Fostertravel.pl

Sempati

Lapta, Cypr Północny (Cypr)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Jest co zwiedzać

Kameralny, czysty hotel blisko lotniska. Miła obsługa. Niedaleko jest do wspaniałej promenady. Warto tam się przejść. Barów i sklepików...

Polecamy tą ofertę
Mniej wymagającym szukającym ofert w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Czysty i zadbany basen
Dogodne połączenia komunikacyjne
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Nurkowanie

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kategoria
***
Region
Cypr Północny/Cypr Północny

Atuty
- zaledwie 100 metrów od piaszczysto-żwirowej plaży
- różnorodna kuchnia
- komfortowe pokoje
- położenie w cichej okolicy
Naszym zdaniem
Sempati to komfortowy, rodzinny hotel położony w miejscowości Lapta. Obiekt dysponuje ładnie urządzonymi, wygodnymi pokojami, basenem i tarasem słonecznym. Jest to idealna opcja dla osób poszukujących spokojnego wypoczynku w hotelowym ogrodzie lub na oddalonej o zaledwie 100 metrów plaży. Turyści zainteresowani zwiedzaniem okolicy mogą skorzystać z usługi wypożyczenia roweru lub samochodu.
Położenie
- w miejscowości Lapta
- 100 metrów od plaży
- ok. 15 km od Kyrenii
- ok. 40 km od Nikozji
- ok. 90 km od lotniska w Larnace
Plaża
Publiczna, piaszczysto-żwirkowa plaża, ok. 100 metrów od hotelu (przejście ulicą), leżaki na plaży bezpłatne.
Do dyspozycji gości
Całodobowa recepcja

bezpłatne Wi-Fi w lobby

basen zewnętrzny

leżaki i parasole przy basenie

ważne! hotel nie zapewnia ręczników basenowych ani plażowych

bar przy basenie

kawiarnia

duże patio

rzutki

ogród

taras słoneczny

wypożyczalnia rowerów (za opłatą)

wypożyczalnia samochodów (za opłatą)
Dla dzieci
Wydzielony brodzik.
Pokoje
STANDARD - przeznaczony dla max 3 osób. Wyposażony w łazienkę z prysznicem lub wanną, WC, suszarkę, sypialnię z jednym łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi, klimatyzację, telefon, TV, minibar, sejf (za opłatą), czajnik (na zapytanie), balkon lub taras, widok na morze.
Wyżywienie
BB - śniadanie w formie bufetu
HB - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu
Dodatkowe informacje
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia część infrastruktury zewnętrznej (baseny, bary przy basenie etc.) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
Cena zawiera
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizz Air lub Ryanair) - bilet w podstawowej taryfie,
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,
- Transfer autokarem/busem na trasie lotnisko - hotel - lotnisko,
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych,
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40 x 20 x 25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
Cena nie zawiera
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie

SEZON ZIMA 24' OD LISTOPADA DO KONCA MARCA 2024
SEZON LATO 24' OD KWIETNIA DO KONCA PAZDZIERNIKA 2024

BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 700 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) - 950 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) - 1050 ZŁ*
* Cena bagaży podana jest orientacyjnie i może ulec zmianie.

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.

Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:

REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR/RYANAIR - 180 ZŁ / osoba.
Ważne informacje dotyczące przepisów wjazdowych
Przy podróży na Cypr Północny, wymaga się od turystów z Polski posiadania jednego z poniższych dokumentów (ważnych przez cały okres pobytu):
- dowodu osobistego
- paszportu 

Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Dokumenty do rezerwacji
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: 

- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,

- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)

- numeru polisy dosyłanej w mailu

Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Godziny przelotów
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Rezerwacje "do potwierdzenia"
Oferty obejmujące wakacje na Cyprze Północnym podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.

Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.

WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Informacja dla podróżujących z dziećmi
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.

Udogodnienia hotelu Sempati *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Nurkowanie

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Sempati ***, Ali Ocak Sokak, No 7 Lapta, Kyrenia, Cypr Północny Tel.: 0090 392 8212770 Fax : 0090 392 8212774
Dane GPS hotelu Sempati
N 35º 21' 10.2643"
E 33º 9' 10.7781"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Sempati w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 521 opinii z różnych źródeł
4.0
Dobry
73% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
75 opinii
5.0
117 opinii
4.0
178 opinii
3.0
62 opinii
2.0
45 opinii
1.0
44 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (56%)
  • osób niewymagających (56%)
  • osób oszczędnych (44%)
  • rodzin z dziećmi (11%)
  • nowożeńców (11%)
  • osób młodych i aktywnych (11%)
Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Pokój
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Plaża
  • Cisza
  • Basen
  • Jedzenie
  • Animacje
  • Stan techniczny
  • Wi-fi
  • Atrakcje dla dzieci
Ocena klientów
Holiday Check
4.3
Dobry
85% osób poleca
(13 opinii)
Hotel i otoczenie4.4
Pokoje4.5
Położenie i okolica3.9
Gastronomia4.2
infrastruktura4.1
Ogólne wrażenia4.6
Holiday Check

(32 opinii)

13%
1.6 /6

Hotel

1.6

Pokój

2.3

Serwis

3.2

Położenie

1.7

Gastronomia

1.6

Sport i rozrywka

1.4
Opinie użytkowników
Paulina
sierpień 2022
4.0
Zalety
Spokój i cisza (bez głośnej muzyki i pijackich okrzyków).
Niezły basen. Można w nim pływać do późnych godzin wieczornych, co zwykle w innych hotelach nie jest możliwe.
Wady
Plaża praktycznie nie do użytku, cała w śmieciach. Widok smutny i przerażający. Woda w zatoczce żółta i cuchnąca szambem. Do wody są spuszczane ścieki. Na inną plażę dojeżdżałam codziennie 5km.
Uzasadnienie
Polecam hotel jako dobrą bazę wypadową do zwiedzania. W pobliżu przystanek i skromny lokalny bar.

Sempati na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998