Fostertravel.pl

Funtana

Vrsar, Istria (Chorwacja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Nr 7 wśród 62 hoteli 3* na Istria
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Minigolf
  • Sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Przyjemny, zadbany hotel składający się z czterech budynków, odnowiony w 2022 r. Pocztówkowe widoki, blisko morze, plaża i dwa znane miasta: Porec oraz Vsar.

Położenie
Na wzniesieniu, ok. 50 m od kamienistej plaży z pomostami (przejście po schodkach, leżaki i parasole bezpłatnie), 300 m od centrum miejscowości Funtana, 4 km od Vrsar, 8 km od Porec, 54 km od lotniska (Pula). 

Wyposażenie
Recepcja, restauracja główna i restauracja a'la carte, bar, bezpłatne łącza Wi-Fi, bezpłatny parking. 

Pokoje
Family room seaside FZS - pokój rodzinny o powierzchni ok. 40 m kw.; dwie sypialnie połaczone drzwiami wewnętrznymi, łazienka (prysznic, suszarka), mała lodówka, TV sat, telefon, łącza Wi-Fi, sejf, klimatyzacja, balkon (częściowy widok na morze).

Dbl room seaside DZS - pokój dwuosobowy o powierzchni ok. 20 m kw.; sypialnia, łazienka (prysznic, suszarka), mała lodówka, TV sat, telefon, Wi-Fi, sejf, klimatyzacja, balkon (częściowy widok na morze).

Dbl room superior seaside DSS - pokój dwuosobowy z możliwośćią dostawki; sypialnia, łazienka (prysznic, suszarka), mała lodówka, TV sat, telefon, Wi-Fi, sejf, klimatyzacja, balkon (częściowy widok na morze).

.

Wyżywienie
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), przekąski i lody, kawa, herbata. Napoje bezalkoholowe od godz. 10.00 do północy, a loakalne alkohole serwowane są od godz. 21.00 do północy.  

Sport i rozrywka
Basen, taras słoneczny, aerobik, kajaki, rzutki, piłkarzyki, rowery, siatkówka, bilard, minigolf, 2 korty tenisowe, tenis stołowy, sezonowo animacje i rozrywka.  

Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, sala zabaw, miniklub (4-11 lat), animacje, łóżeczka niemowlęce (wymagana rezerwacja). 

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Covid 19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Informacje o lotach liniami wizzair, ryanair
*

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany za dopłatą.

WIZZ Priority:

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).

Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

*

Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).  

Bagaż rejestrowany za dopłatą.

*

Easy Jet 

W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.

Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.

Warunki przewozu linii  Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki

*

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:

do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

- bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.

Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie.

Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

 

Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Informacje dodatkowe
Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną - koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.

Udogodnienia hotelu Funtana *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Minigolf
  • Parking
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Funtana ***, 52452 Funtana, Chorwacja Tel.: +385 52 442 700 Fax: +385 52 442 799 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Funtana
N 45º 10' 15.2328"
E 13º 36' 2.8836"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Chorwacji.
Zobacz więcej informacji o Funtana w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 692 opinie z różnych źródeł
5.1
Bardzo dobry
89% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
368 opinii
5.0
122 opinii
4.0
129 opinii
3.0
48 opinii
2.0
18 opinii
1.0
7 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
Ocena klientów
Holiday Check
5.7
Fantastyczny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie5.3
Pokoje5.0
Położenie i okolica6.0
Gastronomia6.0
infrastruktura6.0
Ogólne wrażenia6.0
Holiday Check

(275 opinii)

87%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

5.0

Serwis

5.4

Położenie

5.3

Gastronomia

4.9

Sport i rozrywka

5.4
Opinie użytkowników
Amelia
lipiec 2017
5.7
Uzasadnienie
Wspinały urlop w przyjemnym i zadbanym hotelu. Pokój był dobrze wyposażony i wygodny. Smaczne posiłki były bardzo różnorodne. Cudownie było spędzać czas na plaży lub nad basenem. Miejsce sprzyjało tez organizowaniu wycieczek i poznawaniu ciekawych zakątków tej wyspy. Polecamy serdecznie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Funtana na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998