebywać na świeżym powietrzu. Dodatkowe opłaty mogą być naliczane za niektóre z niniejszych usług.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach
Oferta
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Zmiana dla podróżujących
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.
Covid-19
TEST: NIE
RODZAJ TESTU: BRAK TESTU
TEST DLA DZIECKA:  BRAK TESTU
PORTUGALIA  KONTYNENTALNA - podróż samolotem z Polski
1 lipca 2022 r. weszło w życie rozporządzenie 8022-D/2022 znoszące wprowadzone rozporządzeniem 4829-A/2022 restrykcje dot. wjazdu na terytorium Portugalii kontynentalnej (tj. konieczność okazywania certyfikatu poświadczającego przyjęcie szczepionki, przebycie SARS-CoV-2 lub negatywny wynik testu).
Autonomiczny Region MADERY
Obecnie nie obowiązują żadne restrykcje dotyczące wjazdu na terytorium Regionu Autonomicznego Madery.
Aktualne informacje dotyczące obostrzeń związanych z wjazdem na terytorium Portugalii kontynentalnej oraz regionów autonomicznych Azorów i Madery dostępne są na stronie internetowej Ambasady RP w Lizbonie.
Więcej informacji:
https://www.gov.pl/web/portugalia/restrykcje-dot-wjazdu-na-terytorium-portugalii-kontynentalnej
https://www.visitportugal.com/en/content/covid-19-measures-implemented-portugal

Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera /nie zawiera
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI(dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair.
Cena nie zawiera: obsługi rezydenta/przedstawiciela (Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem). bagażu głównego (możliwość dokupienia min. 2 dni przed wylotem), transferu, dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Golf
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
  • Przedszkole
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Żeglarstwo
Hotel znany jest również jako
  • Jardins Do Lago Estalagem
  • Quinta Jardins Do Lago
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Hotel Quinta Jardins do Lago, Rua Lemos Gomes n.29, Sao Pedro, Funchal, Madera, Portugalia Tel. +351 291 750 100 Fax. +351 291 750 150 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 32º 39' 20.7432"
W 16º 55' 7.0212"

Opinie o hotelu Jardins do Lago

Aktualna średnia ocena

podsumowując 625 opinii z różnych źródeł
5.9
Fantastyczny
99% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Fantastyczny

6.0
584 opinii
5.0
5 opinii
4.0
33 opinii
3.0
3 opinii
2.0
0 opinii
1.0
0 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(269 opinii)

100%
6.0 /6

Hotel

6.0

Pokój

5.9

Serwis

6.0

Położenie

5.7

Gastronomia

5.9

Sport i rozrywka

5.7

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Jardins do Lago

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Madeira Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Jardins do Lago ?
Czy hotel Jardins do Lago jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Jardins do Lago według Fostertravel.pl ?
Czy hotel Jardins do Lago posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Jardins do Lago

Historyczne dane pogodowe dla Funchal

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
18
18
19
20
21
23
25
26
25
23
21
19
średnia temp. w nocy
14
13
14
14
16
18
19
21
20
18
16
15
śr. ilość dni słonecznych
18
18
21
21
23
24
26
27
22
19
16
15
śr. ilość dni deszczowych
13
11
10
9
8
6
5
4
8
12
14
16
średnie opady (mm)
42.5
34.5
31.4
25.8
16.1
7
4.1
4.1
28.8
52.9
47.9
73.4

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...