Lokalizacja
45 km od lotniska w Phuket-HKT. Hotel usytuowany na powierzchni: 3200 m2.
Kategoria lokalna hotelu
4*
Data otwarcia
2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe (płatne), basen odkryty.
Internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
200 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, pomost, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: ręczniki plażowe. Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 2 budynkach (liczba pięter: 7, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- Suite dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, wanna lub prysznic, jacuzzi, WC), balkon
- Deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- Deluxe pool view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- Deluxe pool access dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracja a la carte, bar
Śniadanie
- śniadanie (06:30-10:30)
Śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (06:30-10:30), kolacja (17:00-23:00)
Śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (06:30-10:30), obiad (11:00-15:00), kolacja (17:00-23:00)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- plac zabaw
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
Aktualizacja opisu
02.08.2023 16:05
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Serwis plażowy
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Fostertravel.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotele, okolice i regiony