Fostertravel.pl

Sol Nessebar Palace

Nessebar, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Super wczasy

Przyjemne miejsce na wypoczynek. Jedzenie wyśmienite. Mnóstwo mięs, owoców morza, zup, serów, wędlin, owoców, warzyw, pieczywa. Przy...

Polecamy tą ofertę
Nr 11 wśród 35 hoteli 5* na Riwierze Bułgarskiej
Dla wymagających w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Rewelacyjna kuchnia z urozmaiconymi posiłkami w opcji all inclusive
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Życie nocne
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Informacje Ogólne:
Witamy SOL Nessebar Palace w Nessebar. Hotel położony jest 80 m od plaży piaszczysta. Miasto znajdujące się najbliżej hotelu to Nessebar (1 km). Pozostałe miasta: Burgas (37 km). Dla Państwa komfortu hotel posiada mini market, lobby, sklepy, salon fryzjerski, salon, recepcję, klimatyzację i 3 windy. W 8-piętrowym hotelu personel mówi po rosyjsku, angielsku i niemiecku. Mobilność również na urlopie jest zapewniona dzięki wypożyczalni rowerów. Dzieci mają możliwość zabawy na placu zabaw. Do dyspozycji jest czynny w sezonie basen ze słodką wodą . Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze przy basenie. Parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne na plaży i na basenie. W pobliżu hotelu znajdują się sklepy, postój taksówek, dyskoteka, bary/restauracje, placówka medyczna, przystanek autobusowy, supermarket i centrum miasta. Odległość od hotelu: Aqua Park (1 m), teatr (37 km), Nessebar "Aqua Paradise" (3 km), Action Aquapark, Sunny Beach (6 km), dworzec kolejowy (40 km) i Pomorie (15 km). Hotel posiada parking dla samochodów.
Udogodnienia:
Hotel oferuje kantor, sejfy, opiekę medyczną i pralnię. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot. Rodzinny hotel oferuje zajęcia animacyjne dla dzieci, klub dziecięcy i brodzik, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt. Godziny pracy recepcji: 00:00 - 23:59. Hotel posiada salę konferencyjną.
Sport i Rozrywka:
Aby aktywnie spędzać czas wolny, hotel oferuje grę boccia, sala gier, minigolfa, program zajęć animacyjnych, bilard, tenis stołowy i rzutki. SOL Nessebar Palace posiada hammam, pokój do relaksu, słoneczny taras, jacuzzi i spa. Goście, którzy również na urlopie chcą spędzać czas uprawiając sport, mają następujące możliwości: koszykówka, fitness, aerobik, siatkówka i piłka nożna. W zależności od pogody i sezonu jako formę rozrywki oferujemy przedstawienia wieczorne.
Dodatkowe Informacje:
Akceptujemy następujące formy płatności: karta Eurocard/MasterCard i karta Visa. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Sol Nessebar Palace *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Sol Nessebar Palace, 7B Aurelia Boulevard, Nessebar 8230, Bułgaria Telefon: 00359 554 21110 Fax: 00359 554 21101 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Sol Nessebar Palace
N 42º 39' 11.5812"
E 27º 41' 57.2424"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Sol Nessebar Palace w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 289 opinii z różnych źródeł
4.9
Dobry
81% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
166 opinii
5.0
32 opinii
4.0
40 opinii
3.0
18 opinii
2.0
2 opinii
1.0
31 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • wymagających klientów (47%)
  • osób szukających rozrywek (27%)
  • osób młodych i aktywnych (27%)
  • osób szukających spokoju (20%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (13%)
  • osób niewymagających (7%)
Najczęściej oceniane:
  • Aqua park
  • Jedzenie
  • Atrakcje dla dzieci
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Czystość i porządek
  • Basen
  • Animacje
  • Klimatyzacja
  • Plaża
  • Hałas
  • Widoki
Ocena klientów
Holiday Check
5.2
Bardzo dobry
85% osób poleca
(27 opinii)
Hotel i otoczenie5.3
Pokoje5.4
Położenie i okolica5.1
Gastronomia5.3
infrastruktura5.1
Ogólne wrażenia5.2
Holiday Check

(348 opinii)

81%
4.8 /6

Hotel

4.7

Pokój

4.5

Serwis

4.3

Położenie

4.8

Gastronomia

4.7

Sport i rozrywka

4.9
Opinie użytkowników
Ewa
sierpień 2023
1.1
Zalety
Basen
Wady
Plaża
Jedzenie
Widok z pokoju hotelowego
Uzasadnienie
Generalnie podsumowując pobyt w hotelu, cena jest nie adekwatna do tego wszystkiego co oczekiwaliśmy, plaża zamknięta przez 3 dni pełno glonów, kelnerzy na jadalni nie ogarniają zbyt szybko by nakryć stolik,w barze lobby najmilsza pani Rawa, pan val.... nti masakra stary naburmuszony facet
Komu odradzasz i dlaczego?
Szkoda pieniędzy bywaliśmy w lepszym w Bułgarii

Sol Nessebar Palace na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998