Fostertravel.pl

Midia Grand Resort

Aheloy, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Fajny hotel na urlop

Hotel jest wyposażony w dobrze działający internet bezprzewodowy. W naszym pokoju był także telewizor, ale polskich kanałów mało, więc...

Polecamy tą ofertę
Mniej wymagającym szukającym ofert w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Hotel schludny i zadbany
Atrakcyjne położenie
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis
WARTO WYRÓŻNIĆ
* dwa baseny 
* duży teren hotelowy
* spokojna okolicaLOKALIZACJA - w miejscowości Aheloy, ok. 2 km od centrum, w pierszej linii brzegowej, ok. 9 km od Nessebar, ok. 10 km od Słonecznego Brzegu i ok. 20 km od lotniska w Burgas
PLAŻA - bezpośrednio przy hotelu, piaszczysta, ok. 1 km do plaży Aheloy, parasole i leżaki płatne
HOTEL - znajduje się na terenie 3,6 ha, składa się z kilku budynków, 24h recepcja, sala konferencyjna dla 80 osób, sala wielofunkcyjna, restauracje, bar w lobby, bar przy baseniePłatne: sejf w recepcji, wypożyczalnia rowerów, wynajem samochodów, sklep
Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE  - Typu Standard - ok. 36 m2 dla 2 osób dorosłych z możliwością dostawki
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, Internet bezpłatny, minibar (płatny), balkon/taras (stół i 2 krzesła)Inne dostępne typy pokoi:
Single (pokój jednoosobowy)
Apartament z jedną sypialnią dla max. 4 osób lub z dwiema sypialniami dla max. 5 osób
Apartament z jedną sypialnią z aneksem kuchennym dla max. 4 osób lub z dwiema sypialniami z aneksem kuchennym dla max. 5 osóbOferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - 2 baseny zewnętrzne z wydzieloną częścią dla dzieci, 2 zjeżdżalnie wodne, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki, siłownia, pokój rodzinny z grami planszowymi
Płatne: bilard, rzutki, tenis stołowt
Więcej informacji o hotelu: www.midiaresort.com

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Midia Grand Resort *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Przedszkole
  • Sport

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Midia Grand Resort ****, Aheloy, Bułgaria Tel.:+359 - (0)56 / 970640 Fax:+359 - (0)884 / 888660
Dane GPS hotelu Midia Grand Resort
N 42º 38' 9.9007"
E 27º 38' 28.4524"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Midia Grand Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 21 opinii z różnych źródeł
3.7
Przeciętny
43% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
1 opinii
5.0
8 opinii
4.0
2 opinii
3.0
6 opinii
2.0
4 opinii
1.0
0 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (60%)
  • rodzin z dziećmi (40%)
  • nowożeńców (20%)
  • wymagających klientów (20%)
  • osób młodych i aktywnych (20%)
  • osób szukających rozrywek (20%)
Ocena klientów
Holiday Check
3.8
Przeciętny
50% osób poleca
(20 opinii)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje5.3
Położenie i okolica3.5
Gastronomia3.3
infrastruktura3.3
Ogólne wrażenia3.4
Holiday Check

(1 opinii)

0%
3.0 /6

Hotel

3.0

Pokój

3.5

Serwis

1.5

Położenie

2.0

Gastronomia

2.0

Sport i rozrywka

6.0
Opinie użytkowników
kinga_ww
luty 2018
5.7
Hotel
Lokalizacja obiektu nad samym morzem. Dużo kwiatów i zieleni, cudne widoki z tarasu od rana . Można korzystać z dwóch basenów. Wymarzona pogoda , masa słońca :) Turyści w różnym wieku. Wbrew opinią dla mnie dania w opcji all były SMACZNE. Jedynie Polacy ciągle narzekają. W pokoju dwie duże łazienki, sypialnia, dwa małe tarasy :) Woda w morzu cieplutka, jednak plaże nie są za czyste, ale to drobiazg przy tak cudownej pogodzie :) Przy basenie muzyka, problem są leżaki, powinny być przyporządkowane a nie zajmowane ręcznikami. Ciągła walka o wolne miejsce. Sprzątane pokoje, a ręczniki i pościel zmieniane :)
Pokoje
Czyste, duże oraz jasno urządzone. Dwa tarasy, TV , naprawdę pozytywnie.
Gastronomia
Jedna duża restauracja, dwa bary, a jeden pod chmurką. Wybór alkoholi niewielki w plastikowych kubkach.
Położenie
Lokalizacja nad samym morzem, bajkowo :)
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Midia Grand Resort na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998