Fostertravel.pl

Narcis

Rabac, Istria (Chorwacja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Sport
  • Tenis
  • Minigolf
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Dobrej klasy hotel usytuowany między wzgórzami w malowniczej zatoce na terenie kompleksu wypoczynkowego Maslenica. Baseny, przyjemne pokoje, zielone otoczenie, blisko centrum. 

Położenie
W miasteczku Rabac, ok. 500 m od jego centrum, ok. 300 m od żwirowo-kamienistej plaży, ok. 45 km od lotniska w Puli.

Wyposażenie
Recepcja, winda, bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna, restauracja a'la carte, bar w lobby, bar przy basenie, kantor wymiany walut, sklepik z pamiątkami, minimarket, pralnia, taras, bezpłatny parking.  

 

Pokoje
Twin Superior Sea Side DSS - łazienka, TV sat, sejf, telefon, mała lodówka, klimatyzacja, balkon z częściowym widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 20 m kw. 

Twin Room Street View DZI - łazienka, TV sat, sejf, telefon, mała lodówka, klimatyzacja, widok na ląd/ulicę. Powierzchnia - ok. 16 m kw. 

 

Wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetu

HB Plus - śniadania i kolacje w formie bufetu + napój do kolacji (darmowa woda + 0,25ml wina lub 0,2 ml piwa lub 0,2 ml soku)

FB - śniadania, obiady, kolacje, napoje platne

All inclusive (od 12/06 do 03/09/2021) - śniadanie bufet (07:00-10:00), lunch bufet (12:30-14:00), kolacje bufet, popołudniowe przekąski, nielimitowane napoje - piwo, wino, woda, napoje z dystrybutora, alkohole lokalne. 

Sport i rozrywka
Baseny, tarasy słoneczne, podgrzewany basen wewnętrzny (zamknięty w lipcu i sierpniu), animacje w szczycie sezonu, odpłatnie: centrum odnowy biologicznej, minigolf.

W ramach all inclusive gratis: 1h tenisa (w ramach dostępności), 1 h korzystania z miniboiska do piłki nożnej (w ramach dostępności), 1 h minigolfu (w ramach dostepności).

Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, wakacyjne animacje, miniklub (6- 12 lat), minidyskoteki, łóżeczko niemowlęce na zapytanie, płatne na miejscu 5 Euro/dzień - tylko w pokojach DSS Twin Superior Sea Side. 

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Covid 19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Informacje o lotach liniami wizzair, ryanair
*

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany za dopłatą.

WIZZ Priority:

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).

Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

*

Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).  

Bagaż rejestrowany za dopłatą.

*

Easy Jet 

W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.

Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.

Warunki przewozu linii  Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki

*

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:

do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

- bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.

Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie.

Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

 

Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Informacje dodatkowe
Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną - koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.

Udogodnienia hotelu Narcis *
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Minigolf
  • Nurkowanie
  • Parking
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Dane GPS hotelu Narcis
N 45º 4' 49.9296"
E 14º 8' 54.3012"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Chorwacji.
Zobacz więcej informacji o Narcis w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 687 opinii z różnych źródeł
4.6
Dobry
79% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Dobry

6.0
262 opinii
5.0
99 opinii
4.0
178 opinii
3.0
88 opinii
2.0
22 opinii
1.0
38 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób niewymagających (100%)
Ocena klientów
Holiday Check
4.4
Dobry
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie4.5
Pokoje5.0
Położenie i okolica4.5
Gastronomia4.5
infrastruktura3.5
Ogólne wrażenia4.5
Holiday Check

(289 opinii)

78%
4.6 /6

Hotel

4.6

Pokój

4.3

Serwis

4.8

Położenie

5.4

Gastronomia

4.4

Sport i rozrywka

4.6
Opinie użytkowników
ZULUS
sierpień 2018
4.3
Hotel
Hotel jest bardzo przestronny, ale jest za mało wind, przez co tworzą się kolejki. Baseny były w porządku, ale w niektórych pokojach nie działała klimatyzacja. Personel niestety nic z tym nie robił.
Gastronomia
Wyżywienie było monotonne, zwłaszcza śniadania. Obiady i kolacje był znacznie lepsze. Bar był brudny, i brakowało przekąsek dla dzieci.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Narcis na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998