Fostertravel.pl

MPM Arsena

Nessebar, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy jak najbardziej ten hotel

Czysty i cudowny. Niesamowita obsługa, bardzo miła atmosfera. Transfer z lotniska trwał około 20 minut. W pół godziny można dojść...

Polecamy tą ofertę
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Dogodne położenie blisko sklepów i restauracji
Piękna plaża blisko hotelu
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis
POŁOŻENIE
Zaledwie kilka metrów od piaszczystej plaży, do centrum miasta Nesseber jest  około 200 m.
HOTEL
wyremontowany w 2013 roku, dysponuje łącznie 98 pokojami. Na terenie hotelu WiFi bezpłatne w miejscach ogólnodostępnych, całodobowa recepcja, miejsca parkingowe (za opłatą), sejf (płatny).
POKOJE
Klimatyzacja sterowana centralnie, balkon lub taras, TV, mała lodówka, łazienka z WC, suszarka do włosów.
Pokoje standardowe dla 2 osób dorosłych i 2 dzieci lub dla 3 osób dorosłych.
Pokoje o podwyższonym standardzie, pokoje z widokiem na morze, większe, rodzinne- dodatkowo płatne. Dostawka dla 2 dzieci w postaci rozsuwanego łóżka, łóżka piętrowego lub sofy.
SPORT/ATRAKCJE
Na zewnątrz obiektu znajduje się basen i brodzik dla dzieci, taras słoneczny z widokiem na morze. Wewnątrz hotelu można skorzystać z krytego basen. Przykładowe atrakcje: rzutki, aerobik, tenis stołowy, w wybrane wieczory pokazy i wieczorki tematyczne, w ciągu dnia animacje, gry zespołowe.
Dla dzieci pokój gier, animacje, mini klub 4-12 lat, mini disco.
Płatnie - strefa welness, sauna, łaźnia parowa, salon piękności.
BARY/RESTAURACJE
Restauracja główna z tarasem zewnętrznym, bar basenie, bar w lobby, stoisko na plaży (czynne w wysokim sezonie, w zależności od warunków pogodowych).
WYŻYWIENIE
W opcji All Inclusive (10:00-23:00) trzy posiłki (śniadania, lunche, kolacje) oraz lekkie przekąski między posiłkami i wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych miejscach i godzinach.
Ważne informacje:  hotel nie akceptuje rezerwowania leżaków przy basenie i na plaży prze zostawianie ręcznika.

WARTO WYRÓŻNIĆ* w mieście
* przy plaży
* atrakcje dla dzieci i dorosłych
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu MPM Arsena *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Parking
  • Spa
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel: MPM Arsena, South Beach Area, 8230 Nesebyr, Bułgaria
Dane GPS hotelu MPM Arsena
N 42º 39' 23.3532"
E 27º 42' 58.3344"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o MPM Arsena w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 87 opinii z różnych źródeł
4.9
Dobry
85% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
33 opinii
5.0
33 opinii
4.0
14 opinii
3.0
2 opinii
2.0
3 opinii
1.0
2 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (57%)
  • rodzin z dziećmi (57%)
  • osób młodych i aktywnych (29%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (29%)
  • osób szukających spokoju (14%)
  • osób oszczędnych (14%)
  • osób szukających rozrywek (14%)
Najczęściej oceniane:
  • Animacje
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Alkohole
  • Czystość i porządek
  • Jedzenie
Ocena klientów
Holiday Check
5.2
Bardzo dobry
88% osób poleca
(8 opinii)
Hotel i otoczenie5.0
Pokoje5.1
Położenie i okolica5.4
Gastronomia4.8
infrastruktura5.1
Ogólne wrażenia5.5
Holiday Check

(79 opinii)

77%
4.5 /6

Hotel

4.6

Pokój

4.6

Serwis

4.9

Położenie

5.4

Gastronomia

4.6

Sport i rozrywka

3.6
Opinie użytkowników
Ania i Paweł
sierpień 2020
5.9
Zalety
Super obsługa w tym hotelu
Dobra oferta allinclusive
Czysto i schludnie. Warto pojechać do tego hotelu.
Wady
brak wad
Hotel
Czysty i cudowny. Niesamowita obsługa, bardzo miła atmosfera.
Pokoje
Czyste i nowoczesne pokoje. Dobre wyposażenie, łazienka czysta i nowoczesna.
Gastronomia
Kuchnia rewelacyjna. Posiłki bardzo smaczne i urozmaicone. Standardy higieniczne zachowane na 6 tkę.
Infrastruktura
Rewelacyjna plaża. W hotelu fajne animacje- nie można się nudzić.
Położenie
Przy samej plaży, wszędzie bliziutko. Bary, restauracje, przystanek autobusowy. Bardzo dobra lokalizacja.
Ogólne wrażenia
Braliśmy w last minute. Cena adekwatna do hotelu.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień

MPM Arsena na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998